SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU PREMIUM Lublin oferta pracy ADECCO POLAND Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU PREMIUM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • Aktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie relacji z Klientem• Pokazywanie klientowi benefitów z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb Klienta• Prowadzenie sprzedaży urządzeń oraz opieka posprzedażowa• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ADECCO POLAND Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PEOWIAKÓW 10/1, 20-007 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Aktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie relacji z Klientem• Pokazywanie klientowi benefitów z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb Klienta• Prowadzenie sprzedaży urządzeń oraz opieka posprzedażowa• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU PREMIUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019
Data zakończenia pracy: 26.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
Nazwa pracodawcy: ADECCO POLAND Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PEOWIAKÓW 10/1, 20-007 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - www.adeccopraca.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: PEOWIAKÓW
Numer budynku pracodawcy: 10
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a0f85d2c428a4e890e7d91df8fe5e62
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentów importowych, korespondencja zagraniczna, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych rynków i dostawców (Ameryka Łacińska), negocjowanie warunków współpracy z producentami i pośrednikami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bronisze (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. - Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-2: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-06-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie syntez chemicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie oraz montaż różnych elementów do wykończenia budynków m.in. obicia zewnętrze domu. Praca we Francji 6/7 tygodni. Powrót do Polski na ok. 12 dni
FRANPOL S.C. Rafał i Tamara Czwojdrak - 2019-06-19 - Francja (Francja)
Specjalista ds. opracowywania projektów planistycznych i dokumentacji aplikacyjnej do Funduszy Zewnętrznych: opracowywanie dokumentów strategii dzialania dla firm i samorządów terytorialnych, przygotowywanie prezentacji mulitimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorzadami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportow, ekspertyz, przygotowywanie, opracowywanie i zarżadzanie projaktami, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do funduszy strukuralnych UE i innych zagranicznych środkow publicznych i komercyjnych.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tarnów (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń
SKAREM Sp. z o. o. - 2016-06-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-11-24 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z dostacami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola realizacji budżetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastępstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2017-05-29 - Mława (mazowieckie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta czeskojęzycznego, nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bieżących tłumaczeń opisów produktów.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokotów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
kontakt przez PUP - 2018-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żywiec (śląskie)
rekrutacja pracowników z za wschodniej granicy, praca w biurze
JOB- PANKRATION SP. Z O.O. - 2018-10-29 - Mosina (wielkopolskie)
promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Współpraca z Klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu oraz działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta i zarządem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomoc w kuchni w przygotowywaniu kuchni do pracy, zmywanie, składanie zamówień na dział chemiczny, obieranie warzyw, książeczka sanepidowska, aktualna, pomoc kucharzowi w kuchni przy sporzadzaniu posiłków. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów i projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży zgodnie z celami firmy, dbanie o podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami na podległym terenie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży przemysłowej, tworzenie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, wsparcie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz nadzór na odpowiednim ich użytkowaniem, stałe raportowanie z działalności do centrali firmy
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
WYKONYWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE PIECZĄTEK, OBSŁUGA DRUKARKI, LASERA I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI REKLAM, MONTAŻ REKLAM
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Polkowice (dolnośląskie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-01-14 - Białystok (podlaskie)
Odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów , uwydatnienie i poprawianie wsparcia wszystkiego co jest związane z IT. Świadczenie usług IT (Mac OS - 80%, Windows - 20%). Rozwiązywanie kwestii technicznych, współpraca ze sprzedawcami sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-12-14 - Głogów (dolnośląskie)
Tworzenie ofert handlowych, analizownaie rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywnaie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, wystawianie faktur, reprezentowanie firmy w rozmowach handlowych (praca w hurtowni elektrycznej).Praca na jeda zmianę, umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie juz w drugim miesiącu okresu próbnego może wzrosnąć jeśli pracownik się wykazuje. Wynagrodzenie do negocjacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres m.jarosinska (at) lemarelectric.pl
LEMAR ELECTRIC SP. Z O.O. - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu (subiekt GT), obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wszelkie sprawy administracyjne (kontakt z księgowością, kadrami, wysłanie dokumentów elektronicznych, sprawy bieżące), dbałość o stany magazynowe narzędzi w firmie, cykliczne inwentaryzacje narzędzi, dowóz materiałów z punktu A do punktu B np. dostarczenie formy do klienta.
STANMET A.RADKO,T.STASIŁA SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jak niżej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)