SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: związane z gospodarowaniem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: wyższe (w tym licencjat). KIERUNEK: prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami. UMIEJĘTNOŚCI: - obsługa programów Word i Excel, - znajomość ustawy o Zamówieniach Publicznych, - znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i umiejętność stosowania jej w praktyce, mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, - znajomość programów graficznych, - umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rys. techniczny, mapy geodezyjne). DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki, grunty). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - opiniowanie dokumentów nadesłanych, - sporządzanie notatek, - korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie niruchomości będących własnością WAT, - prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń, itp.), - przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi, archiwizacja dokumentacji technicznych. ZGŁOSZENIA: cv na e-mail joanna.karpio (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2018
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 29.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych. inwestycji, uzgodnień inwestora, wycen , weryfikowanie dokumentacji budowlanej, opracowywanie aktualizacji zestawienia kosztów zadania
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wycena prac związanych z budową sieci zewnętrznych, linii kablowych nn i SN, stacji transformatorowych 15/0,4, wycena prac związanych z budową instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej, biurowych, mieszkalnych i przemysłowych, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od poddostawców urządzeń i systemów, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od podwykonawców instalacji słaboprądowych (CCTV, Kontrola Dostępu, SSWiN, SAP, DSO, sieci strukturalnych, EIB, BMS itp), kompletowanie wszystkich ofert dotyczących danego tematu i przedstawienie ich do końcowej weryfikacji zakresu i ceny.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
Praca w sklepie spożywczym w Dębieńsku. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy ewam21 (at) poczta.fm.
EWA FRONCEK - 2018-01-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Producent sprzętu sportowego RING-SPORT, zatrudni specjalistę ds. sprzedażyw sklepie internetowym oraz allegro. Miejsce pracy: Krasiejów Gmina: OzimekZakres obowiązków: - zwiększanie sprzedaży w internecie - tworzenie aukcjiallegro - obsługa techniczna oraz graficzna sklepu (magento) - prowadzeniekampanii reklamowych w internecie Wymagania: - Obsługa programów typuPhotoshop i lub CorelDraw - Umiejętność rozwiązywania problemów -Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej - Zdolność samodzielnegopodejmowania decyzji Mile widziana - Obsługa programu AutoCAD Wraz z CVmożna wysyłać portfolio w formie linku lub w osobnym pliku. praca w godzinach 8-16
Ring Sowa Klaudia - 2017-03-15 - Krasiejów (opolskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Samodzielne wykonywanie instalacji sanitarnych. Praca na terenie Kalisza.
ROMAN ŚWIĄTEK INSTAL-METAL-PLAST ZAKŁAD HYDRAULICZNY - 2018-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Pomoc przy produkcji ciast i tortów oraz dekoracji cukierniczych.
"Cukiernia Motycze" Elżbieta Witkowska - 2016-01-27 - Gorzyce (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
rozmowy telefoniczne, przygotowanie dokuemntów, wpisywanie danych do komputera, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa biura. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Obsługa klientów, pracowników, głównie z rynku wschodniego - Ukrainy. Obsługa korespondencji przychodzącej. Tłumaczenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Bieruń (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej(dokumentacja związana z nawiązywaniem irozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie listpłac, rozliczanie z ZUS, US, księgowaniedokumentów księgowych (faktury VAT, wyciągibankowe itp.) - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Grajewo (podlaskie)
realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
znajomośc przepisów prawa pracy, przepisów mpodatkowych, przepisów z zakresu ubezpioeczenia ZUS, płatnik, Microsoft OfFice, Programy płacowe Ramzes
TEXPOL Sp. z o.o. - 2017-02-04 - Tłuszcz (mazowieckie)
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- ROZLICZENIA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW,- RZETELNA I TERMINOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACOWNIKÓW ORAZ KANDYDATÓW,- BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE BAZY PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW,- UDZIELANIE INFORMACJI O WOLNYCH MIEJSCACH PRACY,- REALIZACJA PROCESU ZATRUDNIENIA,- ADMINISTRACJA PROGRAMAMI BONUSOWYMI ORAZ UBEZPIECZENIEM DLA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW.
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości, sprawozdawczość finansowa, rozliczanie finansowe, zapewnienie terminowego ściagania należności, archiwizowanie i należyte przekazywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych;
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Nadzór nad pracownikami, dbałość o prawidłowe funkcjonowanie sklepu.
F.H KOMIS Terczyński , Musiał - Spółka Jawna - 2017-09-18 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Kierowanie zespołem sprzedaży.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego (j. japoński) na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakosci kompletnych profili. Zlecanie zadań zespolowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Gdynia (pomorskie)
analizy owoców, soków i produktu gotowego (zagęszczone soki owocowe), praca w komputerowym systemie SAP (wprowadzanie danych, kreowanie zleceń rpodukcyjnych), tworzenie certyfikatów analiz, etykiet na towar wysyłany do odbiorców, sporządzanie dodatkowych raportów i analiz zgodnie z potrzebami Spółki
AUSTRIA JUICE POLAND Sp. Z O.O. - 2017-11-27 - Gołębiów (świętokrzyskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Relokacja samochodów miedzy punktami obsługi klienta oraz pomoc menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie),wydawanie samochodów do wynajmu i przekazywanie ich do Punktu Obsługi Klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)