SPECJALISTA SPRZEDAŻY K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2018
Data zakończenia pracy: 29.10.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, doświadczenie 2 lata, zaawansowany rosyjski i angielski konieczny, mile widziany ukraiński. obowiązki: sprzedaż i pośrednictwo w sprzedaży towarów spółki, komunikacja z Urzędem Celnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż ubezpieczeń w biurze obsługa klientów - informowanie o zbliżających się terminach płatności, przyjmowania wypowiedzeń, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, wykonywanie zdęć pojazdów, etc.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Legnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
EL- MAR s.c. Marczak Piotr Marczak Łukasz - 2018-07-05 - Teodorówka-Kolonia (lubelskie)
prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń ZFŚS, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego, doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
- zapisywanie, weryfikacja zrealizowanych transakcji według dokumentacji;g38- monitorowanie wyjątków procesowch- wspieranie i rozwiązywanie problemów systemach pracy; kontrolowanie; wnoszenie ulepszeń, określanie specyfikacji procesowych; kontrola ics.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy;Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich;Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania;Tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.;Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;Naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń;Planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników;Organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych;Sporządzanie sprawozdań do GUS.
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2019-10-28 - Płock (mazowieckie)
PROMOCJA ORAZ MARKETING PIŁKI SIATKOWEJ, UTWORZENIE DZIEŁA POLEGAJĄCE NA WYKREOWANIU WIZERUNKU SPORTOWCA
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
-Pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie dogłębnej wiedzy na temat procedur związanych z procesami użytkowymi CDD- Przeglądanie wstępnych bądź insteniejących ocen ryzyka dotyczącego klientów i upewnianie się, że przeprowadzono odpowiednie kontrole due dilligence- Weryfikacja dokumentów przedłożonych do CDD pod względem zgodności z zatwierdzonymi zasadami i procedurami-Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotów prawnych- Podjęcie kontroli pod kątem nazw w różnych bazach danych- Wykazywać własność i rozwiązywać problemy związane z zarządzaniem problemami- Działania przyczyniające się do zrównoważonego oszczędzania poprzez usprawnienia procesów.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
przygotowywanie sprawozdań, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa kasy. Oferta dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów i silników
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kutno (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJIZ KLIENTAMI INWESTYCYJNYMI, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DORADZTWO TECHNICZNE , PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Drzewica (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola należności, prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola należności, raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Bieruń (śląskie)
1.Przygotowanie ofert techniczno- handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją.2.Nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych.3.Współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki.4.Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu.5.Prowadzenie analizy rynku i konkurencji.6.Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2015-11-02 - Zawadzkie (opolskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach.Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej.Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności.Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami.Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym.Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca.Archiwizowanie dokumentacji finansowej.Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem.Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-03-12 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Nasielsk (mazowieckie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Dekretowanie dokumentów księgowych, 2. Prowadzenie ewidencji faktur zakupu, 3. Prowadzenie ewidencji ŚT, 4. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, 5. Sporządzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Łęczyca (łódzkie)
Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu, obsługa oraz wparcie dla działu handlowego i serwisu, utrzymywanie i rozwój realcji z klientami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM, udział w procesie reklamacji gwarancyjnych, bieżąca współpraca z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu, aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów,
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-14 - Chorzów (śląskie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie obowiązków powierzonychobsługa urządzeń biurowychnadzór nad dokumentamiodbieranie telefonów, poczty tradycyjnej i elektronicznej
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
- Utrzymywania w ciągłej sprawności technicznej eksploatowanych technicznych środków łączności i informatyki wspomagających działalność bieżącą 25 WOG oraz terminowe prowadzenie (nadzorowanie) przeglądów, konserwacji, napraw i remontów w serwisach eksploatowanych systemów, urządzeń łączności i informatyki oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z przepisami;- Reagowanie na wszystkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych oraz inne tego typu zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie eksploatowanych systemów i sieci teleinformatycznych;- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z eksploatacją systemów i sieci teleinformatycznych, w tym: prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemówteleinformatycznych urządzeń alarmowania i powiadamiania, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację i eksploatację systemów i sieci teleinformatycznych.Wynagrodzenie 2.955,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat(wynagrodzenie dla osoby z wymaganymi kwalifikacjami na danym stanowisku pracy)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-28 - Białystok (podlaskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Łozienica (zachodniopomorskie)
prowadzenie biura, bieżący nadzór nad realizacją zleceń, sporządzanie raportów, koordynowanie pracy zespołu, kontrola czasu pracy, organizacja pracy i odpowiedzialność za realizację zleceń w oddziale, współpraca z klientami, aktywny udział w procesie akredytacyjnym jednostki, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne, dyżury wyznaczone w dni wolne od pracy, współpraca z głównym biurem i innymi oddziałami, (godziny pracy: 8:00-16:00)
INCOLAB SERVICES POLSKA Sp. zo.o. - 2018-09-28 - Terespol (lubelskie)