SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO -OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ DO 30 ROKU ŻYCIA -POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA UL. PLAC KLASZTORNY 1B, 88-100 INOWROCŁAW (NR 1903) Inowrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO -OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ DO 30 ROKU ŻYCIA -POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA UL. PLAC KLASZTORNY 1B, 88-100 INOWROCŁAW (NR 1903)
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowo-terenowe
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: prace biurowo-terenowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO -OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ DO 30 ROKU ŻYCIA -POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA UL. PLAC KLASZTORNY 1B, 88-100 INOWROCŁAW (NR 1903)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zdrowia publicznego
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: bioligia, chemia, ochrona środowiska, promocja zdrowia lub pokrewne mające zastosowanie w inspekcji sanitarnej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5561598084
danePracodawcy_regon: 000307164
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne można przesłać pocztą na adres: ul. Plac Klasztorny 1b, 88-100 Inowrocław, lub e-mail: psse.inowroclaw (at) pis.gov.pl.Dodatkowe informacje pod nr tel. 52 357 46 57
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Mątewska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229104
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zdrowia publicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.09.2020
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24193ad4ecf83bf80669fd6d043f08da
Podobne oferty pracy
zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)
WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH.SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO.DOKONYWANIE CZYNNOŚCI Z PRZYJMOWANIEM BUDOWANYCH LOKALI, W TYM OCENIE STANU TECHNICZNEGO, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESU PRAC REMONTOWYCH.NADZOROWANIE , KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI.PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ W RAMACH PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU NORMA PRO, MA OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B.POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH.WYMAGANE DOŚWIADCZENIE MINIMUM 3 LATA. CV WYSŁAĆ NA ADRES EMAIL : ANNA.GAJ (at) AMWKWATERA.PL
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientówWystawianie dokumentów sprzedażowych;Obsługa procesu realizacji zamówień;Przygotowywanie ofert i cenników;Telefoniczna obsługa klientów;Obsługa zamówień internetowych;
UNIMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-29 - Katowice (śląskie)
sporządzanie kalkulacji wyrobów, sporządzanie zestawień na potrzeby zarządcze, udział w procesie budżetowania oraz zamknięcia miesiąca, obliczanie wskaźników KPI, odpowiedzialność za zwieranie umów leasingu oraz nadzór nad ich rozliczaniem, odpowiedzialnośc za ubezpieczenie majątku Spółki, przygotowanie analiz ad hoc. Pracodawca zapewnia dojazd ze Środy Wlkp.
WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Nekla (wielkopolskie)
bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrachentami arabskojęzycznymi, pozyskuwanie nowychkontrachentów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie/ przygotowywanie ofert sprzedażowych, w języku angielskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Obsługa klientów angielskojęzycznych z całego świata z uwzględnieniem klientów pochodzenia amerykańskiego i angielskiego.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w zawodzie 1 rok. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Katowice (śląskie)
sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracyjnych i obsługowych szkoły, przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań, praca na okres probny na jedną zmiane w godzinach od 7:00 do 15:00, oferta dostepna w sali E
ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15 - 2020-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
sporządzanie list płac dotyczących m.in.: wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla pracowników wykonujących pracę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami, obliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników, emerytów i pozostałych, obliczanie i terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie płac; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 12.00
V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gilowice (śląskie)
Rekrutacja pracowników zagranicznych. Przygotowanie dokumentacji kadrowej. Komunikowanie sie z zagranicznymi klientami. Tłumaczenie dokumentów. Sporządzanie pism oficjalnych zagranicznych. Praca w środowisku MAC, MAC Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż art. wielobranżowych, obsługa kasy fiskalnej, kontakt z klientemPraca na dwie zmiany od 06:00 - 14:00 - 13:00 - 21:00.
Centrum Handlowe"Klaudia"Kazimierz Rapacz - 2016-06-07 - Mszana Górna (małopolskie)
- Zamawianie odpowiednich surowców oraz nadzór nad realizacją ich dostaw,- monitorowanie i koordynowanie dostaw,- sporządzanie planów wysyłek towarów do klientów;- przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłką.
"GOTEC POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-17 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, przygotowywanie umów o pracę/umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do US, ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie dokumentacji dla księgowości, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przedłużanie umów o pracę. Godziny pracy: 7.00- 15.00
GRYF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Słupsk (pomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Jawor (dolnośląskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Po szkoleniu zapewnionym przez firmę, na miejscu w Opolu w biurzeregionalnym przy ul. Budowlanych 50. Praca polegająca na spotkaniu zklientem i po wywiadzie dostosowanie oferty i dokumentów do sprawy klienta.Wypełnienie dokumentacji i przekazanie do naszej kancelarii.Opieka nadtoczącymi się sprawami,uzupełnianie dokumentacji. Praca po kilka godzindziennie - dowolnie ustalany grafik. Indywidualnie do południa lub popołudniu. Szczegóły na rozmowie o pracę. Praca od godziny 9
VOTUM S.A. - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, analiza dokumentów (firma zajmuje się windykacją i udzielaniem pożyczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lubin (dolnośląskie)
Kierowanie pojazdem zgodnie z przepisami ruchu drogowego, przestrzeganie zasad eksploatacji. Przygotowanie i prawidłowa eksploatacja pojazdu. Wykonywanie obsługi codziennych zabiegów konserwacyjnych pojazdów. Dbanie o powierzone mienie. Przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. Zabezpieczenie samochodu i nadwozia przed kradzieżą oraz samowolnym uruchomieniem pojazdu przez osoby postronne. Rozliczenie zużytych materiałów. Oszczędne gospodarowanie materiałami konserwacyjno-naprawczymi. Przestrzeganie kodeksu pracy. Dbanie o porządek w miejscu wykonywania czynności służbowych.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-02-05 - Porażyn (wielkopolskie)
Badanie i diagnozowanie pojazdów samochodowych, wymiana części oraz podzespołów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)