SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.

Data publikacji: 2019-03-21

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w podziedziałki w godzinach 8 - 16, a od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
(list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na czas zastępstwa na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 03 kwietnia 2019 r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.03.2019

Oferta pracy ważna do: 03.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

prowadzenie rozmów handlowych, skuteczna sprzedaż
HOUSETOP Monika Janas - 2018-11-20 - Końskie (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA-MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Zapoznanie się z asortymentem sklepu. Zapoznanie się z techniką sprzedaży, przyjmowanie towaru i rozkładanie. Zapoznanie się z systemem i-hurt.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Przyjmowanie zamówień, prace biurowe, odbiór towaru, obsługa klientów.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 100 PLN

przyjmowanie i realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towaru, wprowadzanie faktur do programów w zakresie obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kobylany (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA - od 1 850 PLN

Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S OFERTOWANIA - od 3 000 PLN

Analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dotyczącej produkcji i montażu konstrukcji stalowych. Kalkulacja nakładów, kosztów, kosztorysowanie.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS BHP ZESPOŁU STANOWISK SAMODZIELNYCH W KIEROWNICTWIE - od 2 000 PLN

realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn, zm.)
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - 997,4 PLN

referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU(NR 1654) - od 2 500 PLN

Zakres zadań:- inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych,- planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacji: telewizja, radio, prasa, outdoor oraz ambientowych: internet, social media,- współtworzenie media planów pod długoterminowe działania marketingowo-promocyjne,- organizowanie eventów promocyjnych, konferencji itp.,- współpraca z grafikiem i fotografem w zakresie projektowania materiałów reklamowych UTP przy zachowaniu zasad wspólnej identyfikacji wizualnej,- planowanie i prezentacja oferty Uniwersytetu na targach edukacyjnych w Polsce i zagranicą,- analiza marketingowa oraz monitoring usług edukacyjnych,- współpraca z Działem Dydaktyki i Spraw Studenckich - Biurem Rekrutacji,- redagowanie tekstów marketingowych,- realizacja programów unijnych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 488,33 PLN

obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)

KIEROWCA MELEKSA - od 925 PLN

Organizacja grup wycieczkowych, realizowanie wycieczek po trasie zabytków na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

Pomoc w realizacji bieżących projektów spółki, organizacja szkoleń, przygotowywanie bieżących projektów spółki.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI - od 3 575 PLN

kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KIEROWCA/ KURIER - od 2 500 PLN

Odbieranie i rozwóz towarów samochodem dostawczym do 3,5 tony.
Polak Kazimiera POL - MAR - 2017-10-19 - Chocznia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HR (SZPROTAWA) - od 2 400 PLN

prowadzenie akt osobowych; rejestrowanie zmian w systemie kadorwym; przygotowywanie umów, zaświadczeń; sporzadznie raportów, zestawień czasu pracy; współpraca z firmą zewnętrzną przy rozliczniu płac; udział w procesie rekrutacji; wsparcie menagera HR; przygotowywanie planu szkoleń; tworzenie ocen pracowniczych
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Szprotawa (lubuskie)

SPECJALISTA DS INFORMATYKI I ANALIZ EKONOMICZNYCH - 997,4 PLN

Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 925 PLN

rekrutacja pracowników obcojęzycznych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi z Ukrainy, Białorusi, Rosji
THREEZONES Tomasz Duda - 2016-09-26 - Studzienice (śląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII (O.KDR. 110-1102 -26/19) - od 3 200 PLN

Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych;2.obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3.nieposzlakowana opinia;4.specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5.specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8.posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.- Miejsce wykonywania pracy: II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-02-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Kwalifikowanie dostawców- ocena, wybór i zatwierdzanie dostawców, monitorowanie dostawców zdolnych do dostarczania wytypowanych wyrobów, budowanie i bieżące prowadzenie logistycznej bazy danych, planowanie i realizacja zakupów zaopatrzeniowych, ocena dostawcy, realizowanie transportu zewnętrznego.Wymagania: mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego.
REVO SEALS Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

prowadzenie kadr oraz tłumaczenie z języka niemieckiego i angielskiego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "SZUMLAKOWSKI" - 2015-12-17 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

nawiązywanie nowych i obsługa istniejących kontaktów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, nadzór nad realizacją zleceń eksportowych, negocjowanie warunków współpracy z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie/Włoszczowa
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 500 PLN

Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)