SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ miesięczne prowizje 1000-2000 złotych netto. Na czas szkolenia zapewnione zakwaterowanie w Warszawie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka węgierskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwośći przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center).Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień. Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. Promowanie i sprzedaż produktów. Dbanie o relację z klientami. Obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Praca na pełen etat. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (stałe lub elastyczne godziny między 8 a 21). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń i stałe wsparcie ze strony trenerów wewnętrznych. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Miejsce pracy: centrum Warszawy, z możliwością pracy zdalnej.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/653 (nr ref. SPRZED/WAW/JEZ ) - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV (aplikacja przez link)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Bieżąca realizacja procesu transportowego. Pozyskiwanie przewoźników i ładunków powrotnym, raportowanie zgodnie z wymaganiami klienta, właściwa komunikacja pomiędzy działami, kontrola rozliczeń z dostawcami, dbanie o jakość i terminowość. Praca w godzinach 5.00-13.00, 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PEKAES S.A. - 2016-02-29 - Koninko (wielkopolskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
- Obsługa klientów salonu sprzedaży sieci komórkowej Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- podpisywanie umów- raportowanie wyników pracy do przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
sprawna i profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w wyborze odpowiedniego gatunku kawy, przygotowywanie kaw, napoi kawowych gorących i zimnych, sporządzanie kaw artystycznych techniką latte art, obsługa ekspresu do kawy i alternatywnych urządzeń do parzenia kawy:chemex, syphon, dripper, aeropress, kafetiera, frenchpress; obsługa POS, terminali płatniczych, przyjmowanie dostaw, rozliczanie dnia; dbanie o czystość lokalu i na stanowisku pracy, dbałość o odpowiednie przechowywanie różnych gatunków kawy ,przyjmowanie dostaw produktów,rozliczanie pobranych surowców, prowadzenie obowiązującej dokumentacji na stanowisku pracy np. dziennych raportów o stanie sprzedaży,dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług,utrzymywanie wzorowej czystości stanowiska pracy,przestrzeganie wymogów sanitarnych i bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
prace ślusarskie, monterskie
Usługi Ślusarskie Marek Truszkiewicz - 2016-05-23 - Dobrzany (zachodniopomorskie)
Współpraca i kontakty w języku angielskim w piśmie i mowie z międzynarodowymi przedsiębiorstwami i firmami. Utrzymywanie stałych kontaktów z zagranicznymi kontrahentami przedsiębiorstw i firma w języku angielskim.
"MIDAS" Międzynarodowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - 2018-04-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
j.w.
SVS SUPPORT GROUP Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja imprez okolicznościowych
Kompleks Gastronomiczno-Wypoczynkowy Agnieszka Siwik-Karwowska - 2017-02-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
montaż elenentów tekstylnych za pomocą maszyn szyjących
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)
do uzgodnienia,kontakt osobisty w godz. 8.00- 12.00 w siedzibie firmy, ul. Wspólna 2 w Rzeszowie
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji pracowników do rekrutacji do zwolnienia, rozliczanie wynagrodzenia, składek ZUS, podatków, rozliczanie roczne, wystawianie dokumentów do ZUS, nadzór nad pracą Zarządu Spółki, dokumentami spółki
"UNICON" Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku, informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2015-11-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
sporządzanie i rozlicaenie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS, PFRON, urząd skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o - 2016-03-14 - Sierpów (łódzkie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych,przeprowadzanie akcji ofertowych i analiz porównawczych,negocjowanie warunków kontraktów z dostawcami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad stanem magazynowym w DUR,Sporządzanie zamówień w systemie operacyjnym SAP,Współpraca z dostawcami w zakresie dostaw części/ materiałów,Gromadzenie, analizowanie ofert zewnętrznych pod kątem
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-11-04 - Radomsko (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z Ukrainy. Sprzedaż towarów na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pułtusk (mazowieckie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)