SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU Koszalin oferta pracy Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD

Data publikacji: 2020-07-15

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 1 rok, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, , znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń, , znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy o fundacjach, wymagania pożądane: doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, wykształcenie w kierunku administracji publicznej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

danePracodawcy_nip: 6692524796

danePracodawcy_regon: 361967372

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3261

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448

Ulica pracodawcy: Partyzantów

Numer budynku pracodawcy: 17

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.07.2020

Oferta pracy ważna do: 24.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d39c9960840e64e4e584d620d8f7833

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

- sporządzanie umów o pracę,- przygotowywanie akt osobowych,- ewidencjonowanie świadectw pracy,- rozliczanie urlopów,- ewidencjonowanie szkoleń i badań pracowniczych,- przeprowadzanie rozmów z klientami,- obsługa platformy internetowej,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA / INSPEKTOR DS. BHP - do 1 435 PLN

Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 200 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali.
Dino Polska S.A. - 2018-08-27 - Gorzyce (śląskie)

SPECJALISTA DS. ANIMACJI KULTURY - od 2 250 PLN

Prowadzenie i organizacja zajęć z zakresu animacji społeczno-kulturalnej, pozyskiwanie sponsorów, udział w tworzeniu projektów- wniosków do fundacji urzędów itp. współtworzenie kalendarza imprez kulturalnych dla instytucji, pomoc przy organizacji imprez kulturalno-oświatowych realizowanych przez instytucję, przygotowywanie informacji prasowych, komunikatów i relacji fotograficznych, odpowiedzialność za redakcje i oprawę graficzną treści w mediach społecznościowych, koordynowanie pracy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
Chełmiński Dom Kultury - 2019-03-21 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.MONTAŻU I SERWISU - od 3 200 PLN

Do głównych obowiązków należy: -Serwis maszyn (sprawdzenie stanutechnicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 000 PLN

Praca w oparciu o umowę zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana Łaskawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Steblów (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

sporządzanie list płac i sporządzanie umów
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI- PEŁNOMOCNIK ISO - od 1 750 PLN

Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

Obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Wyceny. Odbieranie telefonów. Wydawanie zleceń magazynierowi.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa sklepu Internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drzecin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 4 500 PLN

Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 057,6 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Wilga (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENYPRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert, negocjacje handlowe, realizacja zamówień, wypisywanie faktur, praca w godz. 8:00 - 16:00
BEPPE Jolanta Marjańska - 2020-01-16 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA-BRANŻYSTA W DZIALE HANDLU - od 3 000 PLN

-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - 997,4 PLN

wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - 2 600 - 3 000 PLN

Rozliczanie kosztów marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym,Raportowanie zarządcze i analizy handlowe,Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji,Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych,Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych Klientów,Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami,Inne zadania powierzone przez przełożonego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział Morliny - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - ŚLUSARKA ALUMINIOWA - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. REMONTÓW I ADMINISTRACJI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

specjalista ds. remontów i administracji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Lędziny (śląskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 4 500 PLN

sporządzanie list płac, rozliczenia z Zus-em, z Urzędem skarbowym , znajomość Płatnika, znajomość kodeksu pracy
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2020-01-31 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MONTERA INSTALACJI SANITARNYCH - od 1 850 PLN

pomoc montera instalacji sanitarnych, pomoc przy pracach instalacyjnych, załadunek i rozładunek materiałów i narzedzi do pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKU UE ( NIEMCY, AUSTRIA) (30-) - od 2 000 PLN

utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań,
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 040 PLN

bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 5 000 PLN

Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace biurowe, marketing.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-11-03 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ STAŻ - 997,4 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - 2 000 - 3 500 PLN

sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
PORT POLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Brwinów (mazowieckie)