SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość języka czeskiego na poziomie B2/C1-warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanieZakres obowiązków: koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż (ofertowanie, negocjacje, zawieranie umów). Budowanie dobrych relacji z odbiorcami.Pełna odpowiedzialność za relacje z klientami (zarządzanie korespondencją handlową).Realizowanie założonych planów oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Myszków (śląskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów, kreowanie nowych i rozwój istniejących procesów logistycznych, organizacja transportu wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krzepice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. eksportu Obowiązki:- utrzymanie współpracy z aktualnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych- uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientamiWymaania:- doświadczenie w pracy w Dziale Sprzedaży- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego- łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami- dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywanie pracy- gotowośc do wyjazdów za granicęOferujemy:- pełną wyzwań pracę w ambitnych zespolem- dużą samodzielność działania- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
"PROSPONA" Spółka z o.o. - 2018-04-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
staż - obsługa zapytań ofertowych, sporządzanie ofert dla klienta, opracowywanie dokumentacji wsadowej do ofertowania, opracowywanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Excel, analiza rysunków technicznych w oprogramowaniu CAD, kontrolowanie zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną i specyfikacjami, bieżąca kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, przygotowanie raportów i analiz z wykonanych pracKomputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, 3 letnie doświadczenie, znajomość j. hindi, urdu w stopniu dobrym . Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Żory (śląskie)
Specjalista do spraw technicznych
Grzegorz Paszowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-02-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Monika Jaroszewicz - 2017-04-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów formatek i płyt,dokonywanie oceny obrabianych elementów pod względem prawidłowości wykonywania,dokonywanie oceny powierzchni lakierowanych,sporządzanie dokumentacji z wykonywanych czynności
HOMANIT SP. Z O.O. - 2015-12-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z klientem bezpośrednim i telefonicznym, obsługa specjalistyczna klientów w poszczególnych działach sprzedaży, uzupełnianie asortymentu na podstawie produktów dostępnych w wewnętrznych magazynach firmy oraz dostępnością u dystrybutorów, koordynacja nad wprowadzaniem do oferty sklepu nowego asortymentu.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tychy (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Grabowo (mazowieckie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
wprowadzanie faktur do systemu księgowania, wystawianie dowodów dostawy dla realizowanych zamówień
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Pabianicach - 2018-08-21 - Pabianice (łódzkie)
Odpowiedzialność za grupę konserwatorów;sprawowanie nadzoru ich pracy; planowanie remontów budynków mieszkalnych i lokali usługowych.
LUBELSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z klientem, tworzenie ofert, udział w spotkaniach z klientem, nadzorowanie wysyłki
DAGMARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć treningowych w zakresie piłki nożnej
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. ZDZISŁAWA KRZYSZKOWIAKA Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI W BYDGOSZCZY - 2018-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTRAHENTÓW, BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ - PRZETWARZANIE ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO DOSTARCZANIA/ DIGITALIZACJA, MONITORING CEN PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
MAVILEX Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace elektryczne, zakładanie instalacji elektrycznych, praca na terenie Dolnego Śląska
EWE-TECH EWELINA MIROWSKA - 2016-04-11 - Lubin (dolnośląskie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie jadłospisów, przygotowanie produktów (obróbka wstępna), przygotowanie posiłków dla dzieci w wieku 3 do 7 lat, dbanie o stanowiska pracy oraz sprzęt, przestrzeganie zasad higieny i HACCP. Wymagana Książeczka zdrowia.Praca w godzinach 6:30-14:30.Kontakt z pracodawcą: sekretariat.p063 (at) wroclawskaedukacja.pl lub 71 7986806 lub osobisty.
Przedszkole nr 63 - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy, uregulowań prawnych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)