SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kąty Wrocławskie oferta pracy CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starowiejska 50, 55-080 Kąty Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ogrodnik*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ogrodnik*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. zasadnicze zawodowe każde, ogólne, staż pracy: doświadczenie w ogrodnictwie, mogą być praktyki w szkole ogrodniczej
Nazwa pracodawcy: CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Starowiejska 50, 55-080 Kąty Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kąty Wrocławskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kąty Wrocławskie
Ulica pracodawcy: Starowiejska
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ogrodnik*
Data dodania oferty pracy: 18.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wniosków i innych dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w salonie samochodowym pod względem kredytowania, leasingowania, ubezpieczenia samochodu,
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
- Kontrolowanie akcji oraz wydarzeń korporacyjnych - między innymi dywidendy, kupony,- Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów,- Procesowanie i zatwierdzanie transakcji w systemach wewnętrznych- między innymi derywatyw, papierów wartościowych,- Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami,- Kontrolowanie inwestycji Klientów w systemach oraz sprawdzanie ich zgodności z wymogami. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
bezpośredni nadzor nad magazynem części zamiennych do maszyn i urządzeń, kontrola ponoszonych wydatków z założeniami budżetowymi, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zamawiania części zamiennych i kontrola dostaw, współpraca ze specjalistami UR w zakresie optymalizacji dostępności części zamiennych, raportowanie zużycia części zamiennych,wykonywanie inwentaryzacji magazynu
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2018-02-09 - Zimna Wódka (opolskie)
Przygotowanie polityki i budżetu sprzedażowej firmy;Przygotowanie strategii pozyskiwania klientów ;Przygotowanie raportów w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie pracy kierowcy,kontrola kosztów,czas pracy kierowców
TRAMEX Sp. z o.o - 2017-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
obsługa maszyn cnc
Zakład Obróbki Metali i Tworzyw Jerzy Śliwiński - 2015-12-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO MILE WIDZIANE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, IDEALNIE ZNAJOMOŚĆ FUNKCJONOWANIA BIUROSERWISU. OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY Z PROWIZJĄ OD REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON)..
Dalimex sp. z o.o. - 2017-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
logistyka i zarządzie magazynem, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, naprawa maszyn komunalnych oraz do utrzymania obiektów sportowych
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2017-07-05 - Trzciana (małopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2018-08-09 - Olszowa (wielkopolskie)
Pomoc w pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- kontakt telefoniczny z klientem;- przyjmowanie oraz przetwarzanie zleceń od klientów;- administrowanie programem do obsługi działu logistyki firmy.Pracodawca proponuje:- szkolenia stanowiskowe;- telefon służbowy;- laptop.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: marcinjaworski (at) kotar.pl
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-05-16 - Wołów (dolnośląskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-05-05 - Linowiec (pomorskie)
Obsługa biura, poczty, administrowanie nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa płacowa związana z naliczaniem wynagrodzeń, w szczególności z tytułu umów cywilno-prawnych- pełna obsługa programu Płatnik,- sporządzanie informacji i deklaracji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji pracowników związanych z ustaleniem uprawnień emerytalno-rentowych,- przygotowywanie raportów i analiz zakresu wynagrodzeń
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. handlowych -poszukiwanie nowych klientów z terenów: Gruzji, Czech i Rosji. Przygotowywanie ofert, rozwijanie działąlności w zakresie handlu odzieżą i obuwiem. Miejsce pracy: Wrocław czas pracy: 8-16Sala G, C
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja cudzoziemców poprzez dostępne kanały, kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych i administracyjnych, koordynacja pracowników.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:•AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH•REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH•POZYSKIWANIE NOWYCH CZŁONKÓW KASY•WSPÓŁUDZIAŁ W ORGANIZOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU LOKALNYMOFERUJEMY:-ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY,-LICZNE SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE-SAMODZIELNE I ODPOWIEDZIALNE ZADANIA
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie zleceń oraz zamówień, doradztwo techniczne, dokonywanie zamówień, ustalanie terminów dostaw i realizacji. Sprawdzanie warunków technicznych u klienta oraz montaż zamówionych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-01-18 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działu kadr
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Trzebinia (małopolskie)