SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Bartoszyce oferta pracy SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Konstytucji 3 Maja 3, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bartoszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bartoszycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bartoszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Adres pracodawcy:
Plac Konstytucji 3 Maja 3, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: bartoszycki
Gmina pracodawcy: Bartoszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bartoszyce
Ulica pracodawcy: Plac Konstytucji 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dozorowaie, nadzór i prowadzenie systemu ISO 9000 (prowadzenie dokumentacji) w zakładzie, prowadzenie biura, wystawianie faktur/dokumentów magazynowych, współpraca zksięgowym
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Stojadła (mazowieckie)
Obsługa klienta i realizacja zamówień składanych przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
praca biurowaurzędowe prowadzenie sprawudział w przygotowaniu dokumentów w oparciu o kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisy prawa materialnego
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
- zarządzanie i koordynowanie dostaw towarów instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie umówprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
Zgodnie z umową.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ROLMASZ Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-08-29 - Kamionka (podkarpackie)
Bieżąca obsługa pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych. Przygotowywanie umów. Wspieranie procesów rekrutacyjnych. Dni pracy i godziny pracy do uzgodnienia. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie 1800 zł brutto + premia
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY - 2018-08-14 - Pruszków (mazowieckie)
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Obsluga klienta anglojęzycznego (telefonicznie, mailowo, czat), doradzanie klientom w sprawach benefitówpracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii pracowniczych programów benefitowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta,pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień ,kształtowanie dobrego wizerunku firmy, stała współpraca z innymidziałami, z przedstawicielami handlowymi, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Ozimek (opolskie)
kontrola jakości części samochodowych
PEOPLE Sp. z o.o.Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-12-09 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami w firmie, zużycie wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2018-04-03 - Augustów (podlaskie)
Podpisywanie umów ofertowanie, wycena, składanie zamówień, obsługa klienta
FHU CAŁKA - 2016-06-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ROZPOZNANIE I ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW ORAZ USTALENIE ICH HIERARCHII, PROWADZENIE BADAŃ, GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWYCH O BRANŻY, KONTAKT Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU I ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
Prace budowlane i instalacyjne, obsługa maszyn budowlanych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż usług skierowanych do klienta biznesowego i na rynek szkolny, bieżąca analiza rynku i branży turystycznej, przygotowanie ofert handlowych i materiałów reklamowych
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wiesława Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (małopolskie)
przygotowanie mebli oraz montaz u klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Chorzów (śląskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
wycena robót, wstępna kalkulacja
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY PIECÓW PRZEMYSŁOWYCH "PIEC-BUD" WROCŁAW SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Pracownik prac wykopowych pod przyłącza oraz przyłącza wod - kan
P.H.U MARCINVEST Marcin Baranowicz - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)