SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI Racibórz oferta pracy PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2016
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
-, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.rakon.com.pl
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Produkcja odzieży roboczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 16.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; min. 3 lata doś. w koordynowaniu i nadzorowaniu robót; znajomość kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych, znajomość prawa budowlanego; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, budownictwo ogólne spec. inż. hydrotechniczna; zakres obowiązków: współpraca z wykonawcą robót budowlanych oraz inż. projektu; ocena działalności wykonawcy oraz nadzoru inwestorskiego realizowanego przez inż. projektu, w tym kontrola jakości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prace związane z wdrażaniem projektów związanych z szacowaniem ryzyka zawodowego; uczestnictwo w prowadzeniu badań i analiz z zakresu bezpieczeństwa chemicznego, udział w sporządzaniu wniosków i sprawozdań merytorycznych z realizacji projektów.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie i publikacja ofert pracy; Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych; Rekrutacja pracowników; Tworzenie profili kompetencyjnych; Selekcja aplikacji; Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku ukraińskim, rosyjskim; Pozyskiwanie danych niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców; Koordynacja i wdrożenie zleceniobiorców; Współpraca z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Najprzyjaźniejsza wg Klientów Firma ubezpieczeniowo-finansowa zatrudni Specjalistów ds. Sprzedaży. Idealny kandydat: - posiada min. średnie wykształcenie - lubi kontakt z ludźmi - jest uczciwy i etyczny w pracy - lubi wyzwania, jest przedsiębiorczy - posiada prawo jazdy (lub jest w trakcie kursu - do wybranych klientów na ich życzenie dojeżdżamy) Nasipracownicy zajmują się: - kontaktem z klientami: spotkania z kl.biznesowym i/lub indywidualnym - przeprowadzeniem analiz potrzeb klientów i tworzeniem rozwiązań "uszytych na miarę" oczekiwań klienta - pozyskiwaniem nowych klientów i obsługą obecnych - stałym doszkalaniem i doskonaleniem umiejętności, podnoszeniem kwalifikacji. Co dajemy w zamian? - stałe wynagrodzenie 2.500 zł za realizację minimum aktywności (pracujemy w dowolnych godzinach) - wysokie prowizje i premie za efekty - pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta medyczna, kartasportowa) - wspierającą atmosferę i warunki do nauki pod okiem doświadczonych menadżerów, mentorów i starszych stażem kolegów -liczne konkursy, aby stale motywować do działania CV prosimy składać bezpośrednio na adres mailowy Menadżera Zespołu. Informujemy, iżskontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż towarów, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
wykonywanie zadań związanych z ochroną środkowiska i gospodarką odpadami
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
Prac przy obróbce detali ze stali i aluminium,obsługa maszyn: wiertarka przecinarka tasmowa, przecinarka tarczowa, praca elektronarzędziami ręcznymi.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych Klientów, - sprzedaż produktów firmy, - budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, - tworzenie analizy potrzeb Klientów
Amplico Life Teresa Stefanska Pośrednictwo Ubezpieczenuiowe - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSLUGA PROGRAMU FISKALNEGO I MAGAZYNOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie całokształtu prac związanych z tworzeniem i realizacją projektów oraz programów finansowanych ze środków unijnych; godz. pracy 07.30-13.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9.00-11.00
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w dziale sprzedaży samochodów oraz biura obsługi serwisu. Kontakt z klientem, wystawianie zleceń, zamówień, fakturowanie, współpraca z pozostałymi działami.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym;pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami , obsługa kasjerska w ograniczonym zakresie.
Bank PEKAO SA Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2018-02-19 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Dla poniżej wymienionych obowiązków gwarantujemy wewnętrzne doszkolenie pracownika. •Kontrola materiałów wejściowych do procesu produkcji•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Zlecenie wykonanie wymaganych badań materiałowych produktów w kooperacji•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO.•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ.•Prowadzenie bazy danych rysunków technicznych i ich aktualizacja
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szpachlowanie, malowanie, montaż płyt KG
Firma Budowlana MAX BUD Mariusz Mieszkowicz - 2016-07-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Koordynowanie prac w zakresie czasowego zatrudniania pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)