SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowa Dęba oferta pracy UNIDEZ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: UNIDEZ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szypowskiego 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w księgowości (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu SYMFONIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświadczenie w pełnej księgowości
Nazwa pracodawcy: UNIDEZ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Szypowskiego 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Szypowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 01.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie faktur sprzedażowych, wprowadzanie faktur zakupowych, prowadzenie dokumentacji magazynowo-handlowej, tworzenie raportów i zestawień dla potrzeb przełożonych.
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-05-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Obsługa klienta indywidualnego, firmowego; przygotowanie oferty i umów dla klientów; analiza potrzeb klientów w zakresie ubezpieczeń, leasingów, kredytów, nieruchomości; kontakty telefoniczne z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-23 - Raszyn (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wg programu STAŻUPOWER
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Osów (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)
j.w
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, teczki osobowe, współpraca w główną księgowąpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
DARIUSZ MICHALSKI BIURO RACHUNKOWE - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawcówprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu obsługa i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie działań obniżających koszt surowców tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usługkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawcówatrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracępracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień (sklepy firmowe).Generowanie dokumentów.Prowadzenie kartotek cen, promocji i klientów.Obsługa kierowców.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów, Wykonywanie zadań według standartów biura podróży (np.wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych). Wspoółpraca z innymi zespołami.
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2016-07-15 - Gdynia (pomorskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania systemów ISO w firmie celem zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej przez nią działalności, nadzorowanie działań związanych ze stosowaniem systemów jakości i weryfikacja dokumnetacji związanej z tymi działaniami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie klientów.
"DREW-TRANS II" Zenon Wrzeszcz i wspólnicy spółka zo.o. - 2017-06-07 - Chojnice (pomorskie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa i zabezpieczanie stron internetowych i systemów informatycznych
Ratownictwo Drogowe "Anhol" - 2017-08-17 - Skwierzyna (lubuskie)
specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością obsługi komputera,drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wieliczka (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
rekrutacja, selekcja pracowników na staowiska robotnicze, bieżąca współpraca z osobami decyzyjnymi na obiektach obsługiwanych przez firmę, prawidłowe i terminowe przekazywanie akt do kadr, nadzór nad pracownikami wykonującymi usługę, kompletowanie akt personalnych pracowników, inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
prace związane z reklamąmarketingiem w firmje, organizowanie akcji promocyjnej w internecie, produkcja i druk gażetówreklamowych oraz rozprowadzanie wśród klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ozorków (łódzkie)
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw logistyki w firmie zajmującej się produkcją palet
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-06-15 - Daleszyce (świętokrzyskie)
prowadzenie księgowości
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Klementowice (lubelskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w obsłudze wtryskarki, kontrola jakości produktów z tworzyw sztucznych; umowa na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnychProwadzenie spraw kadrowychSporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących pracowników i uczniów Obowiązki kasjeraCzynności administracyjno-biurowe
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)