SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych na terenie miasta Krakowa.Doświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych Redagowanie pism, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych na terenie miasta Krakowa.Doświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych Redagowanie pism, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca na jedną zmianę w godzinach 7:00-15:00, pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące następnie umowa o pracę.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera oraz internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie co najmniej średnie, min 1 rok doświadczenia w pracy na w/w stanowiskuDoświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych Redagowanie pism, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznychPraca na jedną zmianę w godzinach 7:00-15:00, pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące następnie umowa o pracę.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie do pracydokumenty przesłać na adres e-mail: biuro.alnag (at) alnag.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Firma usługowo - montażowa (meble). ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w większej mierze polega na wymianach emulsji chłodzących na maszynach numerycznych i konwencjonalnych u klientów na terenie całej Polski oraz czyszczeniu zbiorników oraz przestrzeni tych maszyn. Praca z olejami-dolewki, wymiana ( hydrauliczne, maszynowe, przekładniowe) oraz emulsjami chłodzącymi.Wymagania: gotowość do częstych wyjazdów, wiedza i znajomość środków smarnych, obróbkowych, chłodziw oraz ich zastosowań, doświadczenie w zakresie gospodarki środków smarnych, umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B oraz gotowość wyjazdów, uprawnienia SEP do 1 KV, uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem elektrycznym i spalinowym.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Szczepanów (dolnośląskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,udzielanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych, w szczególności o ofercie uczelni, zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, inicjowanie, organizowanie i prowadzenie indywidualnych porad zawodowych aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, pozyskanie informacji o sytuacji zawodowej uczestnika projektu, diagnoza jego potencjału i preferencji zawodowych, analiza informacji z uwzględnieniem jego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji, motywacji, uzdolnień, zainteresowań i predyspozycji zawodowych, sytuacji materialnej i sytuacji rodzinnej, udzielanie porad indywidualnych oraz informacji zawodowej nt. rynku pracy, możliwości szkolenia, podnoszenia kwalifikacji i przekwalifikowania, wspieranie uczestników projektu w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy, w przygotowaniu do rozmowy o pracę, w kontaktach z pracodawcami świadczenie usługi coachingu kariery, jako rozwinięcie usługi doradczej w zakresie rozwijania konkretnych kompetencji przydatnych do swobodnego poruszania się po rynku pracy, świadczenie usługi coachingu zawodowego, służącego rozwojowi zawodowemu uczestników projektu, opracowywanie materiałów promocyjnych, doradczych i edukacyjnych, wdrożenie działań realizowanych w ramach projektu, w tym m.in.: dbanie o obsługę administracyjną studentów Uczelni oraz dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych i odpowiednią promocję realizowanych działań.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracyobsługa PCPwspółpraca z biurem księgowymprzygotowywanie raportów i danych dla osoby liczącej płace
SIGIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Skoczów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Tynkowanie, malowanie, ocieplanie, proste prace budowlane.
KR POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Stary Paczków (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sanniki (mazowieckie)
obsługa fotobudki, wideobudki, obróbka graficzna zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Żuromin (mazowieckie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
Oferta pracy tymczasowej. Praca w systemie trzyzmianowym.Produkowanie słodyczy poprzez obsługę maszyn produkcyjnych.Oczekiwania: zdolności manualne, szybkość działania oraz chęć nauki i rozwoju, książeczka sanitarno-epidemiologiczna.Pracodawca oferuje: możliwość nauki i rozwoju w obszarze produkcji, poznanie efektywnych systemów zarządzania jakością.
" MIESZKO BIS " Sp. z o. o. - 2016-07-13 - Racibórz (śląskie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
- realizowanie zamówień składanych przez klientów,- wystawianie dokumentów sprzedażowych,- nawiązywanie kontaktów handlowych- obsługa po-sprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A. MISZTAL "MEDICA" SP. JAWNA - 2016-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)
-kontakt i współpraca z klientami zagranicznymi-sprawowanie nadzoru nad zamówieniami od kontrahentów zagranicznych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-11-02 - Sietesz (podkarpackie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość dokumentacji pożyczkowej i produktów finansowych, znajomość Pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków pożyczkowych, weryfikacja otrzymanej dokumentacji pożyczkowej pod kątem kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami, weryfikacja poprawności wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klientów, podejmowanie decyzji pożyczkowych, współpraca z Partnerami w zakresie umożliwiającym prawidłowe procesowanie wniosków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice,
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W BIURZE RACHUNKOWYM, PROWADZENIE ROZLICZEŃ PŁACOWYCH ORAZ KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĄŻEK PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, OBSŁUGA PROGRAMU KADROWO PŁACOWEGO
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
Zakładanie żaluzji, rolet
POLROLL Bramy Rolety - 2016-06-06 - Pniewy (wielkopolskie)
układanie płyt gipsowo kartonowych, szpachlowanie, docieranie, pomoc w wykonywaniu tynków, sprzątanie
BUDEKS MAKS Robert Kaczmarek - 2017-03-13 - Bedlenko (świętokrzyskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczegółowe informacje pod numerem tel. 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na wskazanym stanowisku, doświadczenie zawodowe, znajomość języka niemieckiego i angielskiego
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-08 - Lubliniec (śląskie)