SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy;Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich;Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania;Tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.;Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;Naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń;Planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników;Organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych;Sporządzanie sprawozdań do GUS.

Data publikacji: 2019-10-28

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy;Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich;Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania;Tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.;Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;Naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń;Planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników;Organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych;Sporządzanie sprawozdań do GUS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekonomista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba ubiegająca się o stanowisko Specjalisty do spraw finansowo - księgowych powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:a) wykształcenie wyższe - kierunek: ekonomia, administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość;b) posiadanie obywatelstwa polskiego;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;d) znajomość aktów prawnych obowiązujących w j.s.L;e) nieposzlakowana opinia;f) znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet);g) wykształcenie wyższe pierwszego albo drugiego stopnia, min. 5-letni stażu pracy z nieposzlakowaną opinią;h) znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów o ubezpieczeniach społecznych, znajomość ustawy Kodeksu Pracy, znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o finansach publicznych;i) doświadczenie w pracy w administracji publicznej;j) doświadczenie w pracy w kadrach i płacach o umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office Word i Excel oraz programem kadrowo-płacowym;k) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o obywatelstwo polskie;1) prawo jazdy kategorii BWymagania dodatkowe:a) umiejętność pracy w zespole;b) umiejętność stosowania przepisów;c) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;d) umiejętność archiwizowania dokumentów;e) sprawność;f) sumienność;g) zaangażowanie;h) komunikatywność;i) wysoka kultura osobista.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) świadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o obywatelstwo polskie; i) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do godz. 1530 (I piętro, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze -Specjalista do spraw finansowo - księgowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 4 listopada 2019 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Kraj owego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnejw siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 04.11.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 57a

Profil działalności pracodawcy: drogownictwo

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista

Data dodania oferty pracy: 28.10.2019

Oferta pracy ważna do: 04.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b41f7f48ae2ea652e44f5beb9ad13835

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży, koordynowanie działaności szkoleniowej, badanie preferencji zawodowych, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2019-01-11 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Przemyśl (wielkopolskie)

SPAWACZ - 1078 - od 3 200 PLN

spawacz konstrukcji stalowych i wyrobów metalowych
POLYTECHNIK Urządzenia Ochrony Środowiska "DPU" Sp. z o.o. Strzegom - 2017-07-17 - Strzegom (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Sienno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)

MONTAŻYSTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - od 13 PLN

pomoc przy montażu okien i drzwi
PRESTIGE JAROSŁAW KAMIŃSKI - 2017-09-20 - Łapy (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EPIDEMIOLOGII - od 4 000 PLN

Współudział w opracowaniu strategii działań szpitala w zakresie profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych; nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego zakładu; nadzorowanie prac personelu we wszystkich dziedzinach i pomieszczeniach szpitalnych w tym szczególnie w pomieszczeniach związanych z pobytem pacjenta (oddziały szpitalne, blok operacyjny, ambulatoria, gabinety diagnostyczne) oraz w innych komórkach zakładu; koordynowanie i wypracowanie standardów organizacyjnych dotyczących systemu pracy w szpitalu, szczególnie: metod i technik pracy personelu, systemu transportu wewnętrznego, sposobu zbierania, gromadzenia i utylizacji odpadów, procesów sterylizacji, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji; nadzorowanie sposobu sterylnego przechowywania sprzętu medycznego oraz magazynu aparatury medycznej; określanie czynników ryzyka zakażeń wśród pacjentów i personelu; analizowanie źródeł zakażeń, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz przedstawianie wyników prac kadrze kierowniczej zespołu; prowadzenie dokumentacji kontroli zakażeń szpitalnych, a szczególnie związanej z rejestracją pacjentów i personelu z zakażeniem szpitalnym; uczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem z zakażeniem szpitalnym; sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji pacjentów, którzy stwarzają ryzyko zakażeń dla innych; współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia personelu, tj. z lekarzem medycyny pracy (badania okresowe, szczepienia ochronne personelu), z komórką bhp; organizacja i prowadzenie systematycznej edukacji personelu medycznego w zakresie zakażeń szpitalnych. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 14:35. Data rozpoczęcia zatrudnienia lipiec/sierpień 2018.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, obsługa posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OCENY ORGANOLEPTYCZNEJ WYROBÓW - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 800 PLN

Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-05-31 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

1. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,2. Utrzymanie standardów handlowych,3. Profesjonalna obsługa klienta w salonie.
Liberty Poland SA - 2018-04-05 - Łęczyca (łódzkie)

MONTAŻYSTA - od 2 500 PLN

prace proste produkcyjne, przenoszenie gotowych części i produktów z linii montażowej, przygotowywanie materiałów i narzędzi niezędnych do produkcji, wykonywanie połączeń elementów aluminiowych w czasie montażu zgodnie z przewidzianą technologią
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Trzcianka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSLUGI KLIENTA - 4 000 - 4 500 PLN

- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury ,wyposażenia domów i ogrodów.Zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi z dostawcami i klientami,działania marketingowe w internecie.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2019-07-10 - Jasienica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 4030) - od 2 500 PLN

pracwe związane z wyszukiwaniem kandydatów do pracy tłumaczenia językowe tekstów
Eurostaff Service Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

Prowadzenie finansów firmy, planowanie kosztów, raporty finansowe, współpraca z innymi księgowymi
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ - od 2 650 PLN

Nawiązywanie kontaktów z czołowymi dystrybutorami branży księgarskiej i pozyskiwanie nowych klientów, prezentowanie oferty produktowej, prowadzenie negocjacji handlowych, monitoring należności, windykacja, rozliczanie i sprzedaż, sporządzanie raportów i analiz, obługa klientów hurtowych, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, reprezentowanie firmy na targach branżowychFirma ofertuje:interesującą i stabilną pracę w stale rozwijającej się firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną, atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2017-02-21 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 800 PLN

SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ DO PRAC ANTYKOROZYJNYCH ORAZ DORADZTWO TECHNICZNE,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE B1, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
Biuro Techniczno Projektowe VISKOR Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 5 000 PLN

negocjacje z koreańskimi fabrykami w zakresie działalności spółki, kontrola realizacji zadań, wyszukiwanie nowych zleceń, poszukiwanie możliwości rozwoju firmy w nowych obszarach działalności, prowadzenie biura spółki
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZENSTWA IT (NR 6371) - 1 850 - 8 500 PLN

- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA KONSTRUKTOR - od 2 800 PLN

•przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji technologiczno – konstrukcyjnej narzędzi, oprzyrządowania oraz części zamiennych maszyn i urządzeń•opracowywanie dokumentacji projektów zgodnie ze specyfikacją techniczną•ścisła współpraca z kierownictwem oraz technologami wydziałowymi w zakresie wdrażania projektów.Praca w godz. 6:30-14:30.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów
P.P.H.U. "RYŚ" - 2016-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SANITARNYCH, CIEPŁOWNICZYCH I GAZOWYCH - 4 000 - 5 000 PLN

Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie księgowości, rozliczenia finansowe Wspólnot Mieszkaniowych, Bieżąca obsługa właścicieli mieszkań / lokali.
PEGAZ Spółka Jawna - 2019-11-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TECHNOLOGII I USŁUG INFORMATYCZNYCH (POWER IV) - 1 017,4 PLN

-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów,-udział w tworzeniu ofert dla klientów,-rozmowy handlowe z klientami,-obsługa posprzedażowa,udział w działaniach promocyjnych,-udzielanie podstawowych informacji o produktach,-podstawowa obsługa sprzedawanych produktów,-prace zwiazane z obsługa dokumentów,-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)


Wybierz powiat