SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Suchorzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży internetowej
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Suchorzów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suchorzów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office.
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na wolne miejsce stażowe będą kierowane osoby zarejestrowane w tutejszym Urzędzie jako osoby bezrobotne.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8671962718
danePracodawcy_regon: 830482864
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodPowiatu: 1864
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980085
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2020
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d4cb92706dbfeaba01dd1d65b7cd4d5
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
• Aktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie relacji z Klientem• Pokazywanie klientowi benefitów z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb Klienta• Prowadzenie sprzedaży urządzeń oraz opieka posprzedażowa• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lublin (lubelskie)
kontakt zklientami, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
Szkolenia biznesowe, umawianie klientów, przygotowywanie materiałów szkoelniowych, organizacja szkoleń, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Łódź (łódzkie)
•WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH•KOMUNIKATYWNOŚĆ ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM•DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY•MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień. Fakturowanie. Przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towaru.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-04-04 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Planuje, organizuje, monitoruje, rozlicza, dokumentuje szkolenia oraz konferencje, warsztaty jak i spotkania biznesowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak - 2016-03-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
kadry, płace, obsługa sekretariatu, poczta
EMET Spółka z o.o. - 2017-12-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole i budowania dobrej atmosfery; komunikatywność; myśl techniczna; obsługa komputera, mile widziana znajomość pakietu MS Office oraz programu Corel; Zakres obowiązków: obsługa drukarek do druku etykiet oraz maszyny sztancującej (wyciągającej etykiety); nadzorowanie i kontrola realizacji procesu nanoszenia nadruku termo transferowego; opracowywanie, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
- STWORZENIE ANALIZ I RAPORTÓW EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU ROSYJSKIM- PRZYGOTOWANIE OFERT HANDLOWYCH- NAPISANIE ARTYKUŁÓW ORAZ PRZYGOTOWANIE OPRACOWAŃ W JĘZYKU ROSYJSKIM Z ZAKRESU MARKETINGU
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert, zamówień w systemie. Praca w zespole odpowiedzialnym za realizację zamówień sprzedażowych. Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale.
SIG Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
Brak danych
PERFEKT SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż za pomocą portali sprzedażowych produktów na zagraniczny rynek (głównie Niemcy)- wystawianie , redagowanie opisów produktów w języku niemieckim- przyjmowanie zamówień od klientów- raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Chmielno (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Olsztyn (śląskie)
Prace biurowe w Dziale Personalnym.
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert i wycen
Aleksandra Krupa OKsystem - 2017-06-06 - Świątniki Górne (małopolskie)
Prace ziemne.
"EXCEL" SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA W ŁAŃCUCIE - 2016-03-31 - Łańcut (podkarpackie)
telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy, poszukiwanie lokali mieszkaniowych dla pracowników, ewidencja pracowników, wyjazdy na Ukraine (pełne oddelegowanie)praca na umowe na czas nieokreślony, praca na jedna zmianę od 8.00 do 14.00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- nadzór merytoryczny nad przestrzeganiem przepisów BHP,- sporządzanie analiz wypadków w drodze do/z pracy,- prowadzenie rejestru chorób zawodowych,- doradztwo w zakresie przepisów BHP,- prowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu BHP,- prowadzenie kontroli stanu BHP w KPW Gdynia
KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA - 2019-05-13 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, spotkania z klientami obecnymi,pozyskiwanie klientów dla firmy. Praca jednozmianowa w godzinach 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-02-04 - Opole (opolskie)