SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR Słupsk oferta pracy P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamiejska 13, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Akordowy
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zamiejska 13, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zamiejska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet. Nadzór nad dokumentacją oraz całością procesu transportowego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami. Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta w Czechach i na Słowacji, oraz z Przewoźnikami. Przygotowanie raportów i analiz.Obsługa reklamacji
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Tychy (śląskie)
Zapoznanie z zasadami doradztwa dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich, w zakresie systemów produkcji rolnej: rolnictwa integrowanego, rolnictwa konwencjonalnego i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów. Koordynacja i kontrola realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z dostawami do klientów. Współpraca z Urzędami Celnymi.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Stojadła (mazowieckie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca od pn. - pt. w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-11-02 - Otyń (lubuskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)
Księgowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych oraz ich koordynacja;
Rozliczanie pracowników i osób materialnie odpowiedzialnych,
Kontakty z pracownikami,
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych i zestawień,
Opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentacji rozliczenia inwentaryzacji;
Dbałość o udokumentowanie rozliczeń;
Zapewnienie terminowości rozliczeń inwentaryzacyjnych.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
obsługa załadunków i wyładunków towarów, rejestracja w systemie WMS, kontrola dostaw, utrzymanie czystości w magazynie, wymagane min. roczne doświadczenie zawodowe, PRACA W KARPICKU
DAKPOL Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Karpicko (wielkopolskie)
Opracowywanie strategii realizacji i komunikacji, organizacja działań promocyjnych, monitorowanie rynku, tworzenie i koordynowanie działań promocyjnych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec/Wrocław. Proponowane wynagrodzenie 2800 zł - 3000 zł brutto miesięcznie.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Odbiór dokumentów księgowych od klienta, ewidencja i rozliczenie.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa (wielkopolskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
jw.
BIZTECH KONSULTING SA - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek, rozładunek, transport materiałów sypkich, wypełnianie dokumentów, kontakt ze spedytorem, praca w kraju i za granica; dyspozycyjność ze względu na wyjazd w trasy na okres 3 tygodni; bez możliwości zjazdu do Polski; doświadczenie jako kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Szymiszów (opolskie)
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; wymagane uprawnienia na wózki widłowe; mile widziane doświadczenie; zakres obowiązków: załadunek maszyn; branża motoryzacyjna; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie brutto 2100 zł + 400 zł premii
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, dokumentowanie spraw z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, ewidencjonowaniem, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, i okolicznościowych, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, prowadzenie spraw zwiazanych z doskonaleniem zawodowym pracowników
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2017-09-01 - Rokocin (pomorskie)
Sprzedaż
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka Spółka Jawna - 2016-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór nad produkcją i sprzedaż wyprodukowanych wyrobów z wykorzystaniem różnych technik sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO CELBUD-PRZEMYSŁÓWKA SP Z OO - 2016-09-08 - Kwidzyn (pomorskie)
pozyskiwanie klientówprowizja do wynagrodzenia
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracownika.Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy. Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT dla pracowników. Sporządzanie informacji statystycznych oraz deklaracji PEFRON. Współpraca z urzędami administracji państwowej.
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Rydułtowy (śląskie)
Przygotowywanie, gotowanie, przyprawy kuchni orientalnej, specjalność: kuchniai wietnamska i tajska.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)