SPECJALISTA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW PASZOWYCH Krasnosielc oferta pracy Art. do produkcji rolnej. Hurt - Detal. Transport. Mariusz Zieliński
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW PASZOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż pasz, koncentratów i innych produktów, rozwój kontaktów z klientami, doradztwo żywieniowe i opieka nad klientami
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Krasnosielc (mazowieckie)
Pracodawca: Art. do produkcji rolnej. Hurt - Detal. Transport. Mariusz Zieliński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chłopiałącka 18, 06-212 Krasnosielc, powiat: makowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż pasz, koncentratów i innych produktów, rozwój kontaktów z klientami, doradztwo żywieniowe i opieka nad klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW PASZOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krasnosielc
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: makowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krasnosielc
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność orrganizacji pracy własnej, samodzielność, wymagana znajomość żywienia zwierząt gospodasrskich
Nazwa pracodawcy:
Art. do produkcji rolnej. Hurt - Detal. Transport. Mariusz Zieliński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Adres pracodawcy:
Chłopiałącka 18, 06-212 Krasnosielc, powiat: makowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: makowski
Gmina pracodawcy: Krasnosielc
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krasnosielc
Ulica pracodawcy: Chłopiałącka
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie produkcji, wypiek ciast, dekorowanie tortów;
Coffee House Palarnia Kawy Kamila Poczta - 2019-03-19 - Pabianice (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy pracowników obsługi- organizacja okresowych przeglądów budynków- wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi- organizacja remontów, napraw sprzętu- dbanie o doby stan infrastruktury i urządzeń- gospodarka odzieżą ochronną, nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie ośrodka- przechowywanie i archiwizacja dok.technicznych ośrodkaWYMAGANIA: wykształcenie średnie i 5 lat stażu lub wyższe i 4 lata stażu; preferowane wykształcenie techniczne; biegła obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-04-13 - Lubliniec (śląskie)
praca na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków
Związek Nauczycielstwa Polskiego ZG "LOGOS" DOM NAUCZYCIELA w Augustowie - 2019-01-14 - Augustów (podlaskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa wycena robót i materiałów budowlanych przy inwestycjach w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych,. Przygotowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych. Wykonywania i sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych. Opracowywanie budżetu budowy. Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty). Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami. Tworzenie i prowadzenie baz danych z cenami.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyższe, budowlane. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 3 lata. Samodzielnego wykonywania kosztorysów/wycen budowy do wykończenia (nie remonty) obiektów przemysłowych, tj. hale produkcyjno-magazynowe, centra handlowe itp. szybkie wyceny i skrupulatne od podstaw, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie, komputer i pakiet Microsoft office głównie Excel. Znajomość j. angielski w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym (j. techniczny). Kontakt e-mail: i.wozniak (at) proinvestsa.pl
NAGIĘĆ ARKADIUSZ PRO-INVEST - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów / kontrahentów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż mieszkań, i lokali usługowych,przygotowanie i prezentacjia oferty sprzedażowej, obsluga systemu informatycznego i wspierającego sprzedaż mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi, przeprowadzanie rozmów/ korespondencji z klientami w języku niemiieckim, angielskim, francuskim, sporządzanie ofert do wyceny na przetargi, wysyłanie ofert do klientów, współpraca z działemkonstrukcyjnym i produkcji, przygotowywanie rysunków technicznych - modelowanie przestrzenne.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Wykroty (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. Górny Śląsk Spółka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (śląskie)
j.w
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca w sklepie z art. spożywczo-przemysłowymi;sprzedaż bezpośrednia towaru, prezentacja i układanie towaru na półkach-regałach sklepowych, oznaczanie i cenowanie produktów, dbanie o czystość i estetykę sklepu, obsługa drukarki fiskalnej, obsługa programu sprzedazowego, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kłuśno (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sporządzanie dokumentów magazynowych
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Witaszyczki (wielkopolskie)
demontaż starych ram, montaż nowych okien i drzwi, obróbka ościeży,
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych Spółki,prowadzenie ewidencji faktur,wprowadzanie oraz rozliczanie płatności z kontrahentami,przygotowywanie do przekazania dokumentacji do biura rachunkowego,
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2016-03-17 - Zawiercie (śląskie)
Wymagane doświadczenie.
MAVEX-REKORD Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2017-10-17 - Racibórz (śląskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Malbork (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
PRZEPROWADZANIE BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH ORAZ ROZMÓW Z KANDYDATAMI DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ W RAMACH POSTĘPOWAŃ KWALIFIKACYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE I KOMPLETOWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAKOŃCZONYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE O KIERUNKU PSYCHOLOGIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIETU MS OFFICE, PRAWO WYKONYWANIA ZAWODU PSYCHOLOGA
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lipsko (mazowieckie)
obsługa maszyn produkcyjnych, umieszczanie konstrukcji foteli w maszynie, dbanie o jakość wyrobu
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca biurowa, telemarketing
CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa - 2019-01-09 - Skawina (małopolskie)