SPECJALISTA DS. FINANSOWANIA Racibórz oferta pracy SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaskowa 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne oraz analityczne i skrupulatność[Umiejętność 1] : Znajomość aktualnych produktów finansowych i rynku finansowego[Inne] : Oferujemy:• Możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych,• Możliwość uzyskania dodatkowych dni urlopu,• Nagrody jubileuszowe,• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,• Długą perspektywę współpracy,• Dużą samodzielność w pracy,• Ciągły rozwój i podnoszenie kompetencji,• Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów,•Możliwość nabycia praktycznych i unikalnych umiejętnośc
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Piaskowa 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sunex.pl
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 18.10.2018
Oferta pracy ważna do: 18.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów WRDiZFSŚ; Wystawienie faktur ; Współpraca przysporządzaniu aneksów do arkusza organizacji szkoły; Współpraca przysporządzaniu projektów i planów finansowych ; Rozliczanie podatku VAT;Sprządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i planów finansowych ;
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
prace biurowe
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list prac ze stosunku pracy, umów cywilno-prawnych- sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań oraz rozliczeńdo ZUS w programie Płatnik- kompleksowa obsługa płacowa pracowników zaanażowanych w realizację projektów- kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym- księgowanie dokumentów księgowych w systemie informatycznym- wystawianie faktur dotyczących zleceń zewnętrznych
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg złożonego wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Czerteż (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientami, aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień. Doradztwo produktowe.Wykonywanie korekt na powierzonym tekście. Współpraca z działem rozwoju. Ścisła współpraca z działem szkoleń i sprzedaży. Wyjazdy na szkolenia, targi, seminaria oraz prowadzenie szkoleń na terenie całej Polski.
Grehen sp. z o.o. - 2016-06-15 - Celestynów (mazowieckie)
Administrowanie strony internetowej, obsługa imprez statutowych stowarzyszenia, sporządzanie projektów ofert turystycznych,, obsługa infokiosku.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, telefonicze rozmowy, spotkania z pracownikami, wyjazdy, media, reklama
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-06 - Piastów (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie, staż pracy min. 1 rok na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, bardzo dobra obsługa komputera (word, excel), doskonała znajomość obsługi sprzedazowej międzynarodowych platform sprzedaży online, , ukończone kursy sprzedaży NLP lub SANDLER TRAINING, sprzedaż do klientów przez telefon z leadów i zapytań na platformach: alibaba, makePolo, Made-in-China, DHGata, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień,raportów, kontakt telefonicznt oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i zpartnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów,
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
Szycie firan
FABRYKA FIRANEK I KORONEK HAFT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-11 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, redagowanie dokumentów uzupełnianie druków urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia UT2 oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT. Znajomość rysunku technicznego i norm badawczych oraz zagadnień związanych ze spawalnictwem. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
- przyjmowanie zleceń i zamówień- projektowanie haftu- wystawianie aukcji- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa sprzedaży internetowej- kontrolowanie jakości i kompletności zamówień, pakowanie, wypisywanie listów przewozowych- przygotowywanie ofert handlowych- wystawianie dowodów sprzedaży- prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Łukawiec (podkarpackie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań,prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sprawadministracyjno-gospodarczych i Ochrony Mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Wykonywanie opracowań projektowych w zakresie branży drogowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zamość (lubelskie)
pobranie miary z klienta, modelowanie konstrukcji odziezowych pod sylwetkę ręcznie i komputerowo, przygotowanie układu kroju, wydruku układu kroju, wykrawanie elementów i kompletow
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
•wsparcie pracowników merytorycznych w bieżącej współpracy z radcami prawnymi•sporządzanie projektów zewnętrznych i wewnętrznych aktów normatywnych •prowadzenie analiz prawnych w oparciu o obowiązujący stan prawny i orzecznictwo•wsparcie pracowników merytorycznych przy prowadzeniu ewidencji, repertorium spraw prowadzonych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i upadłościowym•wsparcie pracowników merytorycznych w archiwizacji dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę i cywilno-prawnych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS, zagadnienia dotyczące BHP, kontrola terminowości badań okresowych i szkoleń BHP
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Węgrowie - 2017-10-04 - Węgrów (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż. Przygotowywanie ofert dla klientów. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Poczta Polska S. A. - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rusiec (mazowieckie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
SMB Consulting Bochyński Sebastian - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej w firmie.
CASTOR Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Dolsk (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowywanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jabłonowo (mazowieckie)