SPECJALISTA DS. KADR Słupsk oferta pracy GRYF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, przygotowywanie umów o pracę/umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do US, ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie dokumentacji dla księgowości, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przedłużanie umów o pracę. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: GRYF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 59A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, przygotowywanie umów o pracę/umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do US, ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie dokumentacji dla księgowości, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przedłużanie umów o pracę. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
samodzielność i odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie; wykształcenie minimum średnie (mile widziane kierunkowe), dobra znajomość zagadnień Kodeksu Pracy, ZUS, PIT, PFRON; pracodawca zachęca osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności do aplikowania na ww. stanowisko
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GRYF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 59A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 59A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.04.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9bdcd38517f478dd4c6569233532c749
Podobne oferty pracy
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi ds. prawnych. Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż maszyn budowlanych - głównie koparki , sporządzanie ofert handlowych, negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
BUDROPOL Katowickie Przedsiębiorstwo Naprawy Maszyn Budowlanych S.J. - 2017-08-18 - Czeladź (śląskie)
specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynacja działu organizacji w zakresie promocji i reklamy. Działanie PR, redagowanie pism, tworzenie dokumentacji fotograficznej, redagowanie stron, marketing.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
-Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej,-pobieranie próbek,- prace w laboratorium, kontrola jakości podczas procesu produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2016-08-11 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rosyjski rynek- przygotowanie ofert handlowych- kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie ciagłości dostaw materiałów i części dla funkcjonowania serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Białki (mazowieckie)
jw
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie odzieży i obuwia, dbanie o porządek i czystośc w magazynie
Ies Polska Tomasz Bylczyński - 2019-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Optymalizacja procesów produkcyjnych i łańcucha dostaw-standaryzacja procesów-wykonywanie badań i analiz porównawczych-sporzadzanie raportów , rozwój i kontrola strategii firmy-organizacja warsztatów KAIZENZnajomośc j.angielskiego w stopniu biegłym,umożliwiająca swobodną komunikację ze współpracownikami z siedziby w Kanadzie.Tworzenie umów w j.angielskim, kontaktowanie się z zagranicznymi klientami i dostawcami.
"MOBILE CLIMATE CONTROL" Sp.zoo-Oława,ul.Szwedzka 1 - 2017-03-30 - Oława (dolnośląskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych w dzienniku ogólnopolskim i serwisie se.pl Aktywne pozyskiwanie klientów. Zawieranie i obsługa umów handlowych. Monitorowanie przyznanego sektora rynku. Praca w biurze oraz w terenie na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto/podstawy + dodatkowo: prowizja (w zależności od realizacji indywidualnych planów sprzedażowych). Praca na umowę o pracę na zastępstwo do: 31.12.2016 r. Istnieje możliwość podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w aktywnej sprzedaży. Wymagana praktycznej znajomości technik sprzedaży i umiejętności prezentacji. Wymagane wysokie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymagana umiejętności współpracy w zespole. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 693-075-018) lub e-mail: jwajda (at) grupazpr.pl
ZPR MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
obsługa suwnicy, odbieranie gotowego produktu,
PUF Sp. z o.o. - 2019-01-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych. Praca w wymiarze 1/2 etatu
GMK - Jan Gwizdała - 2016-08-02 - Brzesko (małopolskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
możliwość wyjazdów służbowych(Białoruś, Ukraina , Włochy i inne), koordynowanie procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Negocjowanie z dostawcami, marketing i sprzedaż, nadzorowanie pracowników, inne aktywności bezpośrednio wpływające na bieżącą działalność spółki
Bolde spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-04-30 - Turek (wielkopolskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKĄ BHP, AKTUALIZOWANIE I UZUPEŁNIANIE DANYCH W SYSTEMIE INFORMATYCZNYMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PREFEREOWANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB TELEFONICZNY
SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W SZCZECINIE - 2017-09-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów firmy Tefal (wynagrodzenie od 2000zł do 5000zł)
Groupe Seb- Tefal - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiazków i odpowiedzialności, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audytów we wszystkich działach Spółki, organizacja i realizacja audytów wewnętrznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodności wybranych aspektów działania Spółki w stosunku do uwarunkowań zewnętrznych i procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analizyprocedur funkcjonujących w Spółce i ocena ryzyka związanego z niedostosowaniem się do nich, opracowanie rekomendacji związanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdrażanych rekomendacji, przygotowanie okresowych raportów dot. obszaru audytu wewnętrznego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie audytu wewnętrzego, ocena istniejacych mechanizów kontrolnych efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
załadunek, rozładunek transport materiałów za pomocą wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Radymno (podkarpackie)
Rekrutacja obcokrajowców.
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115 - 2018-07-18 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)