SPECJALISTA DS POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW Sosnowiec oferta pracy TriEnergy sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: do 2 000
Zakres obowiązków: praca biurowa, telemarketing, rozmowy z potencjalnymi klientami, przedstawienie oferty, prowadzenie administracji biurowej, praca w systemach crm
Data publikacji: 2020-04-28
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: TriEnergy sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Mireckiego 22, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, telemarketing, rozmowy z potencjalnymi klientami, przedstawienie oferty, prowadzenie administracji biurowej, praca w systemach crm
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2475
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000/godz
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Data zakończenia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawowa znajomość programów biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: motywacja do osiągania celów
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość nowoczesnych zagadnień energetycznych w tym OZE
Nazwa pracodawcy: TriEnergy sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6342896422
danePracodawcy_regon: 367367029
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
Plac Wyzwolenia 11/3, 40-423 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Plac Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 11
danePracodawcy_nrLokalu: 3
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
nauka pracy na nowoczesnych systemach informatycznych, pozyskanie specjalistycznej wiedzy z zakresu OZE i efektywności energetycznej, pozyskanie kompetencji miękkich w zakresie umiejętności rozmów z klientami, negocjacji i opieki posprzedażnej
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy:
weryfikacja działań w systemach crm, efektywność pozyskania klientów, rozwój i utrzymanie wypracowanej bazy danych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2020
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020
Typ oferowanej pracy: Staż
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?31a6e7cf2e4ec25796eb9a33dfd0c956
Podobne oferty pracy
produkcja mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dań zimnych i ciepłych - ze szczególnym uwzględnieniem dań z grilla, zamawianie dostaw u dostawców; rozliczanie dostaw i produkcji w systemioe POS Bistropraca w godz. 8.00-16.00, 16.00-01.00
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
projektowanie ogrodu w stylu barokowycm, pielegnacja ogrodu pałacowego ( w tym: sadzenie roślin, przycinanie zieleni)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Bogaczów (lubuskie)
-tworzenie ofert handlowych - wprowadzanie ofert na stronę sklepu-zamieszczanie ofert w serwisach aukcyjnych-obsługa kanałów social media-obsługa zamówień oraz zapytań produktowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Niepołomice (małopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
• organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy,• opracowywanie diagnoz przydatności zawodowej na podstawie zebranego materiału badawczego,• opracowywanie i przygotowanie własnych autorskich programów szkoleniowych,
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Brzezówka (podkarpackie)
ochrona powierzonego mienia
SKAREM SP. Z O.O. - 2018-12-19 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT Aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod,Sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcjiWspolpraca z zespolem managerskim w zakresie przygotownia strategii sourcingowych Intepretacja planow sourcingowych, definiowanie rol, scisla wspolpraca z zespolem sourcingowym Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy,Proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR,Wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH I POZABUDŻETOWYCH-POZYSKIWANIE GRANTÓW ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH ORAZ INSTYTUCJI I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik kuchni-praca fizyczna
AMERICAN RESTAURANTS SP. Z O.O. - 2016-10-03 - Rzgów (łódzkie)
- Praktyczna umiejętność wykonywania masaży (masaż klasyczny, relaksacyjny, sportowy)- Praktyczna umiejętność wykonywania zabiegów kosmetycznych twarzy, manicure, pedicure, hybrydy,-Dodatkowe kursy innych masaży mile widziane,- Promocja oraz sprzedaż zabiegów i produktów,- Dbałość o porządek w gabinecie-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej,-Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,-Kontakt e-mail: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2019-01-17 - Gniew (pomorskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), doświadczenie min. 3 lata, certyfikat księgowy, komunikatywność, sumienność, dobra znajomość pakiety MS Office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, w tym VAT, CIT, PCC, umiejętność analitycznego myśleniaZakres obowiązków:- kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont księgowych;- weryfikacja i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu;- obsługa rozrachunków- dokonywanie przelewów bankowych, kompensat, umów przekazu;- księgowanie innych dokumentów m.in. umów leasingu tzw. przekształconego, list płac;- dokonywanie rozliczeń międzyokresowych zgodnie z zasadami wewnętrznym spółki; - prowadzenie korespondencji oraz współpraca z kontrahentami i komórkami merytorycznymi w Spółce;- współpraca w zakresie windykacji należności z wyznaczoną w Spółce komórką;- przygotowanie, weryfikacja ewidencji aktywów trwałych;- weryfikacja dokumentów dotyczących importu, eksportu, obrotu wewnątrzwspólnotowego;- przygotowywanie rejestrów i deklaracji VAT, VAT-UE, podatku akcyzowego;- itp.
"BLENDING" SP. Z O. O. - 2019-05-15 - Zduny (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rekrutacji; rozmowy wstępne z kandydatami do pracy; szkolenia. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-09-20 - Piaski (wielkopolskie)
wdrażanie i opracowanie strategi marketingowych-opracowanie i prowadzenie kampani medialnych (kreowanie wizerunku firmy-ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług-budowanie pozytywnego wizerunku firmy)
Środowisko i Innowacje Sp.zo.o. Dobrów - 2016-05-11 - Dobrów (świętokrzyskie)
prace administracyjno-księgowe
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa klienta sprzedaż ubezxpieczeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizacja usług gastr. i hotelarskich.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-06-29 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)