SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: •Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę
Data publikacji: 2019-08-30
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa cywilnego i karnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, umiejętność interpretacji przepisów prawa, dyspozycyjnośćSumienność, terminowość i zaangażowanie, obsługa programu LEX,
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres e-mail: biuro (at) smbconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5cd3cb75390e9b44c33e23c767cdde45
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie (rachunkowość, finanse, księgowość); dwa lata doświadczenia; komunikatywna znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy jako księgowa; zakres obowiązków: uzgadnianie rozrachunków; zaksięgowanie faktur; zatwierdzanie bilansów; sporządzanie deklaracji VAT; przygotowywanie płatności; obsługa programów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Derksen Polska Sp. z o.o - 2019-04-18 - Gliwice (śląskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa bieżące sprzedazy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)
- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo płacowych m.in. sporządzanie list płac; deklaracji rozliczeniowych,zgłoszeniowych i wyrejestrowań do ZUS; prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek zasiłkowych, akt osobowych; sporządzanie sprawozdań GUS związanych z kadrami; sporządzanie PFRON; naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, zasiłków macierzyńskich
Biuro rachunkowe Twój Partner Renata Kleina - 2017-05-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 600-956-599) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9a, 40-366 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Praca na terenie całej Polski/UKŁADANIE, WYKONYWANIE IZOLACJI I TERMOIZOLACJI, PRACE OGÓLNOBUDOWLANE (M.IN. ŚRUTOWANIE, GRUNTOWANIE, KONTROLA JAKOŚCI PRAC WYKONANYCH), PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWEGO KATEGORII B
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)
-zarządzanie procesami biznesowymi, wsparcie kierownictwa, prowadzenie bazy danych, rozwijanie i doskonalanie procesów biznesowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
gospodarka magazynowa - przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa programu magazynowego
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-10-26 - Stryszawa (małopolskie)
Sprzedaż usług turystycznych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym obiektów i urządzeń, przygotowywanie sprawozdań z działalności, organizowanie pracy na terenie obiektów i koordynowanie pracą konserwatorów, sporządzanie grafików i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, prace konserwatorskie.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2016-06-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A. - 2016-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w pracy na magazynie: mile widziane; uprawnienia na wózki widłowe UDT mile widziane, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność; zakres obowiązków: praca na magazynie, oklejanie i pakowanie elektronarzędzi; dwie zmiany; miejsce pracy: Kleszczów;
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie systemu HACCP, nadzór nad dokumentacją.
PPH KiM S.C. Andrzej Krysa Grażyna Samul-Krysa - 2016-01-19 - Czarnkowie (zachodniopomorskie)
obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)