SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-2500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
litewski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka litewskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/LT/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacjapracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarzędz (wielkopolskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca w firmami zewnętrznymi z Rosji, Ukrainy, Białorusi. Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie planu marketingowego, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-03-13 - Leszno (wielkopolskie)
magazynier
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lisia Góra (małopolskie)
kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi oraz wspieranie sprzedaży ( Kanada, Ukraina), wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów reklamowych, ocena szans rynkowych w związku ze sprzedażą towarów i usług IT dla klientów polskich i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętności negocjacyjne, umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów, zaangażowanie i zorientowanie na cele, gotowość do pracy w weekendy. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
LABORATORIUM INŻYNIERII DENTYSTYCZNEJ CAD/CAM YELLOW - MED GABRIELA KAMIŃSKA, STOMA-DENTAL, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ YEL - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, możliwość przyuczenia do zawoduZakres obowiązków: układanie kostki brukowej
PROIEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Konarzew (wielkopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów w branży zabezpieczeń technicznych. Praca na jedną zmianę
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
organizacja zakupów surowca, fakturowanie sprzedaży, organizacja transportu, wsparcie działu w bieżących działaniach biurowych
'HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2016-11-18 - Drezdenko (lubuskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Jasło (podkarpackie)
Praca na stanowisku magazyniera i kierowcy kat. B
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Kreowanie i realizacja zadań promocyjnych i marketingowychPozyskiwanie partnerów, sponsorów, reklamodawcówObsługa mediów społecznościowych
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie systemu zarządzania jakością, monitorwanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, badanie przyczyn powstania ewentualnych niezgodności, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Poszukiwanie dotacji zgodnie ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosów,administrowanie, rozliczanie dotacji
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- bieżące uzupełniania informacji w systemie - kontakt z marketami w celu usprawnienia działań logistycznych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa turystów w biurze
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2017-05-17 - Chłapowo (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-umiejętnośc czytania projektów budowalnych i rysunków -kosztorysowanie-sporządzenie ofert przetargowych-umiejętnośc składania zamówień, wyszukiwania firm oferujących korzystne materiały budowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie prelekcji dot. promocji zdrowia i honorowego krwiodastwa, współpraca z placówkami edukacyjnymi w zakresie promocji zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsluga komputera. Obsluga mediów społecznościowych firmy. Selekcja informacji. Nauka prowadzenia kampanii reklamowych, badań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista ds. pracowniczych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach RPO ( 50+) lub niepełnosprawnościami. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, odpowiedzialność.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Sącz (małopolskie)