SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, prowadzenie sklepu
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 59, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, prowadzenie sklepu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów graficznych
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 59, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Hurtownia
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promocja usług firmy w internecie, kontakt z klientami w języku hindi, opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów marketingowych w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
- przygotowanie kompletu dokumentacji kredytowej , w szczególności umów kredytowych wraz z umowami zabezpieczeń prawnych,- administrowanie zabezpieczeń prawnych,- sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej,- archiwizowanie dokumentacji prowadzonych spraw,- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorcy, np. terminowość dokonywania spłat,- monitorowanie zabezpieczeń,- bieżący kontakt z pracownikami Oddziałów,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku .Pracodawca od kandydatów oczekuj:- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji finansowej,- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klientów MŚP,- znajomości produktów bankowych skierowanych do dla klientów sektora MŚP,- bardzo dobrej organizacji czasu pracy i wysokiej kultury osobistej,- uczciwości , sumienności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2019-04-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty na stronie : http://bip.gniew.pl/Article/get/id,19054.htmlOferty należy składaćw zamkniętych kopertach w terminie do dnia 26.08.2016 r. (piątek) do godz. 14.00 w Dziale Finansowym Gminnego Ośrodka Sportu w Gniewie (DF GOS w Gniewie), ul. Kusocińskiego 10 z dopiskiem "Animator Sportu i Rekreacji".
GMINNY OŚRODEK SPORTU W GNIEWIE - 2016-08-18 - Gniew (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników,prowadzenie akt osobowych, nadzór nad aktualnością badań lekarskich, robienie zestawień na potrzeby Zarządu
ProgressECO sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-27 - Dobrów (świętokrzyskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul;. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa transakcji międzynarodowego zakupu towarów, pozyskiwanie i adyty dostawców międzynarodowych, koordynacja dostaw międzynarodowych, koordynacja dostaw międzynarodowych, kontakt i współpraca ze spedytorami, agencją celną i UCS
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kuśnie (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
montaz stolarki otworowej u klienta (drzwi, okna, bramy garażowe), transport materiałów do klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Odrzykoń (podkarpackie)
Brygadzista/monter-Wymagane wykształcenie średnie oraz prawo jazdy kat. B. Praca w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych, hydroforni, przepompowni, oczyszczalni ścieków. Nadzór i pomoc w awariach. Tel. 68 341 3685 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2017-01-31 - Torzym (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca w dziale obsługi abonenta; przygotowywanie umów, obsługa Abonentów; dwie zmiany; miejsce pracy: teren działania firmy
IMPERIUM Telecom Czesław Chlewicki - 2019-04-02 - Gliwice (śląskie)
Brak danych
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Organizowanie sposobów transportu do krajów wschodnich, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi, negocjowanie cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Godzisz (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pakowanie i wysyłanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Nasielsk (mazowieckie)
Nadzorowanie działania i wydajności systemów informatycznych, raportowanie prowadzonych kontroli, analizowanie, kreowanienowych rozwiązań systemowych, współpraca z zespołem informatycznym posługującym się językiem hindi.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wyśmierzyce (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze współpracującymi kontrahentami, bieżąca obsługa sprzedaży. Praca wykonywana głównie w biurze.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z Pracodawcą.
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2019-04-02 - Płońsk (mazowieckie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEPODLEGŁOŚCI 18-22/424GODZ.PR.: 09:00-17:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (MILE WIDZIANE O PROFILU EKONOMICZNYM), OTWARTOŚĆ I KOMUNIKATYWNOŚĆ.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, organizacja wysyłek, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wachowice (opolskie)