SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Chorzów oferta pracy WEINDICH SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu, obsługa oraz wparcie dla działu handlowego i serwisu, utrzymywanie i rozwój realcji z klientami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM, udział w procesie reklamacji gwarancyjnych, bieżąca współpraca z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu, aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów,
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: WEINDICH SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adamieckiego 8, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu, obsługa oraz wparcie dla działu handlowego i serwisu, utrzymywanie i rozwój realcji z klientami, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM, udział w procesie reklamacji gwarancyjnych, bieżąca współpraca z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu, aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto (podstawa + system premiowy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: Mile widziany techniczny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielność i nastawienie na realizację celu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość i swobodna obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: profesjonalna obsługa klienta
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: WEINDICH SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Adamieckiego 8, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : praca (at) weindich.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Adamieckiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2019
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 13.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e643baa64e84709ffb06f6cbe1ba7d7
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierajace do firm drogą telefoniczną poprzez chat, fax, mail, poczta tradycyjna, rejestrowanie dokumentów w systemie komputerowym, wykonywanie połaczeń wychodzacych w celu poinformowania o statusie sprawy. Miejsc e pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska 251a Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw (at) acneuro.com,
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Ireneusz Szymański - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa transportu w regionie Wybrzeże, współpraca z przedstawicielami handlowymi, kontrola transportu, ewidencjonowanie dokumentów, tworzenie raportów.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2018-12-10 - Rumia (pomorskie)
Zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamawianiu towaru, pomoc przy metkowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
Zapewnienie terminowych dostaw przy zachowaniu optymalnych zapasów magazynowych.Poszukiwanie, ocena i wybór dostawców na podstawie ustalonych kryteriów.Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-03-09 - Osina Mała (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
do uzgodnienia
SMART KIDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowanie dokumentacji środowiskowej: wniosków, na podstawie których wydawane są pozwolenia i decyzje z zakresu ochrony środowiska: operaty wodnoprawne,zgłoszenia instalacji,wnioski na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wnioski do pozwoleń na wytwarzanie odpadów, wnioski do pozwoleń zintegrowanych, karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty oddziaływania na środowisko, prowadzenie uzgodnień z organami administracji w zakresie opracowywanej dokumentacji, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska.
Seka S.A. Oddział Kielce - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Charakterystyka pracy: sprzedaż art. spożywczych, przemysłowych, obsługa kas fiskalnych. Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 11:00-19:00, 13:00-21:00.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta wg standardów Firmy TERG Media Expert, realizacja celów sprzedażowychoraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady)
TERG S.A. - 2016-05-18 - Świdnica (dolnośląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wystawianiew faktur, WZ, dokumentów sprzedażowych, nazdór nad obiegiem w/w dokumentów, obsługa zamówień, koordynacja dostaw, znajomość MS Office, obsługa klienta, samodzielność w organizowaniu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Kozłowice (mazowieckie)
- prowadzenie projektów tworzenia wyrobu - zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta,- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznychoraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb budowanie trwałych relacji z klientami,- komplekssowe sporządzanie ofert,- aktywna współpraca z wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami,- kształtowanie pozytwynego wizerunku firmy,- aktywna promocja działań i produktów firmy,- działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-06 - Krosno (podkarpackie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klienta
Firma Handlowo - Usługowa Barbara Kossak - 2017-05-14 - Wołomin (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Gliwice (śląskie)
zapoznanie z pracą w Dziale Jakości, administrowanie bazą danych jakości, aktualizacja, przygotowywanie nowych dokumentów systemu jakości zgodnie z potrzebami wynikającymi z rozwojem firmy, nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mielec (podkarpackie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Radomsko (łódzkie)
obsługa klientów telefonicznych, internetowych, reklama, obsługa klienta obcokrajowego pakistański i hinduski, marketing, obsługa strony internetowej
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Ząbki (mazowieckie)
*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)