SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Biłgoraj oferta pracy MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzenie akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie dokumentów: zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe;- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym oraz przygotowywanie. raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,- sporządzanie i przekazywanie do właściwych urzędów sprawozdawczości dotyczącej PIT, ZUS, US i PFRON,- obsługa umów cywilnoprawnych.- prowadzenie ewidencji floty firmowej i telefonów firmowych- prowadzenie pocztowego rejestru nadawczego- wystawianie faktur najemcom- wymagana samodzielność - wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej wymagana dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel) oraz programu Płatnik- wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzeszowska 62, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzenie akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie dokumentów: zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe;- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym oraz przygotowywanie. raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,- sporządzanie i przekazywanie do właściwych urzędów sprawozdawczości dotyczącej PIT, ZUS, US i PFRON,- obsługa umów cywilnoprawnych.- prowadzenie ewidencji floty firmowej i telefonów firmowych- prowadzenie pocztowego rejestru nadawczego- wystawianie faktur najemcom- wymagana samodzielność - wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej wymagana dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel) oraz programu Płatnik- wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość oprogramowania Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana samodzielność - wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej - wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
Nazwa pracodawcy:
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Krzeszowska 62, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Krzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przedtawicielstwo firmy niemieckiej, obsługa rynku europy środkowo-wschodniej
FOTOWOLTAIKA ŚLĄSKA Artur Pawlik - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie ofert, kontakt z klientemGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
OLMEX KMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie; zakres obowiązków: wystawianie faktur, prace biurowe; 3/4 etatu, jedna zmiana; praca w Gliwicach;
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-03 - Gliwice (śląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż artykułów spożywczych, monopolowych i chemicznych. II zmiany 6-14/14-22 pn-nd Wynagrodzenie od 1850zł brutto + premia motywacyjna
Delikatesy Gwiezdne H. Kopania - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
transpotr osób na linii regularnej Kraków -Cieszyn
Firma Usługowo - Przewozowa "INTERPALM" Brzeżański Bogusław - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)
Praca polega na: *dbaniu o porządek w hali produkcyjnej przy użyciu maszyny sprzątającej, *wykonywaniu prac pomocniczych według bieżących poleceń kierownika.
P.W. "PeBol" sp.j. - 2018-09-21 - Opojowice (łódzkie)
pobieranie próbek surowca, wykonywanie prostych analiz chemicznych, prowadzenie dok.laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-01-18 - Lubiszyn (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i opieka nad klientami firmy, realizacja celów biznesowych sprzedaży, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert, prezentacji oraz umów, dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
JERP GROUP Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-04 - Porażyn (wielkopolskie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI. SPORZĄDZANIE I REJESTRACJA PISM I UMÓW, PROWADZENIE KORESPONDENCJI.MONITOROWANIE I REDAGOWANIE PISM W SPRAWIE ZALEGŁOŚCI CZYNSZOWYCH, WINDYKACJI, PROWADZENIA REJESTRU FAKTUR.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Konin (wielkopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych (części samochodowe)
kontakt przez OHP - 2018-02-08 - Skawina (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
realizacja zamówień, prowadzenie i nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Małomice (lubuskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla sklepów internetowych, współtworzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych, tworzenie treści reklamowych, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, tworzenie opisów produktów, sporządzanie analiz i raportów w zakresie prowdzonych kampanii.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza dokumentacji technicznej, opracowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem oraz zakończeniem inwestycji i remontów zgodnie z warunkami umów, dokumentacją techniczną, sztuką i prawem budowlanym, monitorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów. Prana jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)
Obsługa techniczna i informatyczna klientów, konfiguracja i diagnostyka systemów komputerowych i informatycznych, doradztwo techniczne w doborze sprzętu i oprogramowania, obsługa i serwisowanie systemu "INSERT", diagnostyka sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna strony internetowej, przygotowanie i analiza techniczna ofert, nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu terapii ruchowej, zajęcia sportowe, usprawniające z podopiecznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rożdżały (łódzkie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
SC GAMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel;- predyspozycje osobowe: komunikatywność, umiejętność pracy w
Lars Laj - 2016-06-09 - Dobra (zachodniopomorskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
przygotowywanie prezentacji oferty firmy, opracowywanie i wdrażanie kampanii e-marketingowych, analiza danych przy uzyciu Google Analytics, używanie bazy CRM
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Olewin (łódzkie)
do uzgodnienia
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
hydroizolacja budynków
KAISER ONE Sp. z o. o. - 2017-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)