SPECJALISTA DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków administracyjnych w zakresie ochrony danych osobowych, udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, zapewnienie przestrzegania w organizacji przepisów o ochronie danych osobowych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, analiza incydentów pod kątem naruszania ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestrów związanych z ochroną danych osobowych (m.in.: czynności przetwarzania, rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imienu administratopra danych, ewidencja osób upoważnionych). Praca w godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.suchecka (at) dolkom.pl
Data publikacji: 2018-10-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków administracyjnych w zakresie ochrony danych osobowych, udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, zapewnienie przestrzegania w organizacji przepisów o ochronie danych osobowych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, analiza incydentów pod kątem naruszania ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestrów związanych z ochroną danych osobowych (m.in.: czynności przetwarzania, rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imienu administratopra danych, ewidencja osób upoważnionych). Praca w godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.suchecka (at) dolkom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor ochrony danych osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, staż pracy:min. rok na stanowisku związnaym z ochroną danych osobowych, znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony dancyh osobowych, samodzielność i konsekwencja w działaniu, bardzo dobra znajomość pakietu Office, prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 29.10.2018
Oferta pracy ważna do: 29.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-05-09 - Rogoźno (wielkopolskie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy
DINO POLSKA SA - 2018-01-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
szkolenie pracowników z dziedziny BHP, szkolenie wstępne i okresowe, prowadzenie dokumentacji powypadkowej zgodnie z rozporządzeniem, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie stosowania się do przepisów oraz zasad BHP, tworzenie raportów dot. stanu BHP w spółce, raportowanie na potrzeby spółki, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, udział przy przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych, uczestnictwo w przekazywaniu infrastruktury do użytkowania, sporządzamoe sprawozdać do GUS-u
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Bielawa (dolnośląskie)
jw.
INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykładanie towaru, przyjecia towaru, fakturowanie
EUROCASH S.A - 2016-02-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
pakowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Tczew (pomorskie)
- Doradztwo techniczne, pozyskiwanie kontrahentów (klientów) i sprzedaż armatury przemysłowej, a w szczególności wszelkiego typu zaworów bezpieczeństwa.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym technicznym. Mile widziane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku. Znajomość rynku aramtury przemysłowej. Wiedza techniczna i teoretyczna w zakresie armatury przemysłowej. Znajomość podstawowych programów komputerowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-549-373) w godzinach: 9:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE APAREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Oława (dolnośląskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
SPRZEDAZ PRZEZ INTERNET ODŻYWEK DLA SPORTOWCÓW ORAZ SUPLEMENTÓW DIETY
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"HERKULES" TANIE ODŻYWKI EKSPORT-IMPOTR MATEUSZ MICHALSKI - 2016-08-02 - Dębica (podkarpackie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie analiz fizjochemicznych, prace z dokumentacją, pobieranie prób
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Stryków (łódzkie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-13 - Psary Witowskie (łódzkie)
Zaopatrzenie linii rozlewniczych w opakowania i materiały pomocnicze, sortowanie palet i opakowań, rozmieszczenie produktów i opakowań zgodnie z przyjętymi zasadami, odbiór produktu gotowego, załadunek i rozładunek oraz kompletacja piwa, dbałość o czystość na magazynie.
WORK SERVICE S.A. - 2016-04-26 - Tychy (śląskie)
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującycmi przepisami prawa pracy;- tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującycmi przepisami prawa pracy;- prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy;-przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiązków służbowych;-przygotowywanie w ścisłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;-przygotowywanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek;-wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr firmy Progman;-prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt;-prowadzenie rejestru wydanych legitymacji uprawniajacych do ulgowych przejazdów;-wykorzystywanie technologii komputerowej;-w realizacji powierzonych zadań ścisła współpraca z pracownikami innych komurek;-porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do archiwum zgodnie z instrukcją archiwalna.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (sporządzanie list płac. akt osobowych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych, itp.). Sporządzanie sprawozdań do GUS. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo-płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-03-16 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wystawianie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Komorowo (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
Wprowadzanie zapytań do systemu informatycznego,przygotowywanie ofert,rozmowy z klientami,koordynacja produkcji odlewów dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kutno (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Puńsk (podlaskie)
układanie czasu pracy, układanie profilu pracy, układanie i kontrolowanie tras, raportowanie w SAP, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koło (wielkopolskie)
organizowanie kursów i szkoleń, pozyskiwanie odbiorców, organizowanie akcji marketingowych, prowadzenie dokumentazji dot. kursów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Piaseczno (mazowieckie)