SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w podziedziałki w godzinach 8 - 16, a od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
(list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na czas zastępstwa na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 03 kwietnia 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy ważna do: 03.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rozmów handlowych, skuteczna sprzedaż
HOUSETOP Monika Janas - 2018-11-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Zapoznanie się z asortymentem sklepu. Zapoznanie się z techniką sprzedaży, przyjmowanie towaru i rozkładanie. Zapoznanie się z systemem i-hurt.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień, prace biurowe, odbiór towaru, obsługa klientów.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Gorlice (małopolskie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
jw.
Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Sp z o.o. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towaru, wprowadzanie faktur do programów w zakresie obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kobylany (lubelskie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
Analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dotyczącej produkcji i montażu konstrukcji stalowych. Kalkulacja nakładów, kosztów, kosztorysowanie.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Słupca (wielkopolskie)
realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn, zm.)
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:- inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych,- planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacji: telewizja, radio, prasa, outdoor oraz ambientowych: internet, social media,- współtworzenie media planów pod długoterminowe działania marketingowo-promocyjne,- organizowanie eventów promocyjnych, konferencji itp.,- współpraca z grafikiem i fotografem w zakresie projektowania materiałów reklamowych UTP przy zachowaniu zasad wspólnej identyfikacji wizualnej,- planowanie i prezentacja oferty Uniwersytetu na targach edukacyjnych w Polsce i zagranicą,- analiza marketingowa oraz monitoring usług edukacyjnych,- współpraca z Działem Dydaktyki i Spraw Studenckich - Biurem Rekrutacji,- redagowanie tekstów marketingowych,- realizacja programów unijnych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)
Organizacja grup wycieczkowych, realizowanie wycieczek po trasie zabytków na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w realizacji bieżących projektów spółki, organizacja szkoleń, przygotowywanie bieżących projektów spółki.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Odbieranie i rozwóz towarów samochodem dostawczym do 3,5 tony.
Polak Kazimiera POL - MAR - 2017-10-19 - Chocznia (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Szprotawa (lubuskie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników obcojęzycznych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi z Ukrainy, Białorusi, Rosji
THREEZONES Tomasz Duda - 2016-09-26 - Studzienice (śląskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych;2.obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3.nieposzlakowana opinia;4.specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5.specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8.posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.- Miejsce wykonywania pracy: II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-02-14 - Katowice (śląskie)
Kwalifikowanie dostawców- ocena, wybór i zatwierdzanie dostawców, monitorowanie dostawców zdolnych do dostarczania wytypowanych wyrobów, budowanie i bieżące prowadzenie logistycznej bazy danych, planowanie i realizacja zakupów zaopatrzeniowych, ocena dostawcy, realizowanie transportu zewnętrznego.Wymagania: mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego.
REVO SEALS Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)
prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI" - 2015-12-17 - Brzeg (opolskie)
nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)