SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Zielona Góra oferta pracy Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.)
Data publikacji: 2018-10-19
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dekoracyjna 3, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2100zł/brutto w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Inżynieria/ochrona środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe: inżynieria/ochrona środowiska; uprawnienia/umiejętności: prawo jazdy, znajomość AutoCad, CorelDraw, QGIS;
Nazwa pracodawcy:
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Dekoracyjna 3, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Dekoracyjna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie redagowanie pism, obsługa komputera, sporzadzanie zestawień, udzielanie informacji, odbieranie, wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie na stan. produkcyjnym min. 3 lata, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gliwice (śląskie)
Praca w terenieprowadzenie rozmów handlowychpozyskiwanie kontrahentówsporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
MAGNA ERA Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Lubartów (lubelskie)
Umiejętność opieki i pielęgnacji Koni POLO.Biegła znajomość j. hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO.Współpraca z trenerem gry w Polo. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Śliwniki (wielkopolskie)
Obsługa organów samorządowych, prowadzenie spraw członkowsko-mieszkaniowych i wyodrębnień
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-02-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Sieradz (łódzkie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, pozyskiwanie oraz nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem, aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych, organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientem
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Zarządzenie Nr 14/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-9/17, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach - ul. Warszawska 4/ Teatralna 7, 40-006 Katowice.- Ilość wolnych stanowisk: 0,75 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale logistyki
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skaryszew (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gliwice (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Dozorowaie, nadzór i prowadzenie systemu ISO 9000 (prowadzenie dokumentacji) w zakładzie, prowadzenie biura, wystawianie faktur/dokumentów magazynowych, współpraca zksięgowym
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Stojadła (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego i detalicznego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2018-08-02 - Gliwice (śląskie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
przygotowywania zamówień, kontrola i akceptacja dokumentacji, organizacja transportów, współpraca z kontrahentami i dostawcami
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Złotów (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-05-25 - Gdynia (pomorskie)
1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-08-12 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
PHU "Sekwim Bis" Waldemar Sekuła - 2017-04-18 - Kościan (wielkopolskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-08-14 - Płock (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Chwaszczyno (pomorskie)