SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Pruszcz Gdański oferta pracy Biuro rachunkowe Twój Partner Renata Kleina
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo płacowych m.in. sporządzanie list płac; deklaracji rozliczeniowych,zgłoszeniowych i wyrejestrowań do ZUS; prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek zasiłkowych, akt osobowych; sporządzanie sprawozdań GUS związanych z kadrami; sporządzanie PFRON; naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, zasiłków macierzyńskich
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Biuro rachunkowe Twój Partner Renata Kleina
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rogozińskiego 5/S2, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kadrowo płacowych m.in. sporządzanie list płac; deklaracji rozliczeniowych,zgłoszeniowych i wyrejestrowań do ZUS; prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek zasiłkowych, akt osobowych; sporządzanie sprawozdań GUS związanych z kadrami; sporządzanie PFRON; naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, zasiłków macierzyńskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie pomaturalne, 5 letnie doświadczenie zawodowe. Miejsce pracy: Pruszcz Gdańsk, ul. Rogozińskiego 5/52. Kontakt osobisty w miejscu pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Biuro rachunkowe Twój Partner Renata Kleina
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Obrońców Pokoju 9/29, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Obrońców Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizacja i prowadzenie dzaiłalności doradztwa i handlowej z Ukrainą, reprezentowanie Polskich firm w Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
obsługa urządzenia do odzysku wody z odpadów uwodnionych - wyparki próżniowej, nadzór nad maszyną
PMS Bartnicki Hubert Bartnicki - 2017-01-02 - Kobyłka (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert sprzedazy, realizacja założonych planów, badanie rynku zbytu, utrzymanie relazcji z klientami
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; doradztwo z dziedziny ekonomiki rolnictwa: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE, sporządzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-08-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
-Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu nagłośnieniowego
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2018-08-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wniosków pożyczkowych, pozyskiwanie własnych klientów, finalizacja umów pożyczkowych.
EKSPERT FINANSOWY Katarzyna Grzymek - 2017-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja izyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmuw zakresie nie objętnym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym, pomoc mieszkaniowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-01-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-praca przy serwisie i montazu urządzeń oczyszczalni ścieków przemysłowych, -w czasie poza wyjazdami praca na warsztacie przy montazu, produkcji, testach ww urzadzeń
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Brzezinka (małopolskie)
nadzór nad procesem sprzeaży w firmie , przygotowywanie zamówień, wysyłka towaru, zwroty reklamacje, przygotowywanie rapartów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
jw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
realizacja zamówień,dystrybucja,transport,obsługa klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-07-17 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)
W/g stanowiska.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzór nad precesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami,
Coldservice Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Żagań (lubuskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, alaniza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami posługującymi się językiem urdu, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Piaseczno (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)