SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI)- SPANISH NATIVE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI)- SPANISH NATIVE
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI)- SPANISH NATIVE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka hiszpańskiego na poziomie biegłym-warunek konieczny; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanie. Zakres obowiązków: obsługa klientów w języku hiszpańskim: koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień, doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami. Atrakcyjny system premiowy, benefity. Umowa zlecenie. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sodowanie karoserii i pozespołów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łęgowo (lubuskie)
Znajomość przepisów księgowo-płacowych. Naliczanie wynagrodzeń w pełnym zakresie. Pełna obsługa księgowa.
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2017-02-07 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie zdjęć w ciemni i obróbka do komputera opis(grafika) towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Miszewko (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-07-10 - Szepietowo (podlaskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Opole Lubelskie (lubelskie)
bieżaca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk Serwis Finansowy - 2017-03-06 - Augustów (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie świadczonych usług, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie zestawień z wykonywanych zadań
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
analiza danych dot. działalności spółki, przygotowanie raportów , kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie wew. bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska: mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
praca na miejscu i na obiektach w delegacji na terenie Polski od poniedziałku do piątku
"ELECTRONIC POWER AND MARKET" sp. z o.o Szczecinek - 2018-04-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami Optymalizacja obowiązujących procesów Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
Praca na magazynie, przyjęcie towaru, przygotowanie towaru do wysylki.
P.P.H. "Unicom-Nord" S.C. - 2018-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
Dziąłania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, itp.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, czynności administracyjno-biurowe, wyjazdy służbowe, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świebodzin (lubuskie)
sprzedaż produktów i rozwiązań,utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie działan na ryku, /URZĄDZENIA Biurowe/
COPY DIGITAL Sławomir Grzeszcyk, Bogdan Dymek S.C. - 2017-02-17 - Czeladź (śląskie)
Promowanie firmy podczas imprez sportowych i innych wydarzeń. Miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, handel towarami do 30 kg., ofertowanie mailing, sporządzanie zapotrzebowania na towary, przygotowywanie towarów do wysyłki. Wykształcenie średnie, min. 3 lata na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość języków: niemieckiego i rosyjskiego, dobra znajomość programów Office, Optima, zaangażowanie się elastyczność, kreatywność w działaniu, komunikatywność łatwość nawiązywania kontaktów z klientami. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydatów.
GAJA - Maszty, Flagi G.K. Gaj - 2016-05-18 - Bolszewo (pomorskie)
Przyjmowanie zapytań mailowych i telefonicznych od klientów, klasyfikację zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie usług finansowych, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami i klientami w języku francuskim, drugą linią wsparcia oraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowanie oraz analizę raportów.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Przeprowadzanie na zlecenie sądu wywiadów w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. Sporządzanie opinii dla sądów i prokuratorów w obszarze właściwości sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-06-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa interesanta, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiempracownika oraz wsparcie we wdrożeniu do pracy. Zakładanie, prowadzenie iaktualizacja akt osobowych pracowników firmy. Prowadzenie i weryfikacjaewidencji czasu pracy. Planowanie i organizowanie szkoleń oraz nadzór nad ichrealizacją. Nadzór nad procesami przetwarzania danych osobowych. Sporządzanie raportów i analiz kadrowych na potrzeby firmy. Prowadzenierejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników oraz prowadzeniedokumentacji z nimi związaną. Realizacja projektów z obszaru miękkiego HR. Praca od 8-16
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Monter maszyn i urządzeń przemysłowych-pomocnik montera wag przemysłowych, przygotowywanie gotowych elementów do montażu, składanie wag przemysłowych, naprawa i montaż wag u klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Bargły (śląskie)