SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 1 012,5 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i bieżąca koordynacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez referenta ds. finansów oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowywanie zmian w harmonogramie finansowym projektu, przygotowywanie pod względem finansowym formularzy zmian projektowych, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 3 godzin dziennie.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i bieżąca koordynacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez referenta ds. finansów oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowywanie zmian w harmonogramie finansowym projektu, przygotowywanie pod względem finansowym formularzy zmian projektowych, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 3 godzin dziennie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.375
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 012,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 012,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2-letni staż pracy, doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych, umiejętność sporządzania: wniosków o płatność i wniosków o dofinansowanie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Wymagania dodatkowe: znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania odpowiednich przepisów w zakresie rozliczania projektów w ramach EFS, praktyczna znajomość generatorów SL 2014 i SOWA, samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - ewentualne referencje lub listy polecające,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko Specjalista do spraw finansów pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 11.12.2018r. do godz. 1200 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Tyrankiewiczów 11.- aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,- w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.- nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 11.12.2018r. do godziny 12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w zakresie sprzedaży pokryć dachowych (telefoniczna korespondencja, bezpośrednia), prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumentacje magazynowe, protokoły), obsługa kasy głównej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, nadzorowanie terminów realizacji zamówień oraz dostaw
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-01-04 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
obsługa klienta - sprzedaż internetowakontakt z klientemobsługa sprzedaży internetowej
"Wintel" SC Wolny Marek - 2017-06-09 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów w sklepie mięsnym. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 1 rok. Zmiany w zakresie pn. - pt. 06.00 - 21.00, ndz. 08.00 - 20.00. Dla zainteresowanych możliwość podjęcia pracy w mniejszym wymiarze etatu.
FIRMA ZYGUŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-25 - Piła (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji z dankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorowanie stanu rozliczeń, przygotowanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łęczeszyce (mazowieckie)
zbieranie zamówień od dotychczasowych klientów, poszerzanie rynku zbytu, dbanie o dobre relacje z klientem, sprzedaż produktów oferowanych przez pracodawcę w sklepie stacjonarnym oraz w internetowym.
Wirtech Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Bochnia (małopolskie)
Prace przy linii produkcyjnej (głównie przy mięsie).
HR WORK FORCE - 2016-05-19 - Michorzewko (wielkopolskie)
-poznanie systemów informatycznych firmy, program:SUBIEKT GT, program CONAN-wsparcie zespołu sprzedażowego, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kąkolewo (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-09 - Andrychów (małopolskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finanasopwych, ścisła współpraca z klientami ukraińskojezycznymi, krórych rachunki podejgaja ww. czynnościom. Bezpośredni kontakt z klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-10 - Białystok (podlaskie)
Naliczanie płac, łącznie z zasiłkami-sporządzanie umów-rozliczenia ZUS
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ARTIMED" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Montaż paneli słonecznych, wykonywanie instalacji elektrycznej z zakresu DC i AC, obsługa wózka widłowego, Praca na terenie całego kraju, delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wijewo (wielkopolskie)
Zapewnienie sprzętu/oprogramowania/diagnostyka problemów w sieci/rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt/software/rozwiązywanie problemów sieciowych; administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem towaru na trasach Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Biała Podlaska (lubelskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość branży ogrodowej. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klienta, sprzedaż, zamówienia, utrzymanie porządku, układanie towarów na półkach. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Rybnik (śląskie)
specjalista ds. kadr i płac/ 1/2 etatu w Szkole Podstawowej nr 4 w Luboniu i 1/2 etatu w Szkole Podstawowej nr 1 w Luboniu
Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu - 2018-11-29 - Luboń (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT PRFON, uprawnienia BHP, Obsługa programu Płatnik, Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-05-17 - Adamówka (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-08-14 - Płock (mazowieckie)
-Prowadzenie dokumentacji pracowników-Prowadzenie rekrutacji-Wykonywanie analiz związanych z zatrudnieniem
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)