SPECJALISTA Owczary oferta pracy PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie okresowo badania stanu infrastruktury kolejowej (przejazdy kolejowych), sporządzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagnostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowe, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności. Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień projektów budowlanych.
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Owczary (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Owczary, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie okresowo badania stanu infrastruktury kolejowej (przejazdy kolejowych), sporządzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagnostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowe, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności. Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień projektów budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Owczary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Banie Mazurskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność czytania rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów i norm z zakresu budownictwa kolejowego, obsługa komputera, pakiet MS Office, kosztorysowanie program Norma Pro, obsługa programu Autocad, prawo jazdy kat. B, 2 lata związane z budownictwem lub zarządzaniem infrastrukturą kolejową,minimum średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne (preferowane związane z infrastrukturą kolejową).mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności infrastruktura kolejowej.
Nazwa pracodawcy: PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
59-300 Czerniec, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, PODANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Adres i miejsce wykonywania pracy: teren całej infrastruktury bocznic i linii KHGM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czerniec
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.11.2018
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem nepalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami nepalskimi, obsługa mailingu z klientami z Nepalu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
Monitorig dostepnych środków finansowych i funduszy europejskich, organizacja spotkań wewnetrznych z instytucjami naukowymi i partnerami przemysłowymi w trakcie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, doradztwo przy sporządzaniu wniosków, weryfikacja projektów, informacja i doradztwo w zakresie mozliwości finansowania, potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, organizowanie szkoleń z zakresu programów badawczych, opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Informowanie o ofertach firmy
FITNESS CLUB ERNESTO Ernest Więch - 2016-07-05 - Grajewo (podlaskie)
prowadzenie i odpowiedzialność za gospodarkę magazynową, zamawianie ofert, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
B.M.T.I. Sp z o.o. - 2018-02-19 - Warszowice (śląskie)
utrzymanie czystości i porządku
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żuromin (mazowieckie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jasło (podkarpackie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Bieżące zarządzanie i rozwijanie sklepu internetowego;Realizacja zamówień, wymian, zwrotów oraz reklamacji;Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej;Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów e-sklepu;Wprowadzanie nowych i/lub udoskonalanie wprowadzonych funkcjonalności w sklepie internetowym;Kreowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej sklepu internetowego w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe;Promocja sklepu w Internecie przy wykorzystaniu aktualnych technologii;Działania w obszarze SEO lub zlecanie działania firmom zewnętrznym;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-14 - Chorzów (śląskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, aktywne poszukiwanie nowych klientów, prezentowanie, dopasowywanie i koordynowanie świadczonych usług, raportowanie efektów pracy, negocjowanie warunków świadczenia usług z klientami. Praca ok. 7 godzin dziennie.
IMAGO Tomasz Kulig - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
1.Prowadzenie nadzoru poprzez system kamer wideo, kontrola wjazdu na teren Spółki dostawców, pracowników i innych osób według posiadanych zezwoleń i uprawnień2.Prowadzenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów w tym pomiary w zakresie ilości i jakości wwożonych odpadów oraz ewidencjonowanie kart przekazania odpadów, 3.Prowadzenie i obsługa ewidencji ścieków wwożonych wozami asenizacyjnymi, 4.Prowadzenie zakładowej stacji paliw (przyjmowanie dostaw paliw i jego dystrybucja do floty samochodowej i maszynowej Spółki) 5.Prowadzenie ewidencji floty samochodowej i maszynowej Spółki w tym nadzór nad terminami przeglądów, napraw gwarancyjnych, ubezpieczeń itp. 6.Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie odzieży roboczej i środków czystości
Spółka Wodno-Ściekowa Swarzewo - 2018-06-18 - Swarzewo (pomorskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJIZ KLIENTAMI INWESTYCYJNYMI, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DORADZTWO TECHNICZNE , PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Drzewica (łódzkie)
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów szkoły, promocja i marketing szkoły nakierowany na rekrutacje nowych słuchaczy, pozyskiwanie potencjalnychj kontaktów podczas prelekcji i spotkan z potencjalnymi słuchaczami, dystrybucja materiałów reklamowych
Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie działu kadr i płac
Zakład Produkcji Cukierniczej "CYMES" Jerzy Klecha, Witold Klecha Sp. J. - 2018-10-17 - Kłobuck (śląskie)
obsługa oprogramowania i sprzętu i sieci komp.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2016-05-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Rozpoznanie rynku i analiza potrzeb klientów, nawiązywanie bezrpośrednikch relacji z klientami, kształtowanie działałań usprawniających obsługe klientów, przygotowywanie ofert handlowych, budowanei pozytywnego wizerunku firmy, udział w konferencjach, targach.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Końskie (świętokrzyskie)
Planowanie i koordynowanie procesów logistycznych, zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji towarów, współpraca z dostawcami
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Gogolin (opolskie)
uzgadnianie dokumentacji koordynacja uzgodnień i zgłoszeń prac w urzędach i firmachuzgadnianie przyłączy abonenckichMiejsce pracy: PUCK
INWESTOR MEDIA Sp.z.o.o. - 2018-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
Kontakt z tureckimi dostawcami. Prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityką firmy. Fakturowanie, prace ksiegowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)