SPECJALISTA Szczecin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: 3 570 - 4 333 PLN
Zakres obowiązków: 1. SPORZĄDZANIE TREŚCI DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH E ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z WSPÓŁPRACOWNIKAMI2. PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DRUKÓW FORMALNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁU Z OTWARCIA OFERT I WNIOSKÓW ORAZ PROTOKOŁU Z POSTĘPOWANIA3. PROWADZENIE REJESTRU POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE4. SPORZĄDZANIE I ARCHIWIZACJA ELABORATU ROZLICZENIOWEGO Z PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO5. ANALIZOWANIE TREŚCI SPORZĄDZONYCH DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH Z PRZEPISAMI ZAWARTYMI W OBOWIĄZUJĄCYCH AKTACH PRAWNYCH6. UCZESTNICTWO W NARADACH, PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, EKONOMIA, ADMINISTRACJA
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. SPORZĄDZANIE TREŚCI DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH E ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z WSPÓŁPRACOWNIKAMI2. PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DRUKÓW FORMALNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁU Z OTWARCIA OFERT I WNIOSKÓW ORAZ PROTOKOŁU Z POSTĘPOWANIA3. PROWADZENIE REJESTRU POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE4. SPORZĄDZANIE I ARCHIWIZACJA ELABORATU ROZLICZENIOWEGO Z PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO5. ANALIZOWANIE TREŚCI SPORZĄDZONYCH DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH Z PRZEPISAMI ZAWARTYMI W OBOWIĄZUJĄCYCH AKTACH PRAWNYCH6. UCZESTNICTWO W NARADACH, PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, EKONOMIA, ADMINISTRACJA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 570 - 4 333 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 570 - 4 333 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, EKONOMIA, ADMINISTRACJA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PAKIET MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: REDAGOWANIE TEKSTÓW
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNE OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE
danePracodawcy_nip: 8520803703
danePracodawcy_regon: 810060937
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA EMAIL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - CV+LIST MOTYWACYJNYCH WYSŁAĆ POCZTĄ :RZIUL. NARUTOWICZA 17B 70-240 SZCZECIN
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: NARUTOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 17B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b76cdd32c841b570bcebf549d2d68c3e
Podobne oferty pracy
sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2020-07-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, sporządzanie innych dokumentów płacowych
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Miętne (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, sprawozdań GUS. - Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto, do uzgodnieniana rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana znajomość prawa pracy , przepisów ZUS, programu Płatnik. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt osobisty (ul. Ceglana 4, 40-514 Katowice) lub telefoniczny (32 256 20 22 wew. 19, 22) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) csg.katowice.pl
"CSG" ŚLĄSKA GRUPA KONSULTINGOWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-27 - Katowice (śląskie)
PRACE ŚLUSARSKIE
ZAKŁAD METALOWY "PILZNO" MIECZYSŁAW DOMACHOWSKI - 2020-09-04 - Pilzno (podkarpackie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu, kontakt z klientem
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2017-09-22 - Człuchów (pomorskie)
Utrzymanie w należytym stanie instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb, utrzymywanie sprawności sieci kablowych, przyłączy elektrycznych i skrzynek elektrycznych, wykonywanie doraźnych instalacji zasilających, nagłaśniających i oświetleniowych na czas trwania uroczystości i imprez, utrzymanie w sprawności instalacji odgromowych, uczestnictwo w odbiorze robót wykonywanych przez wykonawstwo obce, wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych w miarę potrzeb
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, UZGADNIANIE EWIDENCJI Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ, REALIZOWANIE PROJEKTÓW UNII EUROPEJSKIEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ I OBSŁUGA PROGRAMU EXCEL), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;CV +LM WRAZ Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE:ZWK OHP SZCZECIN, UL. DWORCOWA 19, 70-206 SZCZECIN W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM "NABÓR - KSIĘGOWA-Y PEŁEN ETAT"SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMNETÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: WWW.ZACHODNIOPOMORSKA.OHP.PL/KOMUNIKATY/ NABÓR DO ZWK OHP;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych na terenie miasta Krakowa.Doświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych Redagowanie pism, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie badań psychologicznych osób zgłaszających chęć pełnienia służby wojskowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami i metodyką, diagnozowanie kandydatów, wykonywanie opracowań statystycznych i analiz
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Nadzór nad pracą wytwórni mas bitumicznych.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zamość (lubelskie)
kontrola procesu produkcyjnego, jakości wyrobów, zarządzanie jakościa ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kutno (łódzkie)
Realizacja planów rekrutacyjnych i adaptacji nowo zatrudnionych pracowników. Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji. Prowadzenie programów motywacyjnych i benefitowych dla pracowników. Realizacja planów rozwoju i szkolenia pracowników. Koordynowanie procesu ocen okresowych pracowników. Prowadzenie i aktualizacja matryc kompetencji pracowników. Analiza wskaźników HR oraz ich raportowanie.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w salonie firmowym PLUS-a. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie. Szukamy osób do salon w Gliwicach i Zabrzu. Praca w godzinach 9.00 - 21.00 w systemie 12/24.
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-09-09 - Opole (opolskie)
Telefoniczny kontakt ze stałym klientem
kontakt przez OHP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych( przeprowadzanie rozmów w języku angielskim)
RTC Robert Capała - 2018-08-14 - Dęblin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa- pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-05-08 - Chojnice (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z Kontrahentami. Obsługa wpływających zamówień. Sporządzanie dokumentacji magazynowej i zleceń produkcyjnych. Przygotowanie dokumentów wysyłkowych. Monitorowanie płatności. Kontrola stanów magazynowych. Bieżące kontaktu z Klientami. Rozliczanie transakcji sprzedażowych.
SŁUPSKA FABRYKA OBUWIA ''NORD'' MEKA SZTRAJBEL SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-06 - Strzelinko (pomorskie)
praca biurowa, telemarketing, rozmowy z potencjalnymi klientami, przedstawienie oferty, prowadzenie administracji biurowej, praca w systemach crm
TriEnergy sp. z o.o. - 2020-04-28 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznychOferujemy:ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ITudział w realizacji największych projektów informatycznych w Polscepracę w innowacyjnych projektach w nowych technologiachwynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencjispecjalistyczne szkolenia wewnętrznebogaty wachlarz świadczeń socjalnychprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życie
BAZY I SYSTEMY BANKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
organizacja spotkań , prezentacja oferty firmy , dbanie o dobry wizerunek firmy , opieka nad klientami rynku wschodniegoMiejsce wykonywania pracy : Pasłek siedziba firmy , teren Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa stanowisk ślusarskich i szlifierskich
HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2019-09-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)