SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku niderlandzkim - poszukiwanie producentów- konsultacja, dokonywanie transakcji
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku niderlandzkim - poszukiwanie producentów- konsultacja, dokonywanie transakcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość języka niderlandzkiego w mowie i w piśmie- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac9e9c16d75e80ad0cc211e75da978ee
Podobne oferty pracy
Obsługa systemu NOVUS, monitorowanie pracy rzeczoznawców, współpraca z kontrahentami. Praca stacjonarna w biurze przy komputerze.OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI DO 30 ROKU ŻYCIA.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Reguły (mazowieckie)
umiejętność czytania rysunku technicznego, tworzenie samodzielnej dokumentacji, rysowanie w programie AutoCad, Inventor
kontakt przez OHP - 2019-05-09 - Brzozów (podkarpackie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta do indywidualnych potrzeb klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników ze Wschodu, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, kontakt z ukraińskimi agencjami pracy
TAP Uliana Szczetenko - 2018-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* regulowanie praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych; * prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości, w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* prowadzenie postępowań związanych z odszkodowaniami za trwałe zajęcie przez wody płynące gruntów niestanowiących własności właściciela wód w sposób naturalny, a także spraw związanych z wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji;* przygotowanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie należności z tytułu opłat i podatków lokalnych związanych z wykonywaniem przez Wody Polskie praw właścicielskich * w stosunku do mienia Skarbu Państwa oraz planowanie nakładów na powyższe zadania na terenie regionalnego zarządu gospodarki wodnej;* gospodarowanie gruntami pokrytymi wodami oraz innymi nieruchomościami w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich;* prowadzenie spraw związanych z oddaniem w użytkowanie obwodu rybackiego;* kontrolowanie wywiązywania się przez użytkowników obwodów rybackich i dzierżawców praw rybackiego użytkowania jezior z zawartych umów;* współpraca z marszałkami województw w zakresie kontroli zarybień i uzyskiwania informacji o wynikach oceny wypełniania obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej;* współpraca z organami ścigania i z Państwową Strażą Rybacką w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości i naruszeń prawa w użytkowaniu obwodów rybackich dla oceny prawidłowości realizacji umów;* kontrola realizacji zawartych umów;* prowadzenie spraw merytorycznych związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści.umowa na zastępstwoMiejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w BydgoszczyOferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
1.Transport palet wewnątrz zakładu za pomocą wózka ciągnikowego zgodnie z instrukcją. 2. Kontrolowanie stanu palet przewożonych z produkcji (sposób pakowania, foliowania, ułożenia na palecie, oklejenia etykietą logistyczną), 3. Dostarczanie komponentów/kartonów z hali na produkcję zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez lidera zmiany (na podstawie zlecenia produkcyjnego), 4. Przesunięcie systemowe dostarczonych komponentów/kartonów (MIGO), 5. Utrzymanie zapasu pustych palet na produkcji (dowożenie z hali), 6. Dostarczanie produktów z magazynu na produkcję(na polecenie lidera zmiany/specjalisty ds. logistyki), 7. Dostarczenie komponentów (worków, etykiet itd.) z produkcji na magazyn (na polecenie specjalisty ds.logistyki/specjalisty ds. obsługi kluczowych klientów) oraz dokonanie odpowiednich przesunięć w SAP 8. Utrzymanie porządku i czystości na hali, 9. Realizacja przeniesień palet na magazynie (zgodnie zleceniem przeniesienia za pomocą wózka wysokiego składu), 10. Wykonywanie czynności magazynowych (inwentaryzacja ciągła, ustawianie palet w bloki, przewóz palet zgodnie z poleceniem, pomoc podczaswysyłek aut pełnopaletowych), 11. Przestrzeganie przepisów BHP, 12. Dbanie o stan wewnętrznych ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym (odśniezanie, sypanie piaskiem), 13. Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
ROTHO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontakty z kontrahentami z Ukrainy pisemne i telefoniczne, sporządzanie ofert sprzedażowych
P.H.U Dianthus Piotr Cieślik - 2016-06-20 - Malbork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jaworzno (śląskie)
ocena stanu technicznego pojazdu, weryfikacja i kontrola zleconych napraw, rejestracja pojazdów, wprowadzanie danych do AS, likwidacja.
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wilków (dolnośląskie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
Pakowanie paczek, sprzedaż wysyłkowa. Obsługa klienta, wystawianie faktur, paragonów. Obsługa programu magazynowego. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-15:00 lub 10:00-18:00. Wynagrodzenie 2000 zł brutto/miesięcznie (+premia uznaniowa). Praca w Targanicach ul. Dobra dorywczo praca w Kętach ul. Fabryczna 15a . Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
P.H.U. STAL-BRAM S. C. - 2017-08-18 - Targanice (małopolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość ustawy o cyberbezpieczeństwie, znajomość systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2019-09-16 - Wadowice (małopolskie)
-sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzenie akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie dokumentów: zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe;- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym oraz przygotowywanie. raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,- sporządzanie i przekazywanie do właściwych urzędów sprawozdawczości dotyczącej PIT, ZUS, US i PFRON,- obsługa umów cywilnoprawnych.- prowadzenie ewidencji floty firmowej i telefonów firmowych- prowadzenie pocztowego rejestru nadawczego- wystawianie faktur najemcom- wymagana samodzielność - wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej wymagana dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel) oraz programu Płatnik- wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-03-14 - Biłgoraj (lubelskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; stosowanie przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
SAMODZIELNE ZAPLANOWANIE I KOORDYNACJĘ PROCESU SZKOLEŃ;OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNĄ SZKOLEŃ I INNYCH DZIAŁAŃ ROZWOJOWYCH (PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, KONTAKT Z UCZESTNIKAMI, PROCESOWANIE );KONTAKT Z ZEWNĘTRZNYMI KONTRAHENTAMI, W TYM NEGOCJOWANIE OFERT;PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ORAZ STATYSTYK DOTYCZĄCYCH DZIAŁAŃ SZKOLENIOWYCH I ROZWOJOWYCH. DO APLIKACJI PROSIMY DODAĆ: WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB OBECNEGO PROCESU REKRUTACJI,ORAZ DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI, ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU, O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2002 R., POZ. 926 Z PÓZNIEJSZYMI ZMIANAMI.
APT ONE SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji ISO HCCP oraz dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.Nadzór nad przestrzeganiem systemów jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
realizowanie zadań związanych z obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja korespondencji w systemie informatycznym, tworzenie raportów, opracowanie danych na podstawie dokumentacji, aktywizacja i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie spotkań wewnętrznych; umowa na okres próbny, a po umowie przedłużenie na czas trwania kontraktu; wysokość wynagrodzenia 2500- 3000zł brutto miesięcznie; godziny pracy: 7.00- 15.00
TRAKCJA PRKII SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-21 - Słupsk (pomorskie)
merytoryczne prowadzenie postępowań odszkodowawczych, kontakt z klientem kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wieluń (łódzkie)
- przygotowanie ofert handlowych- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński- kontakt z klientami ukrainojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)