SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI 144 A Mszczonów oferta pracy Progres HR Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI 144 A
Wynagrodzenie: od 2 938,64 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych
Data publikacji: 2018-09-27
Lokalizacja: Mszczonów (mazowieckie)
Pracodawca: Progres HR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:96-320 Mszczonów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 938,64 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI 144 A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mszczonów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mszczonów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 938,64 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik agencji pracy tymczasowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa pracy
Nazwa pracodawcy: Progres HR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej
Data dodania oferty pracy: 27.09.2018
Oferta pracy ważna do: 25.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprwdzanie, diagnostyka, naprawa urządzeń pomiarowych
GEOMATIX Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa klientów, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Byczyna (opolskie)
sprzedaż internetowa BHP, AGD, znajomość języka ukraińskiego jest niezbędna do kontaktu z kontrahentami z ukrainy
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2018-03-28 - Drzecin (lubuskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta niemieckojęzycznego - branża materiały budowlane- obsługa klienta niemieckojęzycznego- sprzedaż internetowe- sprzedaż detaliczna- tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Segregacja dokumentów, obsługa sprzętów biurowych,wprowadzanie danych do systemów komputerowych, nauka produktów ubezpieczeniowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Lubiń (wielkopolskie)
Zdobywanie i nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zleceń, wystawianie faktur, obsługa komputera, współpraca z innymi firmami, zamawianie towaru handlowego
Kornix Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Skarszewy (pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu ofert budowlanych, pomoc w przygotowywania przetargów, bieżąca analiza usterek, współpraca z podwykonawcami.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-09-18 - Luzino (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-05-02 - Przyborów (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B oraz B2C; Aktywna sprzedaż usług windykacyjnych, prawnych i finansowych oferowanych przez Firmę; Organizowanie spotkań z klientami oraz kompleksowa opieka nad klientem Strategicznym; Budowanie wizerunku firmy na rynku; Sporządzanie raportów sprzedażowych, analiz rynku i konkurencji.
ATJM GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
badania rynku ukraińskiego, budowa strategii sprzedaży, kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie i obliczanie ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
Naprawa samochów cięzarowych.
STANISŁAW RUTKOWSKI- USŁUGI TRANSPORTOWE - 2017-11-13 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych nauczycieli i pracowników administracji i obsługi
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, kontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych, wstępnych, kontrolnych, cykliczne przygotowywanie imiennych list pracowników, wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły, realizacja zgłoszeń wniosków nauczycieli w sparwie otrzymania legitymacji służbowych, pomoc w wprowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły, prowadzenie teczek osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, slałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rozliczanie pracy kierowców
STW BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
kontakt z kontrahemtami firmy z państw wschodnich ( branża budowlana) w języku ukrainskim i rosyjskim. Przygotowanie i kontrola dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Białystok (podlaskie)
praca w dziale importu
Abisal Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Bytom (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji ppoż, przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, księgowanie list płac, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 695 021 387.
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
Specjalista ds. zatrudnienia cudzoziemców
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)