SPECJALISTA DS. HANDLU Szczecin oferta pracy Biuro Techniczno Projektowe VISKOR Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ DO PRAC ANTYKOROZYJNYCH ORAZ DORADZTWO TECHNICZNE,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE B1, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Biuro Techniczno Projektowe VISKOR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PAWŁA STALMACHA 21, 71-646 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ DO PRAC ANTYKOROZYJNYCH ORAZ DORADZTWO TECHNICZNE,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE B1, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AUTOCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ANGIELSKI W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Biuro Techniczno Projektowe VISKOR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
PAWŁA STALMACHA 21, 71-646 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: PAWŁA STALMACHA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 22.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a23c0e7198b59f8f9abd708df82de9e
Podobne oferty pracy
Praca w terenie - Powiat Średzki.
Agencja Reklamowo Medialna ART. - 2019-02-22 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Remonty mieszkań.Znajomość branży budowlanej.Możliwość zawarcia umowy o pracę w późniejszym okresie.
EWU-POLL Ewa Polak - 2016-05-06 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca na terenie powiatu.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, pakietu Office, współpraca z działem marketingu, doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, samodzielność, znajomość procedur eksportowych, udokumentowane doświadczenie w eksporcie / imporcie, biegła znajomość języka angielskiego, lub niemieckiego ( lub inne języki obce). KONTAKT:info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, oferowanie zawieranie ubezpieczeń na życie, majątkowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Chęciny (świętokrzyskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-01-10 - Marki (mazowieckie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2015-10-30 - Kłomnice (śląskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z klientami
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2016-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - Oddział Zakład Konstrukcji Stalowych "LUBSTAL" - 2017-01-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-08-18 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wszelkiej dokumentacji związanej z postepowaniami tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbednej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, protokołów oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem, obsługa postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.Obsługa komisji przetargowych, sprawowanie kontroli nad formalno-prawną prawidłowością dokumentów w spostępowaniach o zamówienie publiczne.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mława (mazowieckie)
Praca biurowa. Zlecanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Organizowanie narad. Sporządzanie wniosków do instytucji państwowej o wydanie opinii, pozwoleń. Przygotowanie dokumentów do procedur przetargowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-11 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie nt.dokumentacji, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, przygotowywanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych czynności na zlecenie gł. księgowej i dyrektora szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 im. G.Morcinka w Opolu - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie zamówień oraz danych klientów do systemu zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności; aktualizacja danych klientów. Proaktywne wykonywanie codziennych zadań.Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
-Sprzedaż roślin-Obsługa klienta-Prace pielęgnacyjne związane z profilem działalności firmy: podlewanie, plewienie.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na 3 m-ce.
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch - 2017-03-03 - Mikołów (śląskie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
Ubezpieczenia Piotr Zgnilec - 2018-02-21 - Zamość (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K. - 2019-04-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
nadzór nad pracami spawalniczymi w zakresie zgodnym z obowiązującymi normami, opracowanie technologii prac spawalniczych, opracowanie instrukcji technologicznych spawania, nadzór nad wyposażeniem spawalniczym, nadzorowanie wdrożonych systemów jakości: PN-EN ISO 3834-2, ISO 9001, bieżąca ocena przydatności i ważności uprawnień spawaczy oraz nadzór nad ich weryfikacją, weryfikacja zakupów materiałów spawalniczych, weryfikacja zakupów materiałów podstawowych pod kątem spawalności, sprawdzanie i ocena dokumentacji wykonawczych, opracowanych technologii wytwarzania i remontów oraz innych dokumentacji technicznych związanych z prowadzeniem prac spawalniczych wykorzystywanych do wykonania prac produkcyjno-remontowych, przygotowanie dokumentacji do postępowań zakupowych maszyn i urządzeń spawalniczych, kontrola stanowisk spawalniczych pod kątem przestrzegania przepisów BHP
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-07-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta na terenie kraju
Oliwkowski Robert "LABER GROUP" - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego oraz ofert konkurencji, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych z kontrahentami pochodzącymi z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie baz informacji, wprowadzanie danych i zakładanie kartotek pozyskanych klientów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
przygotowanie kalkulacji cenowych na podstawie rysunków technicznych i specyfikacvji, przygotowanie ofert i informacji dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientem. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Psarskie (wielkopolskie)
praca w warsztacie ślusarskim (elementy okć budowlanych)
P.H. Magna Tomasz Stępień - 2016-08-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)