SPECJALISTA DS LOGISTYKI Krosno oferta pracy Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu,- nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,- odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, - monitorowanie statusu zamówień towarowych,- nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu,- nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,- odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, - monitorowanie statusu zamówień towarowych,- nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Data zakończenia pracy: 10.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?65f6896ec76692c6e29f22f3bc109894
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu i handlu
EURASIA TRADING, CONTRACTING & HOSPITALITY SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kreacja i prowadzenie kampanii mailingowych, telefoniczna sprzedaż usług hotelarskich i obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Tarnów (małopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Prowadzenie syntez chemicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieInformowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych pracPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia pracZgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Tworzenie i nadzór zorganizowanego procesu zmian w zakresie testowania systemów w środowisku IT, identyfikacja możliwości wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze nowych technologi i procesów metodą IQ, wsparcie użytkjowników systemów informatycznych, przygotowywanie raportów oraz budowanie silnych relacji z kadrą zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Aksinterier - 2016-02-25 - Litwa (Litwa)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku;aktywna sprzedaż usług dotychczasowym klientom oraz pozyskiwanie nowych, prowadzenie dokumentów handlowych, przygotowywanie raportów oraz zestawień,
ZapNet Karol Zapart Sp.J. - 2017-02-10 - Odolanów (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
rozwożenie posiłków na terenie Lubina, umowa zlecenie lub o pracę do uzgodnienia, praca w godz. 10-18
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "STEFAN" Ewa Legienc - 2019-03-26 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu, a także sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-01-31 - Zielona Góra (lubuskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-30 - Kolno (podlaskie)
kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Słupno (mazowieckie)
wykładanie towaru, wycena, kompletowanie towaru zakupionego przez klienta, pakowanie, odbiór zapłąty, obsługa kasy fiskalnej, terminala, komputera, prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu, bieżące rozwiązywanie problemów dot. zamówień oraz tworzenie, adnimistrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Opstalent Spółka z o.o. sp.k. - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
ORGANIZOWANIE WIZYT INTERESANTÓW I GOŚCI ZAGRANICZNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, WYSYŁANIE I PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI, POZOSTAŁE PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Skawina (małopolskie)
jw.
UNR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaz telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-08-18 - Gdynia (pomorskie)
opracowywanie strategii i realizowanie planów marketingowych; współpraca z działem sprzedaży; współpraca z rynkiem libańskim w zakresie importowanych towarów.Dwie zmiany 6-12 i 12-18
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, samodzielne zarządzanie placówka, obsługa urządzeń biurowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2015-11-24 - Chorzów (śląskie)
Wg programu stażu ( RPO 6/3)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jeżyce (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż maszyn budowlanych : koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-10 - Opole (opolskie)
Ustalanie tras przejazdu pojazdów. Rozliczanie i ewidencjonuje zużycie paliwa. Dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw firmowego transportu. Podejmowanie działań zmierzające do optymalizacji czasu przejazdu towaru do klienta. Optymalizacja i kontrola kosztów, jak również prowadzenie stosownej dokumentacji.
ERG BIERUŃ-FOLIE Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Bieruń (śląskie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Tarnów (małopolskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-10-17 - Świdnica (dolnośląskie)