SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY Skawina oferta pracy CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, telemarketing
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Skawina (małopolskie)
Pracodawca: CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płk. Andrzeja Hałacińskiego 20, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca biurowa, telemarketing
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy biurowej /gastronomii, obsługa komputera, komunikatywność,
Nazwa pracodawcy:
CHEFS CULINAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Goleniowska 59, 70-847 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: dorota.bujok (at) chefsculiner.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Goleniowska
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wolny Dwór (pomorskie)
PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MAKRO DYSTRYBUTORÓW, KONTAKT Z KLIENTEM I ROZPATRYWANIE PROŚB KLIENTÓW OTRZYMANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ, INTERNETU LUB TELEFONU ZGODNIE Z UZGODNIONYMI POZIOMAMI USŁUG I STANDARDAMI USŁUG. - PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MENEDŻERA KONTA, DYSTRYBUTORA I WYSTĘPOWANIE JAKO WŁAŚCICIEL E2E W KWESTIACH OPERACYJNYCH. PROAKTYWNE ZAPEWNIANIE DOSKONAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI. AKTYWNE INFORMOWANIE KLIENTA I REALIZOWANIE ZOBOWIĄZAŃ. OBSŁUGA SZEROKIEGO ZAKRESU ZAPYTAŃ KLIENTÓW W PIERWSZEJ LINII W RAMACH UZGODNIONEGO PRZETWARZANIA I SPOSOBÓW PRACY ORAZ ROZWIĄZYWNIE ZAPYTAŃ NA ŻYWO. ESKALOWANIE PROBLEMÓW NATYCHMIAST, JEŚLI TO KONIECZNE.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Analiza aktualnego zapotrzebowania na zabawki drewniane na rynku ukraińskim, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kamionna (małopolskie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnegi, kontrola jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Kutno (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż mieszkań, kontakt z klientem
URBEX sp. z o.o. - 2016-03-14 - Osiek (dolnośląskie)
wykonywanie masażu tajskiego w salonie masażu
GLOBAL BRITANNIA LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Koninko (wielkopolskie)
- Sterowanie i nadzór pracy instalacji do przetwarzania odpadów (sortownia i kompostownia).- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne w kierunku Automatyki lub Elektroautomatyki. Wymagane posiadanie uprawnień SEP do min. 1 kV. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży górniczej lub maszynowej. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-358-76-38, 32-358-76-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 140, 40-833 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
Obsługa gości w restauracji hotelowej.
DOM INWEST T.iE. Japtok Sp.Jawna - 2017-04-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna, weryfikacja jakości produktów - pakowanie, utrzymywanie relacji z klientami, www, mail. Praca ok. 80 godz. miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2880 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-01-11 - Bytom (śląskie)
Utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, Białorusi i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Krawcowa - szycie na overlocku
AGA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Budzów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie i monitorowanie kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientównawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientamiprowadzenie negocjacji biznesowych oraz przygotowywanie ofert handlowychustalanie szczegółowych warunków sprzedażyrealizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chorzów (śląskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura, w tym: dekretowanie, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Legionowo (mazowieckie)
Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)