SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Umienino-Łubki oferta pracy Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Umienino-Łubki (mazowieckie)
Pracodawca: Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Umienino-Łubki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Umienino-Łubki
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
produkcja wyrobów mięsnych i wędlinPrzetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a852a001150c9cb9ad42f8134cb9add0
Podobne oferty pracy
Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla nowych pracowników; walidacja prowadzonych szkoleń; ocena szkolonych pracowników; realizacja programu szkoleniowego
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie ofert produtków leasingowych, analiza i weryfikacja dokumentów finanswowych, sporządzanie umów
Ekspert Finanse Jerzy Sobański - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza poprawności i kompletności dokumentacji inwestycyjnej i remontowej,wykonywanie przedmiarów, kosztorysów ofertowych lub ich analiza,przygotowanie i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie kotłów i urządzeń kotłowni w elektrowni,nadzór nad remontami i serwisem urządzeń pomocniczych kotłów. Pierwsza umowa na okres próbny
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-08-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów firmy (pracodawca przewiduje premie uznaniowe)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
Kontakt z portugalskimidostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
-sprzedaż produktów i usług naszej firmy oraz doradztwo klientom-budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami-poszerzanie wiedzy w zakresie hodowli bydła-poszerzanie wiedzy produktowej-dbanie o dobry wizerunek firmy-dbanie o porządek w sklepie, dostępność towaru i przyjmowanie dostaw-współpraca z pozostałymi działami w firmie-opracowanie sprawozdań
Mlek - Mar Krajewska Marta Szepietowo - 2016-03-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2019-01-22 - Strzegom (dolnośląskie)
-
"ELPLAST Sp z o.o. - 2015-12-29 - Żory (śląskie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-12-17 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż opraw oświetleniowych, nawiązanie i utzrymanie kontaktów z klientem, samoorganizacja pracy, raportowanie pracy własnej, realizacja planów sprzedażowych poprzez inwestycyjny kanał dystrybucji. Wynagrodzenie do uzgodnienia (podstawa + premia za osiągane wyniki).
LIRA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na magazynie w firmie kurierskiej
"TNT EXPRESS WORLDWIDE (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Rudna Mała (podkarpackie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie projektów inwestycyjnych i kosztorysów prac na sieci wod-kanOrganizacja pracy pracowinków o zabezpieczenie ciągłości pracy sieci wodno-kanalizacyjnejWydawanie waruków przyłączeń do sieciPraca w terenie na sieci wod-kan
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Analiza finansowa i weryfikacjia projektów. Planowanie oszczędności. Praca w godz. 7-15.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)
Wdrażanie i konfiguracja systemów informatycznych,Przygotowanie dokumentacji projektowejWsparcie klienta w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Kompletowanie i przygotowanie/ zabezpieczenie towarów do wysyłki. Sklejenie, pakowanie wyrobów z tektury falistej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kobierne (mazowieckie)
Zarządzanie procesem produkcyjnym,kontrola nad planem produkcyjnym i jego realizacja.Raportowanie wyników.
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników spółdzielni, kadry, płace.Godziny pracy 7-15
SPÓŁDZIELNIA PRACY LEKARZY SPECJALISTÓW "ZDROWIE" NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLSZTYNIE - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-02-23 - Bytom (śląskie)