SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ Dębica oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY
Stanowisko: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: PRACA Z RODZINAMI ZASTĘPCZYMI I WYCHOWANKAMI PRZEBYWAJĄCYMI W PIECZY ZASTEPCZEJ
Data publikacji: 2019-08-26
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PARKOWA 28, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACA Z RODZINAMI ZASTĘPCZYMI I WYCHOWANKAMI PRZEBYWAJĄCYMI W PIECZY ZASTEPCZEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: PSYCHOLOGIA LUB NAUKI O RODZINIE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE WYMAGANE MIN. 3 LATA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
PARKOWA 28, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: PARKOWA
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.08.2019
Data dodania oferty pracy: 26.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a930eb7a77c6b890a0c8c4222fafd5f6
Podobne oferty pracy
prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa bieżących należności oraz monitorowanie zaległych należności. Prowadzenie czynności windykacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja wewnętrzyncy i zewnętrznych projektów rekrutacyjnych, publikacja ofert, selekcja aplikacji, prowadzenie spotkań z kandydatami. Praca 40 godz./tyg., od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawż materiałów budowlanych budowlanych, doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa.
FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński - 2018-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
-obsługa systemu kadrowego-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie procedur-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie polityk-wsparcie telefoniczne dla pracowników w zakresie systemów kadrowych
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa, kontakt z firmami z Azji
VENUS COMMODITIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
analiza dokumentacji przed przyjęciem wychowanka do placówki,- rozpoznawanie sytuacji rodzinnej wychowanka,- współpraca z pracownikami pedagogicznymi w ramach działań zmierzających do unormowania sytuacji prawnej i rodzinnej wychowanków oraz powrotu wychowanka do środowiska lokalnego,- bieżąca współpraca z instytucjami zajmującymi się statutowo pomocą rodzinie i dziecku,- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania decyzji naliczającej odpłatność za pobyt w placówce dla rodziców i instytucji zobowiązanych do ponoszenia odpłatności,- utrzymywanie kontaktów z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi w celu zaopatrzenia wychowanków w środki czystości, obuwie, kieszonkowe itp.,- na zlecenie dyrektora wyjazdy z wychowankami do instytucji, domów rodzinnych wychowanków, lekarzy specjalistów itp. - ustalanie sytuacji ubezpieczeniowej wychowanka w rodzinie, placówce opiekuńczo-wychowawczej oraz systematycznie przekazywanie tej informacji księgowości,- sporządzanie decyzji w sprawie wniosków rodziców o umorzenie należności i zwolnienie z opłat za wyżywienie wychowanków,- sporządzanie pozwów sądowych oraz tytułów wykonawczych w celu ściągnięcia należności finansowych.- kwartalne sprawozdania z dokonanych umorzeń wierzytelności oraz udzielonych ulg przekazywane do Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach,- prowadzenie ewidencji decyzji dotyczących umorzeń za dany rok- kwartalne naliczanie odsetek za opóźnienie- wyrabianie kart chipowych dla wychowanków oraz składanie deklaracji o wyborze lekarza pierwszego kontaktu.WYMAGANIA NIEZBĘDNEO zatrudnienie może się ubiegać osoba, która:- jest obywatelem polskim, lub obywatelem Unii Europejskiej* lub obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej*. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego, może być zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej*.- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią,oraz posiada:wykształcenie- wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe- co najmniej 4 lata stażu pracyWYMAGANIA DODATKOWE- znajomość przepisów i ustaw: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kierowania, przyjmowania, przenoszenia, zwalniania i pobytu nieletnich w młodzieżowym ośrodku wychowawczym (Dz.U. 2011 nr 296 poz. 1755), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie publicznych placówek oświatowo-wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych oraz placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania (Dz.U. 2017 poz. 1606), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz.U. 2015 poz. 1872), Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2018 r. poz. 1314), Kodeks Postępowania Administracyjnego (w zakresie podstawowym), Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (DZ. U. 2018 r. poz. 1508).- znajomość programów komputerowych: Word, Exel.OFERTA KONKURSOWA DOSTĘPNA NA STRONIE BIP MOW W KUŹNI RACIBORSKIEJ.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej - 2019-01-03 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Płock (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż części poprzez regularne kontakty telefoniczne i mailowe z klientami. Pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych. Koordynacja obiegu części w oddziale. Zamawianie części, wysyłanie części do klienta. Współpraca z działem serwisu. Segregacja i archiwizacja dokumentów sprzedaży części.
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Gierałcice (opolskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa głównie rynku wschodniego (rosyjskojęzycznego). Dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymanie długotrwałych relacji z kontrachentami. Prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych.
AVIDES.PL SP. Z O.O. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie strzyżeń damskich i męskich; koloryzacja oraz dekoloryzacja włosów; modelowanie włosów oraz ich układanie na specjalne okazje; wykonywanie zabiegów regenerujących
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, doradztwo w zakresie doboru asortymentu wykończenia wnętrz, obsługa komputera.
Piotr Lewandowski Firma Handlowo Usługowa "ART CUB eu" - 2019-03-14 - Brzesko (małopolskie)
- efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu,- nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,- odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, - monitorowanie statusu zamówień towarowych,- nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-05-31 - Krosno (podkarpackie)
koordynacja rezerwacji grupowych, aktywna sprzedaż usług hotelowych, nadzór nad prawidłową realizacją imprez, rozliczenia grup
Start Travel Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Dosłońce (małopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę z zakresu higieny i utrzymania czystosći, rozwijanie relacji handlowych, rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych, wprowadzanie produktów do innych branź poza już obsługiwane przez firmę, wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystosci i higieny, realziacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)
Wsparcie specjalistów ds. sprzedaży i organizacji targów, aktualizacja baz danych, telefoniczna obsługa klienta. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.
PTAK WARSAW EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Nadarzyn (mazowieckie)
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-08-30 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z S17, opracowywanie i weryfikacja uzyskanych danych, planowanie prac, wykonywanie harmonogramów i raportów, pozyskiwanie koniecznych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji budowy
P.U.H.DAF-TEL Andrzej Frączyk - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
obsługa pacjentów w centrum rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)
zamawianie towarów, kontakt bezpośredne z dostawcami, hurtowniami i klientami, obsługa programu KC FIRMA oraz KOLOKTORA
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Gniezno (wielkopolskie)