SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: •Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę

Data publikacji: 2019-08-30

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent prawny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa cywilnego i karnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, umiejętność interpretacji przepisów prawa, dyspozycyjnośćSumienność, terminowość i zaangażowanie, obsługa programu LEX,

Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail: biuro (at) smbconsulting.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: JEZUICKA

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny

Data dodania oferty pracy: 30.08.2019

Oferta pracy ważna do: 01.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5cd3cb75390e9b44c33e23c767cdde45

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W BIURZE RACHUNKOWYM - do 3 400 PLN

Wykształcenie: średnie (rachunkowość, finanse, księgowość); dwa lata doświadczenia; komunikatywna znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy jako księgowa; zakres obowiązków: uzgadnianie rozrachunków; zaksięgowanie faktur; zatwierdzanie bilansów; sporządzanie deklaracji VAT; przygotowywanie płatności; obsługa programów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Derksen Polska Sp. z o.o - 2019-04-18 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA BIZNESU - od 5 500 PLN

Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY - HANDLOWIEC - do 2 000 PLN

obsługa bieżące sprzedazy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY DLA KULTURY. - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 3 000 PLN

prowadzenie spraw kadrowo płacowych m.in. sporządzanie list płac; deklaracji rozliczeniowych,zgłoszeniowych i wyrejestrowań do ZUS; prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek zasiłkowych, akt osobowych; sporządzanie sprawozdań GUS związanych z kadrami; sporządzanie PFRON; naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, zasiłków macierzyńskich
Biuro rachunkowe Twój Partner Renata Kleina - 2017-05-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - 1 850 - 2 500 PLN

- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 600-956-599) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9a, 40-366 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 14,7 PLN

Praca na terenie całej Polski/UKŁADANIE, WYKONYWANIE IZOLACJI I TERMOIZOLACJI, PRACE OGÓLNOBUDOWLANE (M.IN. ŚRUTOWANIE, GRUNTOWANIE, KONTROLA JAKOŚCI PRAC WYKONANYCH), PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWEGO KATEGORII B
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA DANYCH - od 2 700 PLN

1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ. - do 2 100 PLN

Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU - 1 850 - 4 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI - 2 300 - 2 800 PLN

koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BIZNESU (NR 1432) - 2 250 - 4 500 PLN

-zarządzanie procesami biznesowymi, wsparcie kierownictwa, prowadzenie bazy danych, rozwijanie i doskonalanie procesów biznesowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI - od 1 900 PLN

gospodarka magazynowa - przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa programu magazynowego
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-10-26 - Stryszawa (małopolskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług turystycznych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBIEKTÓW - od 1 900 PLN

Nadzór nad stanem technicznym obiektów i urządzeń, przygotowywanie sprawozdań z działalności, organizowanie pracy na terenie obiektów i koordynowanie pracą konserwatorów, sporządzanie grafików i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, prace konserwatorskie.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-06-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA-DIETETYK - 2 000 - 2 500 PLN

układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 3 000 PLN

Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 2 100 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - do 2 600 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w pracy na magazynie: mile widziane; uprawnienia na wózki widłowe UDT mile widziane, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność; zakres obowiązków: praca na magazynie, oklejanie i pakowanie elektronarzędzi; dwie zmiany; miejsce pracy: Kleszczów;
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 2 500 - 3 500 PLN

prowadzenie systemu HACCP, nadzór nad dokumentacją.
PPH KiM S.C. Andrzej Krysa Grażyna Samul-Krysa - 2016-01-19 - Czarnkowie (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 250 - 2 700 PLN

obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)