SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lębork oferta pracy AMICUS STANISŁAW MAZUREK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: AMICUS STANISŁAW MAZUREK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pionierów 10, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru oferowanych produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, łatwośćnawiązywania kontaktow, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
Nazwa pracodawcy: AMICUS STANISŁAW MAZUREK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Pionierów 10, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: l.koszalka (at) amicus.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Pionierów
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2019
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sieradz (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za stałą gotowość maszyn i urządzeń; szybkie i skuteczne usuwanie usterek, kontakt z kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leszno (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem strony www.blueducation.pl
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-20 - Jaworzno (śląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zawieranie umów z klientami, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
AXA POLSKA S.A. - 2017-07-27 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa administracyjna biura, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
SERWISPALET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Wiktorówko (wielkopolskie)
Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów, Wykonywanie zadań według standartów biura podróży (np.wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych). Wspoółpraca z innymi zespołami.
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2016-07-15 - Gdynia (pomorskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
praca jako kasjer sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-12-20 - Lusowo (wielkopolskie)
- redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,- tworzenie programów komputerowych wspomagających prowadzenie działań analityczno-diagnostycznych związanych z zadaniami merytorycznymi pracowników Kuratorium,- zaznajomienie z zadaniami Administratora Systemów Informatycznych,- aktualizacja oprogramowania znajdującego się na serwerach i stacjach roboczych.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych oraz bieżące rozliczanie i aktualizowanie zadań ujętych w CPR;.2. Opracowywanie analiz ekonomiczno wojskowych w zakresie CPR;3. Opracowywanie zestawień potrzeb rzeczowych na kolejne lata w w/w planach;4. Udział w naradach dotyczących weryfikacji zestawień zgłoszonych potrzeb;5. Sporządzanie harmonogramów realizacji planów, ich rozliczanie oraz bieżące aktualizowanie;.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
MARTIMEDIA KATARZYNA JANISZEWSKA-MAKOWSKA - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowym,sporządzanie dokumentów kadrowych,rozliczenia wynagrodzeń,prowadzenie ewidencji urlopów,obecnych zwolnień lekarskich.
Biuro Rachunkowe RK Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Milanówek (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników do pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Prace remontowo-porządkowe organizowane przez Dział Obsługi Gospodarczej MOPS w lokalach administrowanych przez Ośrodek
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
-wdrożenie do rozliczenia kosztów w systemnie finansowow-księgowym oraz do oprogramowania w systemie excel,- sprawdzanie prawidłowości rozliczenia kosztow wg miejsc ich powstawania,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczek krajowych i zagranicznych,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- prowadzenie rejestrów bankowych i raportów kasowych,- rozliczanie i sporządzanie raportów otrzymanych dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie rejestrów,- sprawdzanie zasadności przekazwyanych do Działu Rachunkowości dokumentów oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadnianie miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)