SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 6 200 PLN
Zakres obowiązków: Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Data zakończenia pracy: 26.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie nzawodowe min. 1,5 roku doświadczenie zawodowego w finansach, bardzo dobra znajomość pakietu Office oraz znajomość SAP, znajomość języka angielskiego i tureckiego na poziomie biegłym.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów turystycznych
KiM Centrum Podróży i Ubezpieczeń Krystyna Lisiak - 2015-10-14 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-14 - Abisynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
Westpol-Teeuwissen Sp. z o.o. Chojnice - 2016-07-21 - Rzeczenica (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów sprzedaży, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2017-05-06 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kościerzyna (pomorskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Pakosław (wielkopolskie)
Zamawianie towarów handlowych w oparciu o listy zamówieńsporządzane na podstawie dokumentów pozyskanych z programusprzedażowego . Monitorowanie ruchu towarów namagazynie,współpraca z innymi działami, negocjowanie warunkówzakupowych.Praca od 8-16
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Doruchów (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Krojenie garniturów.
Krystyna Klicz FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA-USŁUGOWA KLICZ - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Rzetelne prowadzenie dokumentacji kadrowej.(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji)Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi.Znajomość programu Płatnik ( zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia, wyrejestrowywanie pracowników)Sporządzanie deklaracji PFRONPrzygotowywanie raportów statystycznych do GUS
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa spżedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Kraśnik (lubelskie)
analizowanie rynku pracy ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
sporzadzanie druków planistycznych, i sprawozdawczych,monitoring realizacji planow pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
współpraca z księgowością, rozliczanie produkcji, kontakt z klientem, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-07 - Radzymin (mazowieckie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
obsługa maszyny, pakowanie rolek
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wola Kamieńska (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi programowymi, udział w spotkaniach, współpraca na etapie przygotowania wniosków, aktywne wsparcie klientów, którzy sporządzają wnioski o dofinansowanie, oraz sporządzanie projektów pozyskania funduszy ze środków unijnych, analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach perspektywy finansowej 2014-2020, doradztwo na rzecz klientów zainteresowanych pozyskaniem wsparcia ze środków europejskich udzielanie informacji, udział w spotkaniach, współpraca na etapie przygotowania wniosków, współpraca z zespołem w zakresie określania koncepcji i budżetów projektów.
Capital Work - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-10-11 - Limanowa (małopolskie)