SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Chorzów oferta pracy WEINDICH SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu, obsługa oraz wparcie dla działu handlowego i serwisu, utrzymywanie i rozwój realcji z klientami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM, udział w procesie reklamacji gwarancyjnych, bieżąca współpraca z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu, aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów,

Data publikacji: 2019-10-14

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: WEINDICH SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Adamieckiego 8, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu, obsługa oraz wparcie dla działu handlowego i serwisu, utrzymywanie i rozwój realcji z klientami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM, udział w procesie reklamacji gwarancyjnych, bieżąca współpraca z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu, aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto (podstawa + system premiowy)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: przedstawiciel handlowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: Mile widziany techniczny

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielność i nastawienie na realizację celu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność, samodzielność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość i swobodna obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: profesjonalna obsługa klienta

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Nazwa pracodawcy: WEINDICH SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Adamieckiego 8, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : praca (at) weindich.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Adamieckiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2019

Data dodania oferty pracy: 14.10.2019

Oferta pracy ważna do: 13.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e643baa64e84709ffb06f6cbe1ba7d7

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 1 500 PLN

Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - do 3 500 PLN

Obsługa klienta, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierajace do firm drogą telefoniczną poprzez chat, fax, mail, poczta tradycyjna, rejestrowanie dokumentów w systemie komputerowym, wykonywanie połaczeń wychodzacych w celu poinformowania o statusie sprawy. Miejsc e pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska 251a Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw (at) acneuro.com,
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Ireneusz Szymański - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - PRUSZKÓW - od 14 PLN

identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 6 400 PLN

-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SPRZEDAŻY HURTOWEJ - od 2 100 PLN

Obsługa transportu w regionie Wybrzeże, współpraca z przedstawicielami handlowymi, kontrola transportu, ewidencjonowanie dokumentów, tworzenie raportów.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2018-12-10 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - 997,4 PLN

Zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamawianiu towaru, pomoc przy metkowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA D/S ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Zapewnienie terminowych dostaw przy zachowaniu optymalnych zapasów magazynowych.Poszukiwanie, ocena i wybór dostawców na podstawie ustalonych kryteriów.Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-03-09 - Osina Mała (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Opracowanie dokumentacji środowiskowej: wniosków, na podstawie których wydawane są pozwolenia i decyzje z zakresu ochrony środowiska: operaty wodnoprawne,zgłoszenia instalacji,wnioski na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wnioski do pozwoleń na wytwarzanie odpadów, wnioski do pozwoleń zintegrowanych, karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty oddziaływania na środowisko, prowadzenie uzgodnień z organami administracji w zakresie opracowywanej dokumentacji, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska.
Seka S.A. Oddział Kielce - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Charakterystyka pracy: sprzedaż art. spożywczych, przemysłowych, obsługa kas fiskalnych. Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 11:00-19:00, 13:00-21:00.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Rybnik (śląskie)

DORADCA KLIENTA - SPRZEDAWCA - 664 - od 1 850 PLN

obsługa klienta wg standardów Firmy TERG Media Expert, realizacja celów sprzedażowychoraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady)
TERG S.A. - 2016-05-18 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY 14A - od 3 100 PLN

wystawianiew faktur, WZ, dokumentów sprzedażowych, nazdór nad obiegiem w/w dokumentów, obsługa zamówień, koordynacja dostaw, znajomość MS Office, obsługa klienta, samodzielność w organizowaniu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Kozłowice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I DO SPRAW MARKETINGU - od 2 700 PLN

- prowadzenie projektów tworzenia wyrobu - zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta,- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznychoraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb budowanie trwałych relacji z klientami,- komplekssowe sporządzanie ofert,- aktywna współpraca z wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami,- kształtowanie pozytwynego wizerunku firmy,- aktywna promocja działań i produktów firmy,- działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-06 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU Z UKRAINĄ - od 2 600 PLN

kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pabianice (łódzkie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 000 PLN

obsługa klienta
Firma Handlowo - Usługowa Barbara Kossak - 2017-05-14 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BIUROWYCH (STAŻ) - 1 033,7 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 017,4 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 400 PLN

obsługa klientów telefonicznych, internetowych, reklama, obsługa klienta obcokrajowego pakistański i hinduski, marketing, obsługa strony internetowej
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW-ACCOUNT MANAGER - od 6 400 PLN

*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)