SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY Skawina oferta pracy CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca biurowa, telemarketing

Data publikacji: 2019-01-09

Lokalizacja: Skawina (małopolskie)

Pracodawca: CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Płk. Andrzeja Hałacińskiego 20, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Praca biurowa, telemarketing

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy biurowej /gastronomii, obsługa komputera, komunikatywność,

Nazwa pracodawcy:
CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Goleniowska 59, 70-847 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: dorota.bujok (at) chefsculiner.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Goleniowska

Numer budynku pracodawcy: 59

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.01.2019

Oferta pracy ważna do: 08.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 000 PLN

- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I ORGANIZACJI SZKOLEŃ (KOORDYNATOR DS. SZKOLEŃ) - od 2 000 PLN

Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA , SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 100 PLN

samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wolny Dwór (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 7 500 PLN

PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MAKRO DYSTRYBUTORÓW, KONTAKT Z KLIENTEM I ROZPATRYWANIE PROŚB KLIENTÓW OTRZYMANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ, INTERNETU LUB TELEFONU ZGODNIE Z UZGODNIONYMI POZIOMAMI USŁUG I STANDARDAMI USŁUG. - PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MENEDŻERA KONTA, DYSTRYBUTORA I WYSTĘPOWANIE JAKO WŁAŚCICIEL E2E W KWESTIACH OPERACYJNYCH. PROAKTYWNE ZAPEWNIANIE DOSKONAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI. AKTYWNE INFORMOWANIE KLIENTA I REALIZOWANIE ZOBOWIĄZAŃ. OBSŁUGA SZEROKIEGO ZAKRESU ZAPYTAŃ KLIENTÓW W PIERWSZEJ LINII W RAMACH UZGODNIONEGO PRZETWARZANIA I SPOSOBÓW PRACY ORAZ ROZWIĄZYWNIE ZAPYTAŃ NA ŻYWO. ESKALOWANIE PROBLEMÓW NATYCHMIAST, JEŚLI TO KONIECZNE.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RACHUBY I PLAC - od 2 300 PLN

Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA D/S ROZWOJU RYNKÓW WSCHODNICH - od 2 100 PLN

Analiza aktualnego zapotrzebowania na zabawki drewniane na rynku ukraińskim, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kamionna (małopolskie)

SPECJALISTA D.S. JAKOŚCI - od 2 500 PLN

odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnegi, kontrola jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 000 PLN

sprzedaż mieszkań, kontakt z klientem
URBEX sp. z o.o. - 2016-03-14 - Osiek (dolnośląskie)

SPECJALISTA MASAŻU RELAKSACYJNEGO - od 2 100 PLN

wykonywanie masażu tajskiego w salonie masażu
GLOBAL BRITANNIA LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Koninko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - AUTOMATYK - 3 000 - 4 000 PLN

- Sterowanie i nadzór pracy instalacji do przetwarzania odpadów (sortownia i kompostownia).- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne w kierunku Automatyki lub Elektroautomatyki. Wymagane posiadanie uprawnień SEP do min. 1 kV. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży górniczej lub maszynowej. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-358-76-38, 32-358-76-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 140, 40-833 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)

KELNER* - od 13 PLN

Obsługa gości w restauracji hotelowej.
DOM INWEST T.iE. Japtok Sp.Jawna - 2017-04-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 1 050 PLN

nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 13,7 PLN

Obsługa telefoniczna, weryfikacja jakości produktów - pakowanie, utrzymywanie relacji z klientami, www, mail. Praca ok. 80 godz. miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZY - od 3 500 PLN

Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 880 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2880 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-01-11 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNKI WSCHODNIE - od 6 200 PLN

Utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, Białorusi i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

KRAWCOWA - od 2 100 PLN

Krawcowa - szycie na overlocku
AGA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Budzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 3 050 PLN

Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie i monitorowanie kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ NOWYCH PRODUKTÓW - od 1 920 PLN

wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IT - do 2 500 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientównawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientamiprowadzenie negocjacji biznesowych oraz przygotowywanie ofert handlowychustalanie szczegółowych warunków sprzedażyrealizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA - od 5 000 PLN

Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura, w tym: dekretowanie, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ - od 5 500 PLN

Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat