SPECJALISTA DS. IKEA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IKEA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IKEA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Zajomość pakietu MS Office, sumienność, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w Niemczech oraz na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
organizowanie i promowanie kursów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie doświadczeń od zasiewów do zbiorów wraz z pełną dokumentacją dotyczącą wykonywania doświadczeń zgodnie z wymogami COBORU oraz firm zlecających doświadczenia, udział w doświadczeniach, wiedzy o odmianach; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe rolnicze, kierunek: ogólny rolniczy lub inny związany z uprawą roślin; umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej, dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, prawo jazdy kat.B, znajomość oprogramowania komputerowego WORD, EXCEL,POWER PAINT; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego komunikatywna
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Słupia Wielka - 2017-08-17 - Kochcice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
Kontrola jakości dostaw materiałów podstawowych przeznaczonych do wykonawstwa konstrukcji budowlanych i materiałów dodatkowych do spawania, kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kończąc na kontroli końcowej wyrobu przygotowanego do wysyłki,opracowywanie dokumentacji powykonawczej zakładowej kontroli produkcji (PN-EN ISO 3834, PN- EN 1090, wymagania dla ZKP), nadzór nad procesami reklamacyjnymi, kontakt i kontrole u podwykonawców.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-02-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
- wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej,- opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych,- kierowanie wizerunku firmy i jej produktów,- obsługa klientów,- opieka nad dokumentacją,- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami,- budowanie i rozwój przedsiębiorstwa,- organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,- negocjacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na produkcji - ubój, dzielenie, pakowanie i przepakowywanie produktów drobiarskichprace fizyczne przy poszczególnych liniach i maszynach produkcyjnych, gotowość podjęcia pracy zmianowej(praca w Mławie),
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Mława (mazowieckie)
Przygotowanie polityki marketingowej firmy na rosyjski rynek, kontakt z kllientami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
produkcja ogrodzeń betonowych i załadunek
PPHU MM Kita Małgorzata Jagodnik - 2018-06-13 - Jagodnik (dolnośląskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie kadr, księgowanie dokumentów, rozliczanie płac, ZUS
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Urbanowice (opolskie)
Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych z zakresu telekomunikacji i poczty.Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radiowych.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowych i uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Zadawanie paszy, wody. Miejsce wykonywania pracy: Pawłów Trzebnicki, Wszemirów, Pietrowice Małe.
HUBBARD POLSKA Sp. z o.o - 2016-06-20 - Pawłów Trzebnicki (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej w firmie.
CASTOR Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Dolsk (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Do osoby zatrudnionej należeć będzie sprzątnięcie po generalnym remoncie budynku. 80 godzin pracy miesięcznie, praca przez około 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kobierzyce (dolnośląskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Zatrudnienie w Projekcie dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. Wsparcie w kryzysie Gorlicki Ośrodek Interwencji KryzysowejPrzyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK oraz udzielanie wsparcia w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej. Szczegółowy zakres zadań dostępny jest na stronie internetowej w treści ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko www.pcpr.gorlice.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach - 2018-11-30 - Gorlice (małopolskie)
obsługiwanie i nadzorowanie urządzeń do uboju drobiu i obróbki poubojowej, obsługa i prace na linii rozbiorowej, prace pomocnicze
"DAI TRANGX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Krajowy Rejestr Agencji Zatrudnienia 15062) - 2018-10-17 - Bogucin (kujawsko-pomorskie)