SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Łazy oferta pracy PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: specjalista kontroli jakości HCCPE
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Łazy (lubelskie)
Pracodawca: PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista kontroli jakości HCCPE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Data zakończenia pracy: 14.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie min. srednie
Nazwa pracodawcy:
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy: 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łazy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 12.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów hurtowni, wystawianie faktur, przyjmownie wpłat, przyjmowanie zamówień
Konstal MM Koneccy Spółka Jawna - 2018-07-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Sygneczów (małopolskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW, UCZESTNICZENIE W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE PO SZKOLE), ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACYDODATKOWE INFORMACJE: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej rozliczanieczasu pracy naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych obsługa systemu kadrowo płacowego ( mile widziany INSERT) oraz Płatnik współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi sporządzaniedeklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, PFRON, GUS przygotowanie raportów orazzestawień zobowiązań i należności przygotowanie zaświadczeń dla pracowników, paca w godz.8-16
EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-28 - Niemodlin (opolskie)
Sprzedaż art. spożywczych.
ONTIME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-07 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przewóz odzieży na terenie Śląska, baza: Gliwice;
VAN 7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Gliwice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)
ofertowanie i rozliczanie zadań, składanie zamówień; praca w firmie zajmującej się projektowaniem, budownictwem i utrzymaniem sieci telekomunikacyjnych.
Netservice24 Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres obowiązków:współpraca w realizacji zadań działu marketingu,opracowywanie materiałów marketingowych promujących firmę i jej produkty,administracja stroną www,organizacja udziału firmy w imprezach targowych,zamawianie materiałów promocyjnych.
SECESPOL Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, urządzeń biurowych, prace kancelaryjne, znajomość ustawy o Vat i rozporządzenia w zakresie wystawiania faktur, uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. ukraińskiego w stopniu b. dobrym, rosyjskiego dobrym oraz angielskiego komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów i obsługa klienta zagranicznego w szczególności ukraińsko i rosyjsko języcznego w zakresie przyjmowania zleceń, fakturowania wykonanych usług transportowych, spedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Lublin (lubelskie)
współpraca z działem handlowym oraz kierownikami punktów sprzedaży w celu realizacji zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie odbiorców, budowanie i utrzymywanie długotrwałych pozytywnych relacji z odbiorcami, tworzenie analiz i raportów dot. sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-07-17 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej w przedsiębiorstwie.
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-05-25 - Żary (lubuskie)
Sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa. Obsługa sklepu internetowego, facebooka, instagram, strony internetowej. Czas pracy zadaniowy poza siedziba pracodawcy. Wymagana umiejętność organizacji czasu pracy, efektywność oraz zaangażowanie. Mile widziane osoby, który tworzyły własna markę produktów.
Paweł Śledź Design Consulting - 2018-09-21 - Siedlce (mazowieckie)
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klientów zgłaszających się do firmy, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie poprawności informacji i dokumentów przekazanych przez klienta, przygotowanie zleceń dla kuriera. Wynagrodzenie godzinowe.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż biletów i usług edukacyjnych. Udzielanie informacji dot. oferty CNE. Obsługa kasy, wystawianie faktur i paragonów. Rozliczanie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa przy komputerze, sporządzanie dokumentacji techniczno-eksploatacyjno- remontowej
MATSERWiS SP. Z O. O. - 2018-10-03 - Sławków (śląskie)