SPECJALISTA W WYDZIALE GOSPODAROWANIA MIENIEM SKARBU PAŃSTWA I WSPÓŁPRACY Z UŻYTKOWNIKAMI WÓD(NR 2089) Bydgoszcz oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE GOSPODAROWANIA MIENIEM SKARBU PAŃSTWA I WSPÓŁPRACY Z UŻYTKOWNIKAMI WÓD(NR 2089)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* regulowanie praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych; * prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości, w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* prowadzenie postępowań związanych z odszkodowaniami za trwałe zajęcie przez wody płynące gruntów niestanowiących własności właściciela wód w sposób naturalny, a także spraw związanych z wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji;* przygotowanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie należności z tytułu opłat i podatków lokalnych związanych z wykonywaniem przez Wody Polskie praw właścicielskich * w stosunku do mienia Skarbu Państwa oraz planowanie nakładów na powyższe zadania na terenie regionalnego zarządu gospodarki wodnej;* gospodarowanie gruntami pokrytymi wodami oraz innymi nieruchomościami w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich;* prowadzenie spraw związanych z oddaniem w użytkowanie obwodu rybackiego;* kontrolowanie wywiązywania się przez użytkowników obwodów rybackich i dzierżawców praw rybackiego użytkowania jezior z zawartych umów;* współpraca z marszałkami województw w zakresie kontroli zarybień i uzyskiwania informacji o wynikach oceny wypełniania obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej;* współpraca z organami ścigania i z Państwową Strażą Rybacką w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości i naruszeń prawa w użytkowaniu obwodów rybackich dla oceny prawidłowości realizacji umów;* kontrola realizacji zawartych umów;* prowadzenie spraw merytorycznych związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści.umowa na zastępstwoMiejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w BydgoszczyOferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* regulowanie praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych; * prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości, w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* prowadzenie postępowań związanych z odszkodowaniami za trwałe zajęcie przez wody płynące gruntów niestanowiących własności właściciela wód w sposób naturalny, a także spraw związanych z wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji;* przygotowanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie należności z tytułu opłat i podatków lokalnych związanych z wykonywaniem przez Wody Polskie praw właścicielskich * w stosunku do mienia Skarbu Państwa oraz planowanie nakładów na powyższe zadania na terenie regionalnego zarządu gospodarki wodnej;* gospodarowanie gruntami pokrytymi wodami oraz innymi nieruchomościami w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich;* prowadzenie spraw związanych z oddaniem w użytkowanie obwodu rybackiego;* kontrolowanie wywiązywania się przez użytkowników obwodów rybackich i dzierżawców praw rybackiego użytkowania jezior z zawartych umów;* współpraca z marszałkami województw w zakresie kontroli zarybień i uzyskiwania informacji o wynikach oceny wypełniania obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej;* współpraca z organami ścigania i z Państwową Strażą Rybacką w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości i naruszeń prawa w użytkowaniu obwodów rybackich dla oceny prawidłowości realizacji umów;* kontrola realizacji zawartych umów;* prowadzenie spraw merytorycznych związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści.umowa na zastępstwoMiejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w BydgoszczyOferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE GOSPODAROWANIA MIENIEM SKARBU PAŃSTWA I WSPÓŁPRACY Z UŻYTKOWNIKAMI WÓD(NR 2089)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa, hydrotechniki, inżynierii środowiska, melioracji, gospodarki wodnej, hydrogeologii, geologii, ochrony środowiska oraz pokrewne,znajomość przepisów: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa wodnego, Prawa budowlanego, Prawa Ochrony środowiska, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy o rybactwie śródlądowym, Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz stosowanie tych przepisów w praktyce,umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy oraz współpracy z zespołem;umiejętność redagowania pism;umiejętność analizowania problemów i proponowania sposobów ich rozwiązywania;rzetelność, systematyczność, terminowość;umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu;Wymagania dodatkowe:samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, kancelariach prawniczych lub w innych instytucjach, na stanowisku, które wymagało znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa: administracyjnego, wodnego, ochrony przyrody i środowiska, planowania i zagospodarowania przestrzennego, budowlanegoasertywność, komunikatywność, operatywność.
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:cv i list motywacyjny,Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, e-mail: iod (at) wody.gov.pl3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.4. Odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.5. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do dnia 31.07.2019 roku.6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez PGW WP. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w PGW WP.Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam dokumenty drogą elektroniczną na adres: bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektora/Specjalisty w Wydziale Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa i Współpracy z Użytkownikami Wód zawierające poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 30.04.2019 r.Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 80/82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mielec (podkarpackie)
DORADCA KLIENTA-OBSŁUGA KLIENTA, KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-14 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie kontrahentów z terytorium Armenii, Rosji , Ukrainy.Pozyskiwanie rynku wschodniego w celach handlowych. Kontakt tel. 661-660-074
CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU CENTRUM+ - 2016-02-10 - Garcz (pomorskie)
prowadzenie działań windykacji dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowych;wymagana znajomość MS Excel i programów kadrowych, min. 1 rok doswiadczenia na podobnym stanowisku
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, ZNAJDOWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Grójec (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie zadań w siedzibach naszych klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL- udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów ComArch ERP Optima, ERP XL- analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta- konfigurowanie systemów ComArch ERP wg wymagań i specyfiki Klienta- szkolenia użytkowników w zakresie obsługi systemów ComArch ERP- doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemów ComArch ERP
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2019-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie rozmów telefonicznych, ewidencja dokumentacji, wsparcie organizacyjne Dyrektora, Prezesa, koordynowanie zamówień.
Egips sp. zo.o. - 2018-01-04 - Kleszczów (łódzkie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Stanowice (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i znajomość aktualnych przepisów w zakresie ochrony środowiska (w tym m. in. Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska; Ustawa o odpadach; Ustawa ooś); dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; rzetelność, odpowiedzialność; odporność na stres; prawo jazdy kategorii B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2019-01-08 - Knurów (śląskie)
Administrowanie systemem informatycznym klasy ERP (enterprise resource planning )
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
- Prace budowlane brukarskie- Praca na terenie Pruszcza Gdańskiego i okolic- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą + premie- Kontakt: tel. 790 330 008
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2019-02-05 - Cieplewo (pomorskie)
Czytanie rysunku technicznego , cięcie , szlifowanie , wiercenie, spawanie .
PPUH "KIM" Kryspin Wierzbiński - 2018-07-10 - Budzyń (wielkopolskie)
Zbieranie informacji o dostarczonych materiałach przy wykorzystaniu maszyny pomiarowej. Kontrola przebiegu procesów technologicznych wytwarzanych produktów. Śledzenie jakości powstającego produktu przy wykorzystaniu maszyny pomiarowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Odpowiedzialność za rozwój biznesu oraz sprzedaż odlewów żeliwnych na rynkach zagranicznych,aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,(poprzez kontakt mailowy,telefoniczny oraz spotkania),bieżąca obsługa oraz rozwijanie dotychczasowych klientów,przygotowywanie ofert handlowych,monitorowanie oraz odpowiedź na zapytania ofertowe klientów,bieżąca analiza dynamiki i trendów na rynku odlewniczym(żeliwo szare i sferoidalne),praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Kutno (łódzkie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
- redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,- tworzenie programów komputerowych wspomagających prowadzenie działań analityczno-diagnostycznych związanych z zadaniami merytorycznymi pracowników Kuratorium,- zaznajomienie z zadaniami Administratora Systemów Informatycznych,- aktualizacja oprogramowania znajdującego się na serwerach i stacjach roboczych.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
diagnostyka i naprawa pojazdów samochodowych
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA AUTO - PAC RAFAŁ PAC - 2019-05-13 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);przeprowadzanie kontroli warunków pracy;bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-09-11 - Białystok (podlaskie)