SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Bieruń oferta pracy HT SKIT POLAND SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: HT SKIT POLAND SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świerczyniecka 88, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:- doświadczenie w dziale zakupów,- znajomość zagadnień gospodarki materiałowej,- dobra znajomość języka angielskiego,- dobra znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem,- umiejętność pracy pod presją czasu,- zaangażowanie w pracę,- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,- dobra organizacja pracy i samodzielność,- zdolności analityczne, dokładność i systematyczność
Nazwa pracodawcy: HT SKIT POLAND SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Świerczyniecka 88, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - żciorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. Świerczyniecka 88, 43-150 Bieruń,
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Ulica pracodawcy: Świerczyniecka
Numer budynku pracodawcy: 88
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?741ae9068d6d02412020b777917956ed
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i bieżąca koordynacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez referenta ds. finansów oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowywanie zmian w harmonogramie finansowym projektu, przygotowywanie pod względem finansowym formularzy zmian projektowych, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 3 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
według stanowiska
"RS" Robert Stawski - 2016-11-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Opracowanie strategii rozwoju sieci sprzedaży, tworzenie nowoczesnych narzedzi sprzedaży, obsługa sklepu internetowego i strony www. budowanie sieci odbiorców
Firma Siwińscy s.c. Barbara Siwińska, Zdzisław Siwiński - 2018-09-06 - Pogorzel (mazowieckie)
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kluczowych klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych, doradztwo
ILC MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-04-18 - Karpicko (wielkopolskie)
nadzór nad funkcjonowaniem oczysczalni ścieków, wodociągów, prowadzenie remontów zasobów lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, świadectwa pracy), ewidencja czasu pracy / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Pabianice (łódzkie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów z Chin i Wietnamu, wysyłka ofert
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona obiektu (budowa marketu)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FIRMA ODIEŻOWA LIVELL IWONA MACIEJEWSKA - 2015-11-24 - Kalisz (wielkopolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie 90h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Stargardzka 2 Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości -prowadzenie ewidencji księgowej ,współpraca z bankiem ,czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych - rozliczanie inwentaryzacji - weryfikacja sald, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, archiwizowanie dokumentów księgowych
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie - 2016-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie więźb dachowych na różnych budynkach
Usługi Ciesielskie Stanisław Stanek - 2018-02-01 - Pstrągowa (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
kontakty z dostawcami, potwierdzenie terminów realizacji produkcji, współtworzenie planów produkcji
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przygotowanie dokumentów oraz kompleksowe konsultacje w zakresie legalizaacji pobytu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Raszyn (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
znajomość zagadnień ekonomicznych-księgowości materiałowejznajomość programu użytkowego typu COMARCH lub innegosumienność ,rzetelność i zdyscyplinowanie
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bieruń (śląskie)