SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY BADAWCZEJ (J. ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY BADAWCZEJ (J. ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Słomińskiego 17/31, 00-195 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY BADAWCZEJ (J. ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - fizyka/matematyka/fotonika/administracja; doskonałe umiejętności organizacyjne; samodzielność; odpowiedzialność; umiejętność podejmowania decyzji; umiejętność analitycznego myślenia; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych; rok doświadczenia na stanowisku; zaawansowana znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: projektowanie infrastruktury i aparatury badawczej; tworzenie dokumentacji technicznej dotyczącej infrastruktury i aparatury badawczej; nadzór nad procesem negocjacji oraz zakupu elementów składowych infrastruktury i aparatury badawczej; tworzenie zasad i regulaminów korzystania z infrastruktury i aparatury badawczej; opieka oraz kontrola nad infrastrukturą i aparaturą badawczą; wsparcie merytoryczne w zakresie tworzenia, wyposażania i funkcjonowania laboratoriów badawczych; przeprowadzanie oceny stanu technicznego oraz wyceny wartości rynkowej aparatury i urządzeń badawczych. Pracodawca oferuje: pracę w dynamicznie rozwijającej się nowoczesnej firmie; dobrą atmosferę pracy; możliwość podnoszenia kwalifikacji; udział w szkoleniach, kursach. Zainteresowane ofertą osoby proszone są o przesyłanie poniżej wymienionych dokumentów aplikacyjnych w języku angielskim na adres jobs (at) inphotech.pl: CV, list motywacyjny, opis dotychczasowego doświadczenia i/lub uzyskanych rezultatów na studiach, oryginalny tekst napisany przez kandydata (minimum jedna strona) na dowolny temat (preferowane: raport, publikacja, może być: opis, opowiadanie czy recenzja), krótka prezentacja (np. w programie PowerPoint) wizji kandydata dotyczącej Jego działalności w firmie, kontakt do dwóch osób mogących zarekomendować kandydata, list polecający kandydata na stanowisko, o które się ubiega (po polsku lub po angielsku), inne dokumenty potwierdzające umiejętności wskazane w wymaganiach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-195 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 24.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Fałków (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertwspółpracy, rozwój działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-06-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
realizacje zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego, obsługa maszyn, dbanie o miejsce pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Jatne (mazowieckie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzedaż maszyn rolniczych dla klientów z rynków europejskich, tworzenie ofert sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, promowanie firm na rynkach zagranicznych.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot Siekierczyn - 2017-10-31 - Siekierczyn (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.). Umowa na rok; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-11-09 - Chojnice (pomorskie)
wystawianie faktur, obsługa korespondencji, obsługa dokumentacji magazynowej, skup zboża
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Stawiec (pomorskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-09-27 - Gorlice (małopolskie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, poszukiwanie klientów, tworzenie i aktualizowanie baz danych o klientach.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-09-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
prezentowanie przygotowanej oferty doradztwo klientów, organizacja pracy zgodnie z zasadami BHP, p.poż, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wieruszów (łódzkie)
Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna - 2016-10-05 - Żary (lubuskie)
sprzedaż towarów, przygotowywanie umów handlowych, budowanie sieci sprzedaży, współpraca z wietnamskimi kontrahentami, wprowadzanie elementów reklamy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-07-23 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
-wydawanie opakowań i towaru do pakowania oraz rozliczanie ich stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandi oraz praca z zespołem Habufa Polska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie biezącej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola prawidłowości działań pracowników, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sporządzanie ofert, obsługa sprzętu biurowego, obsługa programu "Okna 2000", pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)