SPECJALISTA DS. PŁAC I ZASIŁKÓW Słupsk oferta pracy V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dotyczących m.in.: wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla pracowników wykonujących pracę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami, obliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników, emerytów i pozostałych, obliczanie i terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie płac; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 12.00
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Deotymy 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac dotyczących m.in.: wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla pracowników wykonujących pracę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami, obliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników, emerytów i pozostałych, obliczanie i terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie płac; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 12.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: cierpliwość , opanowanie, sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programu płacowego Progman
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Deotymy 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Deotymy
Numer budynku pracodawcy: 15a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47fc6428b773e3673ff0274dae7641f3
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur i not korygujących, kontrola obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej dokumentacji wewnętrznej
T.B. FRUIT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-01-24 - Dwikozy (świętokrzyskie)
-rejestr zleceń do systemu Axapta-przygotowanie systemowej dokumentacji do rozliczenia zleceń (wpisywanie kart remontów, protokołów uzgodnień, specyfikacji, kalkulacji, protokołów odbioru, inne),-obsługa zleceń na Portalu Dostawcy JSW S.A-LDO,-zamówienia materiałów i towarów na potrzeby bieżące wydziału, listy pobrań,- współpraca międzywydziałowa oraz z kontrahentami zewnętrznymi dotycząca rozliczeń zleceń,-udział w przygotowywaniu budżetów 9system Eureca),-zastępstwo i przyjęcie obowiązków planistki w razie jej nieobecności
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-01-07 - Lębork (pomorskie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
1.praca przy komputerze w Dziale Informatycznym oraz na stanowiskach komputerowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu;2.stanowisko związane z przemieszczaniem się między budynkami Szpitalnymi;3.zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu informatycznego.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY W AFRYCE ( W TYM NIGERII)
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
obsługa komputera, strony internetowej, rozmowa z klientami, sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Lędziny (śląskie)
Opracowywanie i sporządzanie raportów, prowadzenie badań i wdrożeń, badanie poprawności przebiegu procesu technologicznego, analiza produktu pod względem jakości, analizy statystyczne-regresja prosto i krzywoliniowa, częste wyjazdy na Ukrainę, szkolenia pradcowników.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Gryfino (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przecieranie drewna, mierzenie,liczenie drewna, impregnacja, zakres BHP
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Bezledy (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)
Obowiązki związane z obsługą klienta oraz sprzedażą w sklepie stacjonarnym, internetowym oraz obsługa aukcji Allegro.
X-MOTO (Andromeda - EU Anna Dobrzańska) - 2019-06-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
KOMPLEKSOWE PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-11-13 - Częstochowa (śląskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie wynagrodzeń kierowców, wyliczanie delegacji, zatrudnianie pracowników z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2017-07-10 - Sulęcin (lubuskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: selekcyjna części samochodowych, kontrola wizualna, wsparcie produkcji; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, strefa ekonomiczna
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Gliwice (śląskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
Wspracie klientów biznesowych w języku angielskim i francuskim. Kontakt z klientami poprzez telefon, e-mail. Praca na dwie zmiany: 9:00 - 17:00, 10:00 - 18:00.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż ofert turystycznych; okres próbny do 3 m-cy, docelowo um. na czas nieokreślony; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 2500 zł brutto do uzgodnienia - w zależności od posiadanych kwalifikacji
HERKULES EXPRESS BIURO TURYSTYCZNE JÓZEF BONDARCZUK - 2019-05-09 - Słupsk (pomorskie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, praca na składzie budowlanym, obsługa klienta, komputera
Ewa Zając Firma Handlowo Usługowa "ZIBUD - BRUK" - 2016-11-08 - Kamienica (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)