SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prace budowlane i instalacyjne, obsługa maszyn budowlanych
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace budowlane i instalacyjne, obsługa maszyn budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, budowlane
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Strzyżów
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 3, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: strzyżowski
Gmina pracodawcy: Strzyżów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzyżów
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Strzyżów
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Opracowywanie planów zakupów.2. Przyjmowanie i analizowanie nowych zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane pod kątem zamówień publicznych.3. Określenie trybu udzielenia zamówienia publicznego.4. Kontrola realizacji zawartych umów przetargowych.5. Kontrola realizacji zamówień do 30 000 euro.6. Doradztwo, konsultacje i pomoc komórkom organizacyjnym ZOZ w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości.7. Doradztwo, konsultacje i pomoc w zakresie zamówień publicznych.8. Przygotowywanie dokumentów przetargowych.9. Udział w pracach komisji przetargowej.10. Ocena ofert.11. Opracowywanie projektów umów i konsultacje ich treści z Radcą Prawnym.12. Przygotowywanie opinii w zakresie dopuszczalności zmian treści zawartych umów przetargowych w związku z wpływającymi propozycjami aneksów do umów.13. Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz rejestru zawartych umów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
naliczanie czasu pracy, podpisywanie umów, sprawdzanie legalności pobytu
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz, opracowań z zakresu ochrony środowiska, przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiska, prowadzenie ewidencji oraz sprawozdawczości
Katarzynki Akcesoria Meblowe Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór jakościowy, opracowywanie planów i prowadzenie kontroli dostaw, procesu produkcji i badań kontroli końcowej wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością, przeprowadzanie pomiarami i badaniami nowych uruchomień, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów jakościowych, udział w postępowaniu reklamacyjnym, kontakt z klientem w tematach jakościowych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata (do 19.08.2018r.).
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie oferty handlowej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Brzesko (małopolskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Chocznia (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy i jej partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
- współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów,- współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań,- bieżące monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników;- koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatność i harmonogramów płatności,- analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych,- samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta
PHU DORFIN Dorota Rodziejczak - 2018-02-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów z oferty firmy, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
WPPH W & W Wioletta Woźniak - 2017-04-06 - Marcelów (łódzkie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik będzie odpowiedzialny za negocjacje handlowe z klientami posługującymi się zarówno językiem angielskim jak również rosyjskim. Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych za pomocą programu SKP. Kształtowanie struktury asortymentowej oraz transport pracowników fizycznych do miejsc docelowych wykonywanej przez nich pracy. Budowanie dobrych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów w obiektach turystycznych, sprzedaż biletów, informowanie o atrakcjach znajdujących się na obiekcie jak i w okolicach, prace związane z utrzymaniem porządku i dobrego funkcjonowania na obiektach. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność. miejsce wykonywania pracy: Wieża Widokowa "Kaszubskie OKO" - Gniewino.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gniewino (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie miesięcznych dokumentacji, rozliczanie zobowiązań, wystawianie faktur
F.H.U. KLUCZ SERWIS MARCIN ŁOSKI - 2017-01-03 - Grójec (mazowieckie)
załadunek towaru, dostarczanie do klienta i weryfikacja zgodności wydawanego towaru z dokumentami, odbiór gotówki, po powrocie rozliczenie się w terminie z towaru, pieniędzy i dokumentów
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Sosnowiec (śląskie)
- realizacja i tworzenie projektów marketingowych firmy- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikiem, działem sprzdaży- organizacja targów, wystaw i eventów - monitoring konkurentów- analiza zrealizowanych projektów- działania PR- inne obowiązki zlecone przez przełożonego
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
- analiza sprzedaży detalicznej na poszczególnych sklepach z uwzględnieniem sprzedaży ilościowej i zrealizowanej marży- analiza sprzedaży i przygotowanie zestawień sprzedaży produktów TOP w cyklach comiesięcznych- zmiana nazewnictwa na kartotekach w systemie sprzedażowym wg zaakceptowanych zestawień sprzedaży detalicznej TOP- analiza zamówień oraz ich akceptacja na wybrane grupy towarowe w tym papierosy i tytonie w cyklach tygodniowych- zakładanie nowych indeksów w systemie sprzedażowym na podstawie danych otrzymanych ze sklepów- przygotowywanie zestawień sprzedaży detalicznej wg wybranych grup towarowych oraz sklepów do rozliczeń umów handlowych zawartych przez Grosik Sp. z o.o. oraz Chata polska S.A.- przygotowanie oznakowania w systemie dla produktów objętych promocjami gazetowymi- prowadzenie korespondencji e-mail z Dostawcami dotyczących wybranych grup towarowych wg informacji zleconych przez Dyrektora firmy- przygotowywanie zamówień zgodnych z rotacją i zapotrzebowaniem na produkty objęte promocjami cenowymi wg informacji otrzymanych od Kierownika Sprzedaży detalicznej oraz Dyrektora Firmy- Bieżące wprowadzanie zmian w kartotekach obecnych w systemie w celu poprawy jakości sprzedaży detalicznej na poziomie sklepów np. dodatkowe kody kreskowe, odblokowanie kartotek, zmiany nazewnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Świebodzin (lubuskie)
branża: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie)1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)