SPECJALISTA ZG脫D WODNOPRAWNYCH Gliwice oferta pracy PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA ZG脫D WODNOPRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykszta艂cenie: wy偶sze: ochrona 艣rodowiska, gospodarka wodna; do艣wiadczenie zawodowe min. rok w zakresie gospodarki wodnej lub 1 rok przy prowadzeniu post臋powa艅 w zakresie pozwole艅 wodnoprawnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Katowice; WYNAGRODZENIE DO USTALENIA PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ; szczeg贸艂owe informacje na stronie: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/663-specjalista-w-wydziale-dziale-zgod-wodnoprawnych-2
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykszta艂cenie: wy偶sze: ochrona 艣rodowiska, gospodarka wodna; do艣wiadczenie zawodowe min. rok w zakresie gospodarki wodnej lub 1 rok przy prowadzeniu post臋powa艅 w zakresie pozwole艅 wodnoprawnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Katowice; WYNAGRODZENIE DO USTALENIA PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ; szczeg贸艂owe informacje na stronie: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/663-specjalista-w-wydziale-dziale-zgod-wodnoprawnych-2
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZG脫D WODNOPRAWNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
in偶ynier in偶ynierii 艣rodowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 09.03.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
In偶ynier in偶ynierii 艣rodowiska - gospodarka wodna i hydrologia (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty w godz. 8.00-16.00 z dokumentami lub dokumenty aplikacyjne wys艂a膰 na adres e-mail pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia艂alno艣ci publicznej
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
in偶ynier in偶ynierii 艣rodowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37e0e4bdc2d050b2a18b262f1e950e72
Podobne oferty pracy
Realizacja plan贸w sprzeda偶owych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontakt贸w ze sta艂ymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klient贸w. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SP脫艁KA JAWNA" - 2016-02-04 - 艁ykoszyn (lubelskie)
utrzymywanie kontakt贸w z klientami, g艂贸wnie wietnamskimi, prowadzenie bada艅 i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
Sprzeda偶 materia艂贸w budowlanych, obs艂uga komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Bolszewo, Reda.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Bolszewo (pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; doradztwo techniczno-handlowe w bran偶y budowlanej, przygotowywanie ofert na materia艂y budowlane na podstawie projekt贸w (stropy)
ROOSENS BETONS POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-10 - W臋gorzyno (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 p艂ytek, obs艂uga klienta, obs艂uga kasy fiskalnej, znajomo艣膰 programu Subiekt. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie, do艣wiadczenie w sprzeda偶y.
INTEGRO DACH SYSTEM Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-02-16 - Reda (pomorskie)
obs艂uga klient贸w chi艅skoj臋zycznych, gromadzenie i przygotowywanie informacji o turystycznych us艂ugach, prezentacja i sprzeda偶 ofert turystycznych, prowadzenie dokumentacji us艂ug oferowanych, zam贸wionych, sprzedanych, anulowanych, realizowanych, praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 9-17
POLAND BALTIC TRAVEL Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Rybie (mazowieckie)
Prowadzenie spraw dotycz膮cych zagadnie艅 pracowniczych i rehabilitacyjnych. Nadz贸r nad procedurami. Mile widziane osoby niepe艂nosprawne
Us艂ugowa Sp贸艂dzielnia 艢wiatowid - 2017-07-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej zwi膮zanej z nawi膮zaniem, przebiegiem i rozwi膮zaniem stosunku pracy oraz um贸w cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokument贸w i za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w,Zatrudnianie i zwalnianie pracownik贸w w systemie kadrowo-p艂acowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotycz膮cych pracownik贸w do systemu kadrowo-p艂acowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualno艣ci bada艅 lekarskich pracownik贸w,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokument贸w,Sporz膮dzanie i weryfikacja listy p艂ac pracownik贸w produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zg艂oszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy z艂ot贸wkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W:- obs艂uga kadrowa pracownik贸w m.in. zatrudnianie pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych, zg艂oszenia pracownik贸w do ZUS, nadz贸r nad aktualno艣ci膮 uprawnie艅 pracownik贸w, sporz膮dzanie 艣wiadectw pracy i innych dokument贸w kadrowych- ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w, sk艂adek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy i innych 艣wiadcze艅 pracowniczych- sporz膮dzanie list wynagrodze艅 dla pracownik贸w i rozliczanie um贸w cywilno-prawnych- dokonywanie rozlicze艅 i sporz膮dzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON- sporz膮dzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracownik贸w (PIT, IFT)- zatrudnianie, obs艂uga kadrowa i rozliczanie wynagrodze艅 cudzoziemc贸w- wsp贸艂praca ze s艂u偶bami bhp w zakresie szkole艅 i bada艅 profilaktycznych pracownik贸w
Magtrans Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w administracyjnych w zakresie ochrony danych osobowych, udzia艂 w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji zwi膮zanej z procesami przetwarzania danych osobowych, zapewnienie przestrzegania w organizacji przepis贸w o ochronie danych osobowych, prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony danych osobowych, analiza incydent贸w pod k膮tem naruszania ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestr贸w zwi膮zanych z ochron膮 danych osobowych (m.in.: czynno艣ci przetwarzania, rejestr wszystkich kategorii czynno艣ci przetwarzania dokonywanych w imienu administratopra danych, ewidencja os贸b upowa偶nionych). Praca w godz.: 7:30-15:30. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony, docelowo na czas nieokre艣lony. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: i.suchecka (at) dolkom.pl
Dolno艣l膮skie Przedsi臋biorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie min. 艣rednie, preferowane wy偶sze, umiejetno艣膰 : znajomo艣膰 rynku tekstylnego w UE i pakista艅skiego, do艣wiadczenie zawodowe: 3 lata w bran偶y tekstylnej i handlowej, znajomo艣膰 j. angielskiego, urdu w stopniu bieg艂ym. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: Nawi膮zywanie kontakt贸w i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynk贸w UE oraz rynku pakista艅skiego w tym negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy, koordynowanie proces贸w sprzeda偶y, planowanie i nadzorowanie podejmowanych dzia艂a艅 marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahent贸w w bran偶y tekstylnej z rynk贸w UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
jw.
Powszechny Zak艂ad Odszkodowa艅 Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie inwestycji budowlanych, przygotowanie dokumentacji do procedury przetargowej i projektowo-kosztorysowej.
Sto艂eczny Zarz膮d Infrastruktury - 2019-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-12 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zak艂adka Oferty pracy1)Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych;2)publikowanie post臋powa艅;3)opracowanie jednolitych wzor贸w dokument贸w, takich jak: specyfikacje istotnych warunk贸w zam贸wienia, wzory um贸w, o艣wiadcze艅 itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawc贸w (np. wezwanie do uzupe艂nienia dokument贸w, wezwanie do z艂o偶enia wyja艣nie艅 itp.);5)wsp贸艂praca z osobami odpowiedzialnymi za realizacj臋 zam贸wienia, jak r贸wnie偶 z cz艂onkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zam贸wienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powo艂anych do przeprowadzania post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych;7)udzia艂 w przygotowaniu materia艂贸w w przypadku wniesienia 艣rodk贸w ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiaj膮cego;8)wykonanie zada艅 doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu post臋powania;9)przygotowanie raport贸w, zestawie艅, sprawozdawczo艣ci oraz raportowanie ca艂okszta艂tu prac;10)szkolenie pracownik贸w i innych os贸b bior膮cych udzia艂 w post臋powaniach o bie偶膮ce udzielenie zam贸wie艅 publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wp艂ywu tych zmian na obowi膮zuj膮ce regulacje wewn臋trzne obowi膮zuj膮ce u Zamawiaj膮cego, w tym bie偶膮ce dostosowanie regulacji wewn臋trznych do znowelizowanych, obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. Bie偶膮ce informowanie o zmianach przepis贸w;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, zgodnie z wewn臋trznymi przepisami reguluj膮cymi udzielanie zam贸wie艅;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania ca艂o艣ci dokumentacji wynikaj膮cej ze stosowania ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych.- Wynagrodzenie: od 1050 z艂 brutto. Wynagrodzenie za prac臋 wyp艂acane jest raz w miesi膮cu. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony powy偶ej. Docelowo umowa na czas nieokre艣lony. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpocz臋cia pracy: po zako艅czeniu procedury naboru.- Praca w r贸wnowa偶nym systemie czasu pracy w godz.: 7:30-15:30. Mo偶liwo艣膰 zatrudnienie r贸wnie偶 w zadaniowym czasie pracy. Wymagania niezb臋dne:1)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych;2)wykszta艂cenie wy偶sze drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarz膮dzanie, ekonomia);3)niekaralno艣膰 za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie mo偶e by膰 prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku;7)znajomo艣膰 Ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz akt贸w wykonawczych tej ustawy, znajomo艣膰 kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zam贸wie艅 publicznych oraz minimum 2-letnie do艣wiadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zam贸wie艅 publicznych;9)znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe:rzetelno艣膰 i terminowo艣膰; zdolno艣膰 analitycznego my艣lenia; komunikatywno艣膰, operatywno艣膰 i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy og贸lnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaanga偶owanie; umiej臋tno艣ci negocjacyjne; odporno艣膰 na stres; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.
S膭D OKR臉GOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (艣l膮skie)
j.w.
INSTYTUT BADAWCZY LE艢NICTWA - 2016-04-20 - Raszyn (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahent贸w zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadz贸r bada艅 i wzor贸w IKEA, wprowadzanie danych do systemu
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
PRACOWNIK dzia艂u kadr i p艂ac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
Oferta dla os贸b do 30 roku 偶ycia.Sprzeda偶 artyku艂贸w. Pozyskiwanie nowych klient贸w, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prowadzenie kompleksowej obs艂ugi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracownik贸w tymczasowych
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Mszczon贸w (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-26 - Kurz臋tnik (warmi艅sko-mazurskie)
wspieranie i administrowanie podr贸偶y s艂u偶bowych zwiazanych z dzia艂aniami udzia艂owc贸w i specjalist贸w (jak np. bookingi przejazd贸w i hoteli, akceptacja podr贸偶y, administrowanie deklarowanych sprawozdan i koszt贸w); utrzymywanie zorganizowania w systemie kadrowym firmy; dostarczanie raport贸w zwi膮zanych z procesami i wymaganiami w kontekscie podr贸zy; wspieranie dzia艂u kadrowego i terminowe procesowanie oraz raportowanie danych dotycz膮cych podr贸偶uj膮cych/relokowanych udzia艂owc贸w i specjalist贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Udzia艂 w prowadzeniu post臋powa艅 dotycz膮cych nak艂adania kar pieni臋偶nych w zwi膮zku z wykorzystywaniem cz臋stotliwo艣ci bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zak艂贸ce艅 radioelektrycznych. Udzia艂 w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych s艂u偶b radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udzia艂 w wykrywaniu przypadk贸w u偶ywania urz膮dze艅 radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwole艅 radiowychi uprawnie艅.Udzia艂 w prowadzeniu post臋powa艅 pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadk贸w u偶ywania urz膮dze艅 radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnie艅.Udzia艂 w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpo艣rednich.
URZ膭D KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy.Przygotowanie materia艂贸w reklamowych.Nadz贸r nad stron膮 ww i social media.
NOWATERMIA NOWAK SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-03-20 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
wsp贸艂praca przy dzia艂aniach marketingowych, udzia艂 w tworzeniu ulotek, broszur zwi膮zanych z aktualn膮 ofert膮 firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (艣l膮skie)
- koordynowanie i realizacja projekt贸w, bie偶膮ca i profesjonalna obs艂uga klient贸w (w tym biura, poczty i telefon贸w), organizacja event贸w edukacyjnych oraz kurs贸w, pozyskiwanie informacji, budowanie baz kontakt贸w (w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Pozna艅 (wielkopolskie)
1. Obs艂uga klienta i kasy fiskalnej.2. Przyjmowanie i uk艂adanie towaru.3. Dbanie o prawid艂ow膮 ekspozycj臋 towaru.4. Metkowanie przyj臋tego towaru.5. Utrzymanie czysto艣ci na stanowisku.6. Fakturowanie sprzedanego towaru.7. Sk艂adanie zam贸wie艅 towarowych.8. Obs艂uga platform internetowych w celu zamawiania towaru.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Zakliczyn (ma艂opolskie)
-Wsp贸艂tworzenie rejestrowanie,prowadzenie,weryfikacja,aktualizacja dokumentacji HACCP.- Kontrola proces贸w technologicznych zgodnie z procedurami HACCP.
D枚ner King Andrzej Burczyk - 2018-03-27 - Kote偶e (pomorskie)