SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU Koszalin oferta pracy Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD
Data publikacji: 2020-07-15
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014-2020, wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/ projektów grantowych, udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 1 rok, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, , znajomość zasad funkcjonowania stowarzyszeń, , znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy o fundacjach, wymagania pożądane: doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, wykształcenie w kierunku administracji publicznej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania
danePracodawcy_nip: 6692524796
danePracodawcy_regon: 361967372
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie www.stowarzyszeniesgd.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d39c9960840e64e4e584d620d8f7833
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie umów o pracę,- przygotowywanie akt osobowych,- ewidencjonowanie świadectw pracy,- rozliczanie urlopów,- ewidencjonowanie szkoleń i badań pracowniczych,- przeprowadzanie rozmów z klientami,- obsługa platformy internetowej,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali.
Dino Polska S.A. - 2018-08-27 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie i organizacja zajęć z zakresu animacji społeczno-kulturalnej, pozyskiwanie sponsorów, udział w tworzeniu projektów- wniosków do fundacji urzędów itp. współtworzenie kalendarza imprez kulturalnych dla instytucji, pomoc przy organizacji imprez kulturalno-oświatowych realizowanych przez instytucję, przygotowywanie informacji prasowych, komunikatów i relacji fotograficznych, odpowiedzialność za redakcje i oprawę graficzną treści w mediach społecznościowych, koordynowanie pracy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
Chełmiński Dom Kultury - 2019-03-21 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Do głównych obowiązków należy: -Serwis maszyn (sprawdzenie stanutechnicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Opole (opolskie)
Praca w oparciu o umowę zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana Łaskawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Steblów (opolskie)
sporządzanie list płac i sporządzanie umów
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pszczyna (śląskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Wyceny. Odbieranie telefonów. Wydawanie zleceń magazynierowi.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa sklepu Internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drzecin (lubuskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-18 - Wilga (mazowieckie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert, negocjacje handlowe, realizacja zamówień, wypisywanie faktur, praca w godz. 8:00 - 16:00
BEPPE Jolanta Marjańska - 2020-01-16 - Zawiercie (śląskie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)
Rozliczanie kosztów marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym,Raportowanie zarządcze i analizy handlowe,Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji,Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych,Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych Klientów,Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami,Inne zadania powierzone przez przełożonego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział Morliny - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. remontów i administracji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Lędziny (śląskie)
sporządzanie list płac, rozliczenia z Zus-em, z Urzędem skarbowym , znajomość Płatnika, znajomość kodeksu pracy
Health-Resort&Medical SPA Panorama Morska - 2020-01-31 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
pomoc montera instalacji sanitarnych, pomoc przy pracach instalacyjnych, załadunek i rozładunek materiałów i narzedzi do pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań,
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tarnów (małopolskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace biurowe, marketing.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-11-03 - Chełm (lubelskie)
obsługa działu handlowego i marketingowego
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2019-08-12 - Chrzanów (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
PORT POLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Brwinów (mazowieckie)