SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Strzegom oferta pracy Granit Strzegom Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Pracodawca: Granit Strzegom Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górnicza 6, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzegom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzegom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka niemieckiego /mile widziany angielski/, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, komunikatywność, pozytywne nastawienie, konsekwencja w działaniu i silna motywacja do pracy
Nazwa pracodawcy: Granit Strzegom Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Górnicza 6, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Strzegom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzegom
Ulica pracodawcy: Górnicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporzadanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2016-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. Dyspozycyjnośc do delegacji na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o rozwój firmy, pozyskiwanie klientów i dostawców, reklama
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)
terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie deklaracji PIT4, PIT4R, PIT11, kontak i współpraca z biurem rachunkowym, rejestrowanie faktur i kontrola płatności
Service Lab Sp. zoo Wrocław - 2016-12-05 - Mława (mazowieckie)
Rozwój handlu zagranicznego firmy (poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, współpracę i kontynuowanie trwałych relacji z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz koronnymi klientami) - Wykonanie założonych celów sprzedażowych - Wykonywanie analiz i raportów - Nadzór i obserwacja rynku oraz aktywności konkurencji - Przygotowywanie dokumentów eksportowych, nadzór nad zgodnością otrzymywanej oraz wystawianej dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi - Udział w targach branżowy
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Albertów (śląskie)
organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łuków (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert w języku uzbeckim dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami z Uzbekistanu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
krojenie mięsa drobiowego
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Cienia (łódzkie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami, udział w targach i wystawach branż, przygotowywanie ofert
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, Trzcianka - 2016-11-29 - Trzcianka (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Economic Consultant Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie zbrojeń pod prowadzone budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH WYSOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-02 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)
Praca w laboratorium (Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi).
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji SZJ, wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie SZJ, w tym 5S, udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod katem Systemu Jakości, opracowywanie dokumentacji PPAP.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-12-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań z zakresu usług i instrumentów rynku pracy (kompleksowa realizacja szkoleń, kursów, rozliczanie bonów szkoleniowych, kosztów przejazdu, dodatków aktywizacyjnych, środków KFS).Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12803037?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Lakierowanie krzeseł i stołów. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "JARYCH" S.C. - Marzena i Paweł Jarych - 2016-10-25 - Mroczeń (wielkopolskie)
STANOWISKO: KONSULTANT DO SPRAW CEN TRANSFEROWYCHPRZEPROWADZANIE KALKULACJI SPÓŁEK GRUPY, WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ ORAZ RAPORTÓW Z WYKORZYSTANIEM SAP I PROGRAMU MS EXCELWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA: MS EXCEL, WORD, POWER POINT, SAP, OUTLOOK, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W OBSZARZE PODATKÓW I KALKULACJI CEN TRANSFEROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, ROSYJSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-18:00
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
Praca w dziale handlowym, sprzedaż produktów wchodzących w skład oferty firmy, realizacja założonych celów sprzedażowych, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowanie dokumentacji i oferta handlowych, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2016-01-08 - Chrapczew (wielkopolskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB. Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia. Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych. Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności. Udział w opracowywaniu strategii biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania. Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier. Rozwijanie wpółpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi. Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i opieka nad klientami firmy, realizacja celów biznesowych sprzedaży, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert, prezentacji oraz umów, dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
JERP GROUP Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-04 - Porażyn (wielkopolskie)